۱۴۵۷۲۴۷
۲ نظر
۷۱۱۸۶
۲ نظر
۷۱۱۸۶
پ

عادل فردوسی‌پور، بار دیگر ثابت کرد که بهترین است

لایو ۳۶۰ عادل فردوسی‌پور با احمدرضا عابدزاده قبل از دربی امروز حسابی مورد توجه قرار گرفت.

برترین‌ها: لایو ۳۶۰ عادل فردوسی‌پور با احمدرضا عابدزاده قبل از دربی امروز حسابی مورد توجه قرار گرفت.

عادل فردوسی‌پور، بار دیگر ثابت کرد که بهترین است

صفحه اینستاگرمی سینما۱۲۰ طی یادداشتی در همین رابطه نوشت: حتی کسانی که علاقه چندانی به فوتبال ندارند، وقتی عادل فردوسی‌پور را در قاب یک برنامه یا در قامت گزارشگر ملاقات می‌کنند، ناخودآگاه جذب او می‌شوند. این مجری و برنامه‌ساز در دربی صد و چهارم پایتخت، بار دیگر ثابت کرد، همچنان «نمونه» ندارد.

▫️کافی است بیننده فوتبال۳۶۰ بوده باشید تا با ما هم عقیده شوید. در حالی که برنامه فوتبال برتر با اجرای محمد حسین میثاقی در شبکه سه، پذیرای انبوهی از مهمانان تکراری بود، فوتبال ۳۶۰ برگ برنده رو کرد.

▫️این اتفاق پیش از مسابقه تیم‌های استقلال و پرسپولیس رخ داد که فردوسی‌پور به شکل تصویری با احمدرضا عابدزاده، یک گفت و گوی جذاب و فنی به ثمر رساند. او همچنین پذیرای مرتضی پورعلی گنجی و مهدی مهدی‌پور بود و مصاحبه‌ها به شکل هدفمند پیش رفت. در همین برنامه، پورعلی گنجی، سوء تفاهم پیش آمده علیه بیرانوند بعد از پست اینستاگرامی‌اش را تشریح کرد.

▫️مارک کلانبرگ داور سرشناس انگلیسی هم پس از دربی، روی خط فوتبال ۳۶۰ آمد و نظراتش درباره صحنه‌های حساس بازی را بیان کرد. از آیتم‌های جذاب و کارشناسی مسابقه نگذریم که همه آن‌ها نشان از توانمندی فردوسی‌پور در برنامه‌سازی و عشق ناتمام او به ذات فوتبال دارد.

تی‌وی‌بان هم نوشت: ۱) عصر امروز مسابقه تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آلومینیوم اراک برگزار شد و سرخ‌ها با تک گل حسین کنعانی‌زادگان، دربی صد و چهارم پایتخت را فتح کردند. برنامه اینترنتی فوتبال ۳۶۰ و برنامه تلویزیونی فوتبال برتر پیش و پس از مسابقه سراغ پوشش متن و فرامتن بازی رفتند. 

۲) فوتبال برتر، پذیرای مهمانان زیادی بود که البته به سنت چند وقت اخیر، از چهره‌ای شاخص پذیرایی نکرد. برومند، نیکبخت واحدی، بنگر، کاظمی، خلیلی و... از دربی گفتند و در نهایت محمد حسین میثاقی نظر کارشناسان داوری را جویا شد. در مجموع عملکرد فوتبال برتر متوسط بود.

۳) عادل فردوسی‌پور پیش از مسابقه برگ برنده رو کرد و به شکل تصویری، میزبان احمدرضا عابدزاده شد. نتیجه گفت و گو جذاب و پرنکته بود. مرتضی پورعلی گنجی و مهدی مهدی‌پور مهمانان داخل استودیو فوتبال ۳۶۰ بودند که البته کارشناسی داوری و چند آیتم خوب هم داشت.

۴) محمدرضا احمدی این بار گزارشی شسته رفته انجام داد و دست به دامن حاشیه و اضافه‌گویی نشد.

۵) باید یک امتیاز ویژه به حساب بچه‌های فوتبال برتر واریز کرد که با کارهای گرافیکی، اطلاعات آماری بازی را در حین مسابقه به نمایش گذاشتند. اصرار یک اپراتور، برای به تصویر کشیدن لحظات بازی از طریق زاویه نگاه بازیکن اما فاقد جذابیت بود. این اتفاق با تاخیر انجام شد؛ به پخش زنده لطمه زد و هدفی جز تبلیغ نداشت.

۶)همچنان قاب شبکه سه از نظر تبلیغات، سرسام‌آور است. علاوه بر آن‌چه در استادیوم می‌بینیم، یک تبلیغ ثابت وسط زمین تعبیه شده و زیرنویس هم امان نمی‌دهد. نیمه دوم شروع شد اما شبکه سه داشت تیزر حامیان فوتبال برتر را پخش می‌کرد!

۷) تصویربرداری و کارگردانی دربی، قابل قبول بود و نکته خوب، نمایش لحظاتی از شادی کنعانی‌زادگان بدون پیراهن است؛ اتفاقی که معمولا در پخش تلویزیونی سانسور می‌شود... و در نهایت به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گوییم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • شاهین اهواز

      در علم، در پزشکی، در فوتبال ،گزارشگری هر کار حرفه ای یک یا چند نفر ستاره اند و در این حرفه مثل عادل فردوسی پور در گزارشگری و برنامه سازی کسی پیدا نشده .سلامت و موفق باشد.

    • ناشناس

      عادل فردوسی پور فقط دنبال هوای نفس خودش هست و هر کاری می کنه برای خودش و تثبیت جایگاهش می‌کنه من موندم شما از چی این آدم تعریف می کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج