۱۴۶۴۱۱۵
۲۳۳۰
۲۳۳۰
پ

دیشب شادمهر عقیلی و مهستی فرشته نجات علی ضیا شدند

حالا که علی ضیا از صداوسیما خارج شده، طبیعتا دست به تجربیات متفاوتی می‌زند، بعد از مصاحبه علی ضیا با شایع (رپر مشهور ایرانی) که به شدت مورد توجه قرار گرفت و پربیننده شد، او سریعا با یک چرخش ناگهانی به سراغ مریم حیدرزاده شاعر و ترانه سرای محبوب دهه ۷۰ و ۸۰ رفت.

برترین‌ها: حالا که علی ضیا از صداوسیما خارج شده، طبیعتا دست به تجربیات متفاوتی می‌زند، بعد از مصاحبه علی ضیا با شایع (رپر مشهور ایرانی) که به شدت مورد توجه قرار گرفت و پربیننده شد، او سریعا با یک چرخش ناگهانی به سراغ مریم حیدرزاده شاعر و ترانه سرای محبوب دهه ۷۰ و ۸۰ رفت.

دیشب شادمهر عقیلی و مهستی فرشته نجات علی ضیا شدند

شاعری که شعرهای خاطره‌انگیز آن به مدت یک دهه یا بیشتر مورد توجه عشاق بود و به آن تکیه می‌کردند.

به بهانه مصاحبه علی ضیا با مریم حیدرزاده به جزئیاتی از برنامه او پرداختیم:

با ضیا دیگر احتمالا راز مگویی ناگفته نمی‌ماند

شاید مهم ترین و جذاب‌ترین بخش مصاحبه علی ضیا با مریم حیدرزاده، افشاگری درباره سرقت ادبی چند چهره معروف بود. علی ضیا با سماجت خاص خودش پای شادمهر عقیلی را به این برنامه باز  کرد. ماجرا از این قرار است که مریم حیدرزاده چند سال پیش شعر دو آهنگ معروف مهستی را برای شادمهر می‌نویسد و با بی‌مهری و کم لطفی شادمهر مواجه می‌شود، چرا که او ترجیح می‌دهد هیچ اسمی از او نبرد. 

این روزها شادمهر که در اوج محبوبیت خود به سر می‌برد، علی ضیا و مریم حیدرزاده با تیزهوشی توجه‌ها را به سمت او نشانه بردند و اسم خود را در کنار این خواننده مطرح بُلد کردند.

 علی ضیا مقابل حیدرزاده ناگهان مهران مدیری شد!

شاید یکی از نقاط ضعف علی ضیا در مصاحبه با مریم حیدرزاده، ضعف او در گفت وگو بود، علاقه ضیا برای پرسیدن برخی سوال‌های حاشیه‌ای مخاطب را شاید دلزده کند. سوال درباره مسائلی مثل ماه تولد و تمایلات و علایق شخصی شاید مخاطب را یاد مهران مدیری در دورهمی بیاندازد. چرا که مدیری هم با برخی پرسش‌ها از میهمان خود برنامه را به حاشیه می‌کشاند.

از طرفی پرسش‌های ضیا به اندازه کافی در این برنامه چالش‌برانگیز نبود و بیشتر به سمت گفتگوهای دوستانه و ساده رفت تا بحث‌های عمیق و تحلیلی. او در حین گفت و گو با مریم حیدرزاده تمایل زیادی به شناخت  شعر درست و مسائل فنی از سوی مریم حیدرزاده نداشت و بحث را در نقطه اوج خود خفه کرد .مریم هم که ناچارا به بحث حاشیه‌ای با علی ضیا کشیده شد.

داریوش و ابی و..؛ مهمانان علی ضیا

 علی ضیا تلاش می‌کند آزادانه‌تر به موضوعات بپردازد، اما نام بردن از داریوش و ابی و دیگران که دیگر شکلی از آزادی نیست، مدت‌هاست که در پلتفرم‌ها حتی آثار این عزیزان را می‌شنویم، شکل ورود به گفتگو و تعیین رویکرد شاید باید اولویت ضیا باشد، اسم داریوش را آوردن که دیگر چیز خاصی نیست، این که از کدام زاویه به داریوش بپردازیم، جسارت آنجاست، ضیا اما با این که در محدوده محدود صداوسیما نیست اما آن قدر هم خلاق نیست که چیز تازه‌ای رو کند.

گر چه که مریم حیدرزاده به واسطه ارتباط خوبش با ضیا حقایق جالبی را برملا کرد و از 12 سال ممنوع التصویری خود به خاطر همکاری با خوانندگان لس‌انجلسی پرده برداشت. اما خود ضیا برگ برنده‌ای نداشت.

دیروز مصاحبه با شایع امروز با مریم حیدرزاده

ضیا در قسمت قبلی برنامه خود با شایع مصاحبه کرده بود و نسل جدید را به پای برنامه خود کشانده بود و امروز مریم حیدرزاده. گر چه که شوربختانه او توان کافی برای استفاده از ظرفیت شایع و حیدرزاده را نداشت و در واقع این خود سوژه‌ها بودند که کمک کردند برنامه ضیا وایرال شود.

مریم حیدرزاده در این برنامه نشان داد که تفاوت چندانی با جهان شعرهایش ندارد و همچنان همان دختر احساسی است که عشق را به تصویر می‌کشد، او می‌گوید درگیر یک رابطه عاشقانه‌است و ضیا حتی همین موضوع را هم نمی‌تواند تبدیل به یک ماجرای جنجالی کند و اصطلاحا سوژه را می‌سوزاند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج