۱۴۵۶۲۲۸
۱۱ نظر
۱۳۵۹
۱۱ نظر
۱۳۵۹
پ

این آقا در تلویزیون یک‌تنه مقابل پزشکیان ایستاد!

به تازگی مجری میزگردهای انتخاباتی که در آن دوران با پزشکیان وارد چالش شده بود در برنامه‌ای تازه ظاهرا به پزشکیان تاخته است.

برترین‌ها: به تازگی مجری میزگردهای انتخاباتی که در آن دوران با پزشکیان وارد چالش شده بود در برنامه‌ای متفاوت، ظاهرا به پزشکیان تاخته. در بخشی از این برنامه ماجرا به جمله جنجالی پزشکیان درباره آمریکا برمی‌گردد که گفته بود "ما با آمریکا هم برادریم!". خب مطابق انتظار این گزاره به مذاق خیلی از دوستان خوش نیامده و واکنش‌ها به آنتن تلویزیون رسیده. ظاهرا هم شرم‌شان می‌آید او را رئیس‌جمهور مملکت خود بپندارند. برخی می‌گویند او انتقام روزهای ابتدایی تابستان را گرفته. برخی هم می‌گویند که ویدئو تقطیع شده. خلاصه این چندثانیه دعوایی اساسی بین کاربران به راه انداخته. با ما همراه باشید.

این آقا در تلویزیون یک‌تنه مقابل پزشکیان ایستاد!

تشنج رخ داده در میزگرد پزشکیان و نقش خسروی

پیشتر حسین دلیر در عصرایران درباره نقش خسروی به عنوان مجری در حواشی میزگرد جنجالی پزشکیان نوشته بود: مجری و عوامل این میزگرد با خاموش کردن میکروفن فردی که مورد اتهام واقع شده، اصل بی‌طرفی رسانه‌ای را نقض کردند. درحالی‌که کارشناس مهاجم به‌راحتی اتهام خود را شرح داد؛ به بهانه پایان جدل پینگ‌پونگی از پاسخ طرف مقابل –مدافع- جلوگیری شد. پسندیده‌تر بود در پایان این تهاجم کلامی با پرسش‌های شخصی‌سازی شده، از سوی مجری و اتاق فرمان به کارشناس تذکر جدی داده می‌شد. این‌گونه توپ در زمین مدافعان بود و از تشنج جلوگیری می‌شد. در شبی که یک مشاور انتخاباتی رفتاری «بد» داشت، دیگرانی هم بودند که «بدتر» از او عمل کردند.

اجرای یک میزگرد انتخاباتی در ساحت فرابخشی فرهنگ؛ بیش از سرهم‌بندی واژه‌های آهنگین و پرطمطراق به مجری مبتکر و جسور نیاز دارد. محمدجعفر خسروی و دیگر مجری‌ها، مامور به اجرای دقیق پروتکل‌ها و سیاست‌گذاری‌ها هستند و بر آن‌ها خرده‌ای نیست. مدیران فرادست با مجریان در مدار، کاری می‌کنند که مجبور به ارائه‌ای باسمه‌ای و کاریکاتوری از هنر اجرا شوند. افرادی باشند که همه‌ی توان و تجربه‌شان صرف تذکر وقت و رعایت نوبت گردد.

شاید وقت پوست‌اندازی فرا رسیده

به هر حال قالب مجریان صداوسیما در دستکم سه سال گذشته از یک طیف و جریان خاص بوده. همان‌هایی که دائما با زبانی برنده، کارشان حمله و تخریب بوده و با انتشار توئیت‌های بعضا بی‌ادبانه، مردم را از آغوش تلویزیون دور کردند. به هر حال مشت هم نمونه خروار است. کسی که در مقام مجری تلاش کند تا مقابل تفکری که دست‌کم در انتخابات اخیر به مردم نزدیک‌تر بود بایستد نمی‌تواند پل آشتی مردم با رسانه ملی باشد. 

از همین رو شاید بهتر باشد مدیران ارشد سازمان صداوسیما با تبیین استراتژی‌های به‌روزتر به مردم نزدیک شوند و از حجم سنگین ایدئولوگ بودن فاصله بگیرند. هر چه که باشد تلویزیون به واسطه مخاطبش ارزش پیدا می‌کند و اگر به آمارهای یک سال اخیر هم رجوع کنند متوجه می‌شوند که تلویزیون به چه اوضاع نابسامانی دچار شده است!

کاربران چه گفتند؟

بهنام درباره این ویدئو نوشت: تعجب نکنید که این آقا، چرا امروز به صحبت‌های مهمان برنامه پر و بال داد! او از دوره انتخابات از پزشکیان به خاطر تذکری که دریافت کرده بود، دل‌چرکین است.

فرامرز در پاسخ نوشت: پروبال نداد باز اون مهمون مقداری سرپوشیده گفت ولی این مجری ظاهرا شیک و سه تیغ عمدآ به رئیس‌جمهور محبوب ما وملت ایران توهین کرد.

این آقا در تلویزیون یک‌تنه مقابل پزشکیان ایستاد!

رضا هم معتقد است: این آقا در دوره انتخابات یک سویه قضاوت کرد اینم از الان که از حسادت خودشو نتونست نگه داره.

کاربری به نام فاطمه لواسانی کمی خشمگین شده: ویدئو رو تقطیع کردید که صداوسیما رو بزنید ولی این مردم باهوش‌تر از این حرفا هستند. جنبه انتقاد داشته باشید.

اما احسان: اعتراض به تقطیع , تحریف توسط تفکری که سال‌ها خودش کارش همین بوده کمی خنده‌دار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      از مناظره پزشکیان حالشو گرفت کینه داشت

    • ناشناس

      صدا سیما بودجه اش رو قطع کنید بدین خود مردم هر چی خواستن ببینند

    • ناشناس

      چندشی مجری

    • ناشناس

      یارو معلوم بود کدوم وریه مهمان برنامه

    • ناشناس

      عقده داشتن از پزشکیان

    • ناشناس

      رئیسی وزراش همه چی رو چند برابر کردن چرا چیزی نمیگن بهشون

    • ناشناس

      میلی داغون

    • امیر

      از این رسانه که منافع ملی را نمی داند و نمی شناسند ،چه انتظاری دارید ،مجری و میهمانان مقرض و شکست خورده و مواجب بگیر سایه نشینان اند.

    • ناشناس

      مجری حسود بد ذات

    • ناشناس

      کلا صدا و سیما را تعطیل کنید

    • ناشناس

      صدا و سیما باوجود تندروها مفت گرانست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج