۱۴۵۷۴۹۲
۶۹۲
۶۹۲
پ

واکنش مورایس به ادعای عجیب اسکوچیچ

سرمربی سپاهان گفت: به تصمیم کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم چون جوری تربیت شدیم که به تصمیمات احترام بگذاریم اما شاید می‌شد که جور دیگری و عادلانه‌تر تصمیم گرفت اما ما قبول کردیم.

خبرورزشی: سرمربی سپاهان گفت: به تصمیم کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم چون جوری تربیت شدیم که به تصمیمات احترام بگذاریم اما شاید می‌شد که جور دیگری و عادلانه‌تر تصمیم گرفت اما ما قبول کردیم.

واکنش مورایس به ادعای عجیب اسکوچیچ

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و تراکتور گفت: ز این مسابقه می‌توانیم به عنوان یک بازی کلاسیک یاد کنیم که برای خود بازیکنان هم جذاب است و حتی می‌توانیم بگویم که بعد از دربی، جذاب‌ترین بازی لیگ است و امیدوارم که هواداران‌مان هم بتوانند جو استادیوم را حس کنند چون در فولادشهر بازی می‌کنیم؛ ما آماده این مسابقه هستیم و امیدوارم که نتیجه لازم را بگیریم.

" اسکوچیچ درباره این بازی گفته که برای مساوی به زمین نمی‌آیند نتیجه مساوی هم برایشان رضایت‌بخش است" وی در پاسخ به این سوال گفت: درباره نظرات مربیان دیگر نظری ندارم و تنها می‌توانم به حرف‌های آنها گوش دهم و به آن احترام بگذارم.

مورایس با اشاره به رای کمیته انضباطی و محروم شدن  ۷۵ درصد از هواداران سپاهان از حضور در ورزشگاه، گفت: قطعا در این باره نظری دارم به این رای و کسانی که این تصمیم را گرفته‌اند، احترام می‌گذارم و مقابل آن قرار نمی‌گیریم اما می‌توانم بگویم بهتر بود کسی که اشتباه کرده جریمه می‌شد نه کسی که ندیده و آن فرد متخلف را راه داده؛ کسی که اجازه ورود به یک مکان را ندارد، باید متوجه باشد و حداقل باید این فرد جریمه می‌شد اما باید رای را قبول کنیم؛ من متاسفم و به خاطر آن هوادارانی که نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند و به خاطر اشتباه کس دیگری جریمه می‌شوند، ناراحت هستم.

"سپاهان خوب بازی می‌کند اما در استفاده از موقعیت‌ها مشکل دارد، قبل از بازی با ذوب‌آهن در پاسخ به سوالات مطرح شده پیرامون این مشکل گفتید که روی آن کار می‌کنید، چرا این ضعف هنوز ادامه دارد؟" وی در واکنش به این سوال خاطرنشان کرد: خب چی می‌توانم بگویم؟ که من حلش می‌کنم؟ نمی‌توانم بگویم که من حلش می‌کنم؛ برخی اوقات بازیکن تمرکز دارد و برخی اوقات تمرکزش کمتر است و مطمئن باشید که همه برای موفقیت می جنگند و تلاش می‌کنند که این مشکل درست شود دیر یا زود بلاخره توپ وارد گل می‌شود اما نمی‌توانیم این موضوع را با فشار آوردن و استرس حل کنیم بلکه این موضوع با آرامش حل خواهد شد، نمی‌دانم شاید فردا هم وارد بازی شویم و بازیکنی که موقعیت از دست داده،  ۳ گل به ثمر برساند.

رای می‌توانست عادلانه‌تر باشد

" کمیته انضباطی هنوز رای پرونده بیرانوند را صادر نکرده اما رای علیه شما خیلی زود صادر می‌شود، این برخورد دوگانه را چه طور می‌بینید؟" سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال گفت: سوال خوب و جذابی است، من امروز مربی سپاهان هستم و باید از تیمم و مردم اصفهان اصفهان دفاع کنم؛ می‌توانید با دیدگاه‌های متفاوتی سراغ این قضیه بروید؛ به تصمیم کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم چون جوری تربیت شدیم که به تصمیمات احترام بگذاریم اما شاید می‌شد که جور دیگری و عادلانه‌تر تصمیم گرفت اما ما قبول کردیم و تصمیم این مدلی مثل آن می‌ماند که حالا چون سپاهان با تراکتور بازی دارد و یادآوری کنیم که فصل قبل همین هفته‌ها بود امتیازات کم شد و مردم هم بگویند آهان دوباره؛ اما من این مدلی فکر نمی‌کنم؛ این تصمیمی است که گرفته شده و مت به عنوان مربی باید روی کارم تمرکز کنم.

مورایس درباره استفاده برخی از بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی و همچنین انتقاداتی هواداران نسبت به عملکرد " حنانوف" دارند، گفت: آرزو دارم که بتوانم این مسائل را درک کنم؛ حنانوف از پرسپولیس آمده و می‌گویید که آنجا به اندازه سپاهان بازی نمی‌کرد؛حنانوف در سپاهان ۵ بازی انجام داده، بقیه بازیکنان بازی نکرده‌اند؟ اولین بار است که آریا یوسفی سمت چپ بازی می‌کند؟ آریا بیشتر بازی می‌کند چون  اینجا بوده و سازماندهی تیم را می‌شناسد.

هیچ کس در پست اشتباهی بازی نمی‌کند 

وی ادامه داد: هم حرادنی و هم یوسفی عضو تیم ملی هستند و هر دو هم در دفاع راست بازی کردند، چرا این سوالات را می‌پرسید؟ ما یک تیم هستیم و ۱۱ بازیکن داریم و نباید انگشت‌مان را اختصاصی به سمت بازیکن خاصی بگیریم؛ ما یک تیم انفرادی نیستیم و اگر به بازیکنی نیاز داشته باشیم، از آن بازیکن نسبت به تمرین و میزان جنگندگی که دارد، استفاده می‌کنیم. من با حردانی هیچ مشکلی ندارم؛ صالح حردانی بازیکن خوبی است که ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد و خیلی به او احترام می‌گذارم؛ آریا هم بازیکن خوبی است و قدردان هستم؛ باید درک کنیم هر بازیکنی وارد تیم می‌شود، به زمان نیاز دارد تا با شرایط اینجا آشنا شود.

مورایس با تاکید بر اینکه هیچ کس در پست اشتباهی بازی نمی‌کند، گفت: من که از پیام به عنوان مهاجم استفاده نکرده‌ام که اشتباه کرده باشم؛تیم وقتی صاحب توپ است همه بازیکنان تبدیل به مهاجم می‌شوند و زمانی که توپ را از دست می‌دهیم، همه مدافع می‌شوند.چرا درباره کامارا و حسین گودرزی سوال نمی‌کنید؟ آریا در چند سال گذشته اینجا بوده و بیشتر بازی می‌کند اما گودرزی تازه به تیم اضافه شده و دارد تلاش می‌کند تا با شرایط تیم وقف پیدا کند؛ کامارا هم ۲ هفته است به تیم آمده و دارد تلاش نی‌کند خودش را به سازماندهی تیم برساند.من از صالح دفاع می‌کنم و حتی می‌توانم بگویم که او فردا از اول بازی می‌کند؛ آریا هم بازی قبلی گل زد اما این مسائل مهم نیست و من به همه نظرات احترام می‌گذارم.

آریا در چند پست بازی می‌کند؛ چرا حنانوف را می کوبید؟

وی بیان داشت:می‌دانم که هواداران شوق زیادی دارند و مدام می‌پرسند که چرا از این بازیکن و یا آن بازیکن استفاده نمی‌کنی؟ ما اینجا هستیم تا از بهترین‌ها استفاده کنیم؛آریا سال اول فضای زیادی برای بازی کردن نداشت و در پست وینگر بازی می‌کرد اما احمدزاده ، حسینی و رامین در تیم حضور داشتند و فرصت زیادی به آریا نمی‌رسید؛رضاییان در پست دفاع راست تنها بود و ما هم برنامه‌ریزی کردیم و به آریا دفاع کردن را یاد دادیم؛ آریا هم تمام تلاشش را به کار گرفت و و امروز می‌تواند در هر دو پست  دفاع و وینگر راست و چپ بازی کند. در حالی که حردانی و یوسفی فقط یک یا  ۲  سال تفادت سنی دارند و باید برای همه بازیکنان برنامه‌ریزی کنیم.

مورایس گفت:در کنفرانس قبلی درباره کاراکتر بازیکنان از من سوال پرسیدند، نمی‌دانم با حنانوف چه مشکلی دارید؟ آیا جای کسی را پر کرده است؟ حنانوف بازیکن حرفه‌ای و با شخصیت است که به عنوان هافبک، دفاع وسط و چپ و راست بازی می‌کند و جزو ۱۱ بازیکن اصلی تیم ملی تاجیکستان است،چرا حنانوف را تا این اندازه می‌کوبید؟ آیا جای کسی را پر کرده؟ یا قرار است بازیکن دیگری را بالا بیاوردید؟ به نظرم نباید درباره این مسائل سوال پرسید؛ ما در حال رقابت هستیم و باید روی کارمان تمرکز کنیم.

می‌خواهند ما را پایین بیاورند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید بیشتر خودمان را حمایت کنیم، یاسین سلمانی بازیکنی است که از تیم ما به تیم دیگری رفته و امروز در پرسپولیس است؛ او در این تیم بازی نمی‌کند اما آیا کسی هست که در این باره سوال بپرسد؟! آیا اصلاً او را می‌کوبند؟ می‌بینید که کسی به این موضوع اعتراضی نمی‌کند.

وی در پایان عنوان داشت: سئوال من این است چرا اینقدر روی یک بازیکن فشار می‌آورید؟ وقتی حالا در صدر جدول هستیم، چه اتفاقی افتاده است؟ شاید با این اخبار فکر کنیم مثل این است که بقیه این اخبار را می‌آورند تا ما پایین بیاییم!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج