۱۴۵۷۴۹۳
۵۲۱
۵۲۱
پ

اشک‌های تلخ ستاره فوتسال پس از حذف باورنکردنی

ضربه پایانی و سرنوشت سجاد یوسف‌خواه، ستاره چپ پای تیم ملی فوتسال، با بدشانسی به تیرک عمودی اصابت کرد. یک شوت روپا و مهار نشدنی که راهی به گل نداشت و این به معنای پایان ماجراجویی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۴ بود.

ورزش سه: ضربه پایانی و سرنوشت سجاد یوسف‌خواه، ستاره چپ پای تیم ملی فوتسال، با بدشانسی به تیرک عمودی اصابت کرد. یک شوت روپا و مهار نشدنی که راهی به گل نداشت و این به معنای پایان ماجراجویی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۴ بود.

اشک‌های تلخ ستاره فوتسال پس از حذف باورنکردنی

تیم ملی فوتسال ایران به شکل تراژدیک از صعود به یک چهارم نهایی جام جهانی 2024 بازماند و با شکست چهار بر سه مقابل مراکش قهرمان آفریقا از آوردگاه بزرگ کنار رفت. مردان شمسایی که نیمه نخست را چهار بر یک به حریف واگذار کرده بودند، در بیست دقیقه دوم شمایل یک تیم قهرمان را داشتند و در قدرت بر حریف چیره شده بودند. ملی‌پوشان با گل‌های طیبی و اولاد قباد اختلاف را به یک گل رساندند. اما پس از آن هر چه به سوی دروازه عبدالکریم انبیا کوبیدند به در بسته خورد و سرانجام در ثانیه‌های پایانی صاحب یک ضربه پنالتی نقطه دوم شدند که آخرین لمس توپ مسابقه به شمار می‌رفت.

اشک‌های تلخ ستاره فوتسال پس از حذف باورنکردنی

در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد وحید شمسایی تنها فرصت جبران را به سعید احمدعباسی، سالار آقاپور و یا مهدی کریمی بسپارد، او ضربه نقطه پنالتی را به چپ پای شوتزن تیم ملی؛ یعنی سجاد یوسف‌خواه سپارد. این بازیکن با جسارت تمام ماموریت گل کردن توپ را برعهده گرفت و در حال و هوایی که شمسایی با صدها گل ملی و باشگاهی توانایی تماشای این صحنه را نداشت، یوسف خواه پشت توپ ایستاد.

اشک‌های تلخ ستاره فوتسال پس از حذف باورنکردنی

سجاد یوسف‌خواه با دورخیزی از فاصله ده متری تا دروازه عبدالکریم انبیا، این فرصت را داشت تا یک قهرمان و چهره اصلی میدان تبدیل شود. اما ضربه او به رغم اینکه بر خلاف مسیر دروازه‌بان مراکشی‌ها بود به تیرک عمودی سنگرتوری اصابت کرد و راهی به گل نداشت و این به معنای پایان ماجراجویی تیم ملی در جام جهانی 2024 بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج