۱۴۶۴۶۱۴
۲۹۴
۲۹۴
پ

تن هاخ:

من و مورینیو جام بردن را بلد هستیم!

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به تمجید از ژوزه مورینیو پرداخت و او را همانند خودش یک مربی جام آور توصیف کرد.

ورزش سه: اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به تمجید از ژوزه مورینیو پرداخت و او را همانند خودش یک مربی جام آور توصیف کرد.

من و مورینیو جام بردن را بلد هستیم!

یکی از زیباترین بازی‌های هفته سوم لیگ اروپا، مصاف بین منچستریونایتد و فنرباغچه در استانبول خواهد بود. جایی که ژوزه مورینیو بعد از شش سال باید در مقابل تیم سابقش که خاطرات تلخ و شیرینی زیاد از آن دارد قرار بگیرد.

اریک تن‌ هاخ، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت: "وضعیتمان در لیگ اروپا با توجه به تساوی‌های اخیر کمی پیچیده است اما باید با آن کنار بیاییم. بازیکنانم کاملا برای این‌ بازی آماده هستند. خوشبختانه برخی از مصدومان برگشتند و زمانی که یک تیم اکثر بازیکنانش را در اختیار دارد، به نفعش است که بازی‌ کند.

در حال حاضر بازیکنان کافی را در اختیار داریم و برای پیروزی مقابل فنرباغچه به زمین می‌رویم. تجربه کافی برای بازی در جو استانبول را داریم و اتفاقا این انگیزه‌ای خواهد بود تا مقابل حریف بهترین عملکرد را داشته باشیم."

سرمربی منچستریونایتد درمورد تقابل با ژوزه مورینیو که سابقه حضور روی نیمکت شیاطین سرخ را دارد افزود: "من و ژوزه جام‌های زیادی را به دست آوردیم. با این وجود اما در فوتبال شما باید هر روز و هر فصل خودتان را ثابت کنید و اگر اینطور نباشد صددرصد مورد انتقاد قرار خواهید گرفت.

من و مورینیو جام بردن را بلد هستیم!

مطمئنا مورینیو و فنرباغچه به بهترین شکل در زمین حاضر خواهند شد و برای اهدافشان خواهند جنگید. کاری که ما نیز انجام خواهیم داد. فنرباغچه تیم بسیار خوبی است. با فرد و سفیان امرابط در منچستریونایتد موفق به کسب جام شدیم. تادیچ را هم از زمان حضور در آژاکس می‌شناسم. با توجه به دو تساوی قبل، در این بازی باید به پیروزی برسیم چرا که اهداف بزرگی در لیگ اروپا در سر داریم."

با وجود رضایت تن‌ هاخ از بازگشت مصدومان اما این تیم هنوز هم چند غایب در ترکیب خود دارد. سرمربی یونایتد درخصوص مصدومان تیمش گفت: "در حال حاضر هری مگوایر و میسون مانت را در اختیار نداریم. مانت دوران استراحت را به خوبی پشت سر گذاشته و تصور می‌کنم به زودی می‌تواند در زمین حاضر شود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج