۱۴۵۶۷۷۷
۱ نظر
۷۴۹
۱ نظر
۷۴۹
پ

پنج لحظه جنجالی که علی ضیا را ممنوع‌الکار نکرد!

این روزها علی ضیا با تاک‌شوی "باضیا" به تیتر یک تبدیل شده. به نظر می‌رسد که ضیا استراتژی متفاوتی برای حفظ جایگاه و مطرح ماندن خود در رسانه‌ها اتخاذ کرده است.

برترین‌ها: این روزها علی ضیا با تاک‌شوی "باضیا" به تیتر یک تبدیل شده. به نظر می‌رسد که ضیا استراتژی متفاوتی برای حفظ جایگاه و مطرح ماندن خود در رسانه‌ها اتخاذ کرده. حواشی‌ای که او پیرامون خود ایجاد می‌کند، برخلاف بسیاری از دیگر شخصیت‌های مشهور، کاملاً کنترل شده و مدیریت‌شده به نظر می‌رسند و انگار که این حواشی در یک چارچوب مشخص و با هماهنگی کامل با برخی افراد طراحی شده‌اند.

پنج لحظه جنجالی که علی ضیا را ممنوع‌الکار نکرد!

ضیا به خوبی می‌داند که چگونه نام خود را با مانور دادن روی موضوعات جذاب و جنجالی بالا نگه دارد، بدون اینکه به هیچ نهادی یا ارگانی نیش بزند یا به دردسری جدی بیفتد. این نوع "بازی دو سر سود" به او امکان می‌دهد هم در رسانه‌ها حضور فعال داشته باشد و هم از پیامدهای منفی که معمولاً حواشی به همراه دارند، در امان بماند.

این استراتژی، علی ضیا را به یکی از معدود چهره‌های تلویزیونی تبدیل کرده که با وجود ورود به بحث‌های جنجالی، خطوط قرمز را خیلی اذیت نمی‌کند. او حواشی را به شکلی هدایت می‌کند که تنها به برندسازی شخصی‌اش کمک می‌کند و همزمان از آسیب به خود یا موقعیت کاری‌اش جلوگیری می‌کند. در این مطلب به سراغ پنج برش‌ حاشیه‌دار از گفتگوهای علی ضیا در باضیا می‌رویم. با ما همراه باشید.

بحث درباره پریود دختران

شاید به مقوله پریود دختران تا به امروز کمتر در تلویزیون پرداخته شده. امری مهم و حیاتی که نیمی از انسان‌های دنیا به صوت غریزی تا چند دهه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. جایی در خلال صحبت‌های علی ضیا و سید جواد هاشمی بحث به پریود دختران رسید که در انیمیشن درخشان «درون و بیرون 2» به آن پرداخته شد. موضوعی که با لحن ضیا احتمالا در صداوسیما سانسور می‌شد اما خب در فضایی غیررسمی به این شکل قابل پرداخت است اما خب این که فکر کنیم او خاطر فرد یا افرادی را مکدر کرده شاید کمی اشتباه باشد!

حمایت تلویحی از همجنسگرایی

چندی پیش دادستانی تهران برای علی ضیا و اردشیر رستمی به دلیل اظهارات آنها درباره همجنسگرایی اعلام جرم کرد. در این گفتگو علی ضیا به بازی اخیر اردشیر رستمی در یک فیلم در نقش فردی همجنسگرا اشاره می‌کند و هر دو در این باره گفتگو می‌کنند. اردشیر رستمی در این گفتگو با بیان اینکه «ما که باشیم که بگوییم گی و لزبین بودن بد است»، به انتقاد از نگاه سنتی و قضاوت‌گرانه جامعه نسبت به همجنسگرایی پرداخت. وی همچنین بر حق افراد برای انتخاب سبک زندگی خود تاکید کرد. این شاید مهم‌ترین خط قرمزی بود که در برنامه ضیا با آن بازی شد اما خب حالا برنامه ضیا منظم‌تر از جوکرِ علیخانی پخش می‌شود!

تحمل وضع کنونی یا مهاجرت؟

در بخشی از گفتگوی علی ضیا و کارن همایونفر ، این موزیسین در پاسخ به پرسشی راجع به تجربه مهاجرت تحصیلی‌اش به انگلستان و ترکیه گفت: "من شاید الان پنج شش روز دووم بیارم، وقتی تو خیابون های لندن و پاریس قدم میزنی، احساس میکنی که درختا میخوان بخورنت." او از "تحمل کردن" صحبت می‌کند. ضیا از ماندن و ساختن حرف می‌زند و کارن از ماندن و تحمل کردن. البته همین "تحمل" هم جای بحث دارد. در واقع نشانه‌ای‌ست از اعتراض به وضع موجود ولی خب ظاهرا این گفتگو هم کسی را تا الان ناراحت نکرده است.

دیدگاه متفاوت آقامیری درباره حجاب

روزهای قرنطینه بود که حسن آقامیری به یکی از سلاطین مجازی تبدیل شد. او به دلیل اتخاذ دیدگاه‌های متفاوت مدت‌هاست خلع لباس شده و از هر زاویه‌ای که بخواهد روی منبر می‌رود. حالا هم در باضیا گفته که "حجاب، امری اختیاری‌ست" در حالی که قوانین رسمی کشور آن را اجباری تلقی می‌کنند. یکی از دو خط قرمز بزرگی که در برنامه علی ضیا با آن کمی بازی شد همین اظهارنظر آقامیری بود. اما خب ضیا خوب یاد گرفته برنامه‌اش را از گزند خیلی از مسائل دور نگه دارد.

ویدئوی پرحاشیه معین زد

تازه‌ترین مهمان ضیا، معین زندی بود. او در این چند ماه با "مشق امشب" وایرال شده اما به موازات آن به‌خاطر برخی حرکات نظیر تکان دادن میکروفون در کنسرت مورد انتقاد گسترده است. او در بخشی از این گفتگو داستان ضبط موزیک‌ویدئوی مشق امشب را روایت می‌کند که تماما رقص و پایکوبی‌ست. شاید باورش هم سخت باشد اما بارها شده که "رقص" در صداوسیما سانسور شده. نمونه‌اش سریال پایتخت بود! حالا معین زندی با بچه‌محل‌هایش در شهرری رقصیده و انگار علی ضیا می‌توانسته به آن بپردازد. البته کاش این ویدئو را مردم در تلویزیون‌های خانه می‌دیدند. جامعه کمی طرب هم می‌خواهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ضیا به تو مربوط نیست به دختران از عادتشان گفته اند یا نه برو از مادر وخواهرت بپرس در مورد این موضوع برایت توضیح میدهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج