۱۴۶۴۴۸۲
۱۶۶
۱۶۶
پ

۵ پیشنهاد جذاب برای یک آخر هفته کاملا خارجی

مهم نیست چند سال سن داشته باشید، دانش‌آموز و دانشجو هستید یا کار می‌کنید؛ آخر هفته‌ها زمان استراحت و تفریح است. برای همین ما توصیه می‌کنیم پنجشنبه و جمعه هر هفته تمامی مشغله‌های ذهنی و خستگی‌های طول هفته را چون لباسی روی همان جا لباسی نزدیک در آویزان کنید و این تعطیلی را در آغوش بگیرید.

برترین‌ها: مهم نیست چند سال سن داشته باشید، دانش‌آموز و دانشجو هستید یا کار می‌کنید؛ آخر هفته‌ها زمان استراحت و تفریح است. برای همین ما توصیه می‌کنیم پنجشنبه و جمعه هر هفته تمامی مشغله‌های ذهنی و خستگی‌های طول هفته را چون لباسی روی همان جا لباسی نزدیک در آویزان کنید و این تعطیلی را در آغوش بگیرید.

اگر به دنبال چند فیلم جذاب و تماشایی برای آخر هفته هستید، چند فیلم سینمایی را در مطلب زیر به شما پیشنهاد می‌دهیم، شاید هم پسند کردید.

حمام در وان هیتلر

حمام در وان هیتلر یک فیلم با ژانر تاریخی و درام و به کارگردانی الن کوراس است. Lee، تلاش کرده تا تاثیرات عمیق و تراژیک جنگ جهانی دوم را از به شکلی هنری و در عین حال واقع‌گرایانه نشان دهد. این فیلم به مضامین خشونت، بی‌رحمی جنگ و تاثیرات آن بر انسان‌ها می‌پردازند. لی میلر شخصیت اصلی این فیلم در نقش یک خبرنگار و عکاس، از نزدیک شاهد فاجعه‌های انسانی جنگ است. 

استفاده از سکوت و صداهای محیطی و تکنیک کلوزآپ جذابیت این فیلم را دوچندان کرده، اما فیلم Lee با وجود نقاط قوت فراوان دارای نقاط ضعفی هم هست، در ابتدای فیلم، داستان عاشقانه‌  لی میلر کلیشه‌ای به نظر می‌رسد. یکی دیگر از نقاط ضعف فیلم Lee، سکانس پایانی آن است که به‌جای ارائه پایانی خلاقانه یا غیرمنتظره، از فرمول‌های تکراری و احساساتی استفاده کرده است.

 ۵ پیشنهاد جذاب برای یک آخر هفته کاملا خارجی

فیلم «ماده» 

فیلم «ماده» در ژانر ترسناک و به کارگردانی کورالی فارژا است و داستان آن در مورد یک سلبریتی رو به افول (مور) است. او در طول دوران فعالیتش به تمام افتخارات ممکن دست یافته و زمانی مردم برای دیدنش سر و دست می‌شکستند اما با بالا رفتن سن و عوض شدن نسل، دیگر در مرکز توجه نیست و دست به اقدام خطرناکی میزند.

بسیاری این فیلم را به‌خطر موضوع متفاوت و بازی  مور و کواید دوستش داشتند و برخی هم به خاطر حجم خشونتش ملامتش کردند. فیلم «ماده» پر از اتفاقات مختلف است و در حالی که جاه‌طلبی آن قابل تحسین است، اما داستان‌پردازی ضعیف زیر بار زمان دو ساعت و بیست دقیقه‌ای فیلم له می‌شود.

 ۵ پیشنهاد جذاب برای یک آخر هفته کاملا خارجی

 فیلم Alien: Romulus (بیگانه: رومولوس)

فیلم بیگانه: رومولوس با ژانر تخیلی و ترسناک به کارگردانی فده آلوارز است. داستان فیلم حول گروهی از جوانان استعمارگر در یک ایستگاه فضایی دورافتاده به نام Renaissance می‌چرخد که با گونه‌های ترسناک زنومورف روبرو می‌شوند. این فیلم که در سال 2142 اتفاق می‌افتد، بین وقایع فیلم‌های اصلی "بیگانه" (1979) و "بیگانه‌ها" (1986) قرار دارد. 

از ویژگی‌های مثبت بیگانه رومولوس انتخاب یک موسیقی وحشتناک و فیلمبرداری دقیق است. این فیلم می‌تواند تنش ایجاد کند و شما را جذب کند و همچنین شخصیت‌پردازی خوبی دارد.

اما نکته منفی بیگانه: رومولوس داستان ساده آن است و بخش‌هایی از فیلم به سمت شلختگی متمایل می‌شود و فیلمنامه پایان‌بندی مناسبی ندارد.

 ۵ پیشنهاد جذاب برای یک آخر هفته کاملا خارجی

فیلم گرگ های تنها

فیلم گرگ های تنها در ژانر کمدی و جنایی و به کارگردانی جان واتس است. داستان فیلم به این شرح است که یک جنایت مرموز در یک هتل خاص نیویورک اتفاق می‌افتد و تنها شخص درگیر این حادثه با فردی ناشناس (جرج کلونی)، یک متخصص واقعی «تمیز کردن صحنه جرم» تماس می‌گیرد. با این حال، صاحب هتل با نام پاملا (و صدای فرانسیس مک دورمند) نظافتچی ویژه خود را برای این کار استخدام می‌کند که معلوم می‌شود یک فرد متعصب (براد پیت) روی این کار است. اما نکته اینجاست که این دو مرد به یکدیگر اعتماد ندارند، ولی به عنوان یک حرفه‌ای واقعی، تصمیم می‌گیرند که این کار را با هم انجام دهند.

داستان عملاً با یک شوخی شروع می‌شود که تقریباً در تمام نیمه اول فیلم ادامه دارد و رابطه عالی کلونی و پیت مخاطب را به سمت خود می‌کشاند. 

نیمه دوم فیلم اما نقاط ضعف فیلمنامه را  برجسته می‌کند. در این بخش سعی می‌کند با پیچ و خم های مربوط به رازهای متعدد توجه بیننده را حفظ کند، اما در واقع بسیاری از آنها را می‌توان حدس زد. هم چنین در فیلم گرگ های تنها بازی برد پیت نیز کمی سرد به نظر می‌رسد.

 ۵ پیشنهاد جذاب برای یک آخر هفته کاملا خارجی

فیلم بیتل‌جوس

Beetlejuice فیلمی فانتزی، ترسناک و کمدی و به کارگردانی تیم برتون است.

داستان با معرفی شخصیت‌های اصلی آغاز می‌شود که یک زوج خوشبخت به نام‌های باربارا و آدام میتلند هستند. آن‌ها زندگی نسبتاً عادی اما خوشایندی کنار یکدیگر دارند. این زوج برای رفتن به تعطیلات و استراحت  آماده می‌شوند، اما همه چیز زمانی که در اثر غرق‌شدگی می‌میرند، به‌ کلی دگرگون می‌شود،آنها با مردی به نام بیتل‌جوس که یک روح خبیث است ارتباط می‌گیرند و داستان جذابی را خلق می‌کند

شخصیت‌های اغراق‌آمیز و ترکیب طنز با عناصر ترسناک، این فیلم را به یک اثر فرهنگی مهم تبدیل شده است،  استفاده از سبک بصری خاص و طراحی دکور‌ عجیب چشم مخاطب را خیره می‌کند.

داستان غیرمتوازن آن و طنز بیش از حد سیاه و استفاده از شخصیت های فرعی کمرنگ از نکات منفی آن است.

این فیلم با ترکیبی از ترسناک، کمدی و فانتزی ممکن است برای برخی از مخاطبان کمی گیج‌کننده باشد. در حالی که کودکان ممکن است برخی از طنزها را درک نکنند، بزرگسالان هم ممکن است برخی صحنه‌ها را بیش از حد کودکانه بدانند.

 ۵ پیشنهاد جذاب برای یک آخر هفته کاملا خارجی

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج