۱۴۶۲۱۲۵
۱۲۲۵
۱۲۲۵
پ

شرط بختیاری‌زاده برای ادامه حضور در استقلال

در صورت انتخاب سرمربی خارجی برای استقلال، احتمال جدایی سهراب بختیاری‌زاده از این تیم وجود دارد.

 فوتبالی: در صورت انتخاب سرمربی خارجی برای استقلال، احتمال جدایی سهراب بختیاری‌زاده از این تیم وجود دارد.

شرط بختیاری‌زاده برای ادامه حضور در استقلال

این موضوع، درست خلاف چیزی است که رئیس هیات مدیره استقلال در مراسم معارفه بختیاری‌زاده اعلام کرده بود. احمد شهریاری در بخشی از صحبتهایش در آن روز گفته بود:" همین جا اعلام می‌کنم ما قصد استخدام یک مربی بزرگ خارجی را داریم تا استقلال با حضور یک مربی بزرگ بتواند اتفاقات خوبی را با توانمندی شما رقم بزند، آقای بختیاری‌زاده هم به عنوان دستیار اول سرمربی خارجی در کادر فنی حضور خواهند داشت تا بتوانیم از توانمندی‌های فنی ایشان بهره‌مند شویم."

هنوز چند روز از ادعای شهریاری نگذشته بود که سهراب بختیاری‌زاده در بخشی از پستش در صفحه اینستاگرامش، اعلام کرد که حضور او در استقلال در صورت جذب مربی خارجی را نباید قطعی دانست:" هم اکنون بدون هیچ چشم‌داشتی در خدمت استقلال هستم و هر زمان هم نخواستند می‌روم، چه بسا با حضور مربی خارجی هم برای ادامه همکاری به توافق نرسم و از تیم جدا شوم. استقلال را دوست دارم و عاشق فوتبالم، اما در تمام زندگی‌ام به هر قیمتی در جایگاهی نمانده‌ام و مطمئن باشید هرگز روی اصول خودم با نخواهم گذاشت."

حالا و در شرایطی که مدیران استقلال هنوز نتوانسته‌اند جانشین خارجی و قطعی جواد نکونام را مشخص کنند، اخباری به فوتبالی رسیده مبنی بر آنکه در صورت قطعی شدن حضور سرمربی خارجی در استقلال، سهراب برنامه‌ای برای ادامه همکاری با این تیم نخواهد داشت. در هر حال به نظر می رسد اگر سرمربی که برای استقلال انتخاب می شود، بزرگ نباشد، مطمئنا سهراب از استقلال خواهد رفت و او حاضر نیست دستیار گزینه های دم دستی و متوسط خارجی استقلال شود.

البته که فعلا خبری از سرمربی خارجی آبی‌ها نیست و حتی امروز یکی از روزنامه‌ها مدعی شده بود که اگر استقلال بتواند ذوب آهن را ببرد، بختیاری‌زاده حداقل تا نیم‌فصل قطعا نفر اول نیمکت آبی‌ها خواهد بود. این خبر در شرایطی منتشر شده که قراردادی با رقم واقعی بین استقلال و سهراب بختیاری‌زاده بسته نشده و او، دلی و مرامی روی نیمکت استقلال می‌نشیند و فقط برای گرفتن آی دی کارت با او یک قرارداد موقت بسته شده و آی دی کارت او هم آی دی کارت سرمربی نیست و به عنوان کمک مربی آی دی کارت گرفته است. ضمن اینکه مدیران استقلال در آوردن سرمربی خارجی ناتوان نشان داده‌اند و به همین دلیل کم کم دارد یک هژمونی شکل می گیرد که سهراب بختیاری‌زاده سرمربی استقلال شود و استقلال را از پیچ خطرناک آبان‌ماه عبور دهد. 

بازی با النصر و الهلال در لیگ نخبگان و بازی با ذوب آهن، خیبر و تراکتور و مس رفسنجان، بازیهای راحتی برای استقلال نخواهد بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج