۱۴۵۶۷۶۶
۱۴ نظر
۱۷۱۷
۱۴ نظر
۱۷۱۷
پ

پیشنهاد ازدواج زنان ایرانی با شیعیان سایر کشورها

بانکی‌پور که با ۱۳ درصد آرای جمعیت واجدان شرایط حضور در انتخابات در حوزه انتخابیه خود در اصفهان، وارد مجلس دوازدهم شده است، حالا نامش در میان اسامی‌ای که دستی بر آتش محتوای مصوبه مجلس یازدهم در مورد لایحه حجاب داشتند، قید می‌شود.

بانکی‌پور که با ۱۳ درصد آرای جمعیت واجدان شرایط حضور در انتخابات در حوزه انتخابیه خود در اصفهان، وارد مجلس دوازدهم شده است، حالا نامش در میان اسامی‌ای که دستی بر آتش محتوای مصوبه مجلس یازدهم در مورد لایحه حجاب داشتند، قید می‌شود.

پیشنهاد ازدواج زنان ایرانی با شیعیان سایر کشورها

روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «امیرحسین بانکی‌پور؛ شاگرد خلف مصباح‌یزدی بالای سر لایحه حجاب» نوشت:

امیرحسین بانکی‌پور تا پیش از حضور در مجلس یازدهم چهره شناخته شده‌ای نبود. در سال نخست این دوره از مجلس اما نام او همزمان با بررسی طرح «جمعیت و تعالی خانواده» بر سر زبان‌ها افتاد. او به عنوان رییس کمیسیون ویژه بررسی این طرح دفاع تمام قدی از محتوای مورد نقد آن داشت و البته نقش موثری در تصویب و نهایی و قانون شدن طرح جمعیت. مثل بسیاری دیگر از شاگران مصباح‌یزدی در مجلس یازدهم، نام بانکی‌پور با لایحه حجاب نیز گره خورد. او با اظهارات پرحاشیه‌اش به یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های مجلس یازدهم در دایره اظهارنظر درباره حجاب و لایحه این موضوع تبدیل شد.

بانکی‌پور که با ۱۳ درصد آرای جمعیت واجدان شرایط حضور در انتخابات در حوزه انتخابیه خود در اصفهان، وارد مجلس دوازدهم شده است، حالا نامش در میان اسامی‌ای که دستی بر آتش محتوای مصوبه مجلس یازدهم در مورد لایحه حجاب داشتند، قید می‌شود. بانکی‌پور از چهره‌هایی بود که حضورش در برنامه جهان‌آرا و تشریح جزء به جزء مجازات‌هایی که در لایحه حجاب تغییر داده شده  و در مجلس برای آنچه بی‌حجابی خوانده می‌شد با واکنش‌های زیادی همراه بود.

او اردیبهشت سال جاری در برنامه جهان‌آرا شبکه افق حاضر شد و گفت که «مبالغ جریمه در قانون عفاف و حجاب، با مشورت کارشناسان مختلف تعیین شده؛ جریمه مرحله اول ۳ میلیون تومان است که البته در وهله نخست ۱.۵ میلیون تومان معلق در نظر گرفته می‌شود که اگر فردا یا چند روز بعد تکرار شد، هم یک و نیم میلیون و هم ۳ میلیون بعدی باید پرداخت شود».

علاوه بر این بانکی‌پور از جریمه در نظر گرفته شده به صورت ویژه و خاص برای سلبریتی‌ها نیز دفاع و تاکید کرد که «در قانون جدید عفاف و حجاب، بین مردم عادی و سلبریتی‌ها در این زمینه تفاوت قائل شده است؛ هر فرد مشهوری که روی جامعه تاثیرگذار است، آنهایی که با خارج در ارتباط هستند و پروژه هنجارشکنی دارند و همچنین سکوهایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند، جریمه سنگین‌تری هم خواهند شد، اعتقاد داریم تمرکز باید روی سرمنشأ باشد و به این ترتیب بسیاری از مشکلات حل خواهد شد».

بانکی‌پور حدود سه سال پیش نیز پیشنهاد کاهش سن ازدواج دختران ایرانی به دلیل بلوغ زودرس را مطرح کرد و حتی اظهاراتی مبنی بر لزوم ایجاد بستر برای ازدواج دختران ایرانی با مردان شیعه سایر کشورها نیز از زبان او نقل شد که حتی واکنش زنان حاضر در  مجلس  یازدهم  را  نیز برانگیخت.

اظهارات او مبنی بر اینکه «در ترکیه هر مرد متوسط با ۱۵ زن شریک جنسی است؛ بعضی هم تا ۵۰ زن و این رهاورد کشف حجاب آتاتورک است» نیز با واکنس‌های زیادی همراه و منبع این اظهارات از نظر آماری نیز با تشکیک جدی مواجه شد. او اردیبهشت سال جاری نیز لایحه حجاب را «گنجینه جواهر» خواند و تاکید کرد که « انتقادات به لایحه عفاف و حجاب سه دسته است، دسته اول انتقاداتی است که اصلاح شده است و اصلا وجود ندارد، دسته دوم انتقاداتی درست بوده است که در این دوره اصلاح شده است، اما دسته سوم انتقاداتی اختلافی است.»

بین افرادی که بیان می‌کنند که باید محکم برخورد شود دو دیدگاه وجود دارد؛ گروه اول بیان می‌کنند پلیس باید هرکسی که بی‌حجاب است را بازداشت کند. اما گروه دوم بیان می‌کنند که پلیس باید موارد خاص را بازداشت کند و سایرین جریمه بازدارنده داشته باشند تا سطح جامعه جاهل از معاند جدا شود و با  آنها برخورد  شود.»

از پیام روشن و صریح بانکی‌پور در ایام انتخابات هم نباید غافل شد که در ویدیویی از سعید جلیلی اعلام حمایت کرد و گفت: «به جلیلی رای بدهید!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چهره رو ببین
      از کوزه همان طراوت که دروست

    • بی نام

      این سفارشات برای مردمه یا شامل خودشم میشه؟

    • ناشناس

      حالا ازدواج با شیعیان سایر کشورها ی بحث دیگه هست. بخث حجاب جدا هست. بحث چند همسری جدا هست. بحث کودک همسری جدا هست. آقا ماست ها رو قاتی نکنید توقیمه ها

    • ایرانی

      کیا به این موجود رای داده اند؟

    • مانکی پور

      آقای دانکی پور حاضری ....... رو بعقد شیعیان دربیاری ؟؟؟؟

    • کوروش کبیر

      ی سوزن ب خودت بزن ی چوالدوز هم ب دیگران ا کم سواد.

    • ناشناس

      این ادم شرم میکنه بگه نماینده مجلس است

    • ناشناس

      یک سیاستمدار در استفاده از کوچکترین کلمه باید نهایت دقت رو داشته باشه ؛ ازدواج با هم مذهب یا هم دین از ملیتهای دیگه چیز بدی نیست، همچنانکه بعضی از ایرانیهای شیعه با شیعیان لبنان و عراق ازدواج کردند چه دختر و چه پسر؛ بعضی از اهل تسنن ایران هم‌ من دیدم با مسلمانان اهل سنت پاکستان یا کشورهای عربی خلیج فارس ازدواج میکنن چه دختر و چه پسر، خیلی از مسیحیها هم با هم کیشان خودشون از ملیتهای متفاوت ازدواج میکنن، فقط ایشون شعور حرف زدن و تفکر درست رو ندارن؛ عوض اینکه بگن خوبه شیعیان ایرانی با شیعیان دیگر ملیتها پیوند داشته باشن ، اینجوری شامل زنان و مردان میشه، فقط اسم خانمها رو آورده؛ انگار خانمها کالا و زیادی هستند!! و مردم رو حساس کرده، شعور نداشته درست حرف بزنه ، فکر کرده خانمهای مجرد رو دست موندن باید مبادله بشن! کافی بود به جای کلمه زنان از زنان ومردان یا جوانان ایرانی یا شیعیان‌ ایرانی استفاده میکرد! و گرنه نه نفس ازدواج بده نه شیعیان کشورهای دیگه، فرقی هم نمیکنه کدوم طرف دختر دادن یا پسر ! مگه معامله خرید و فروشه !

    • حیدری

      نماینده ۱۳ در صدی لطفا برای خانواده
      خودت تصمیم بگیر برو بیگانه پرست
      چطور مردم شریف اصفهان به تو رای دادن

    • ناشناس

      این نسخه ها رو از کجا میارید برای جامعه و فرهنگ و مردم ایران می‌پیچید ؟ غیر از خرابی هیچ چیز پشت این چهره ها نیست !

    • ناشناس

      ۳درصدفقط

    • ناشناس

      چرا توی مملکت ما همه جریمه ها از نوع پول هست؟

    • ناشناس

      شیعیان ایران مگه مردن که برن با شیعیان کشورهای دیگه ازدواج کنن

    • ناشناس

      خوب کاری نداره اول از خودت و فامیلهات وآدم‌های اطرافت شروع کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج