۱۴۶۲۱۵۰
۴۸۸
۴۸۸
پ

حرکت خبرساز قالیباف هنگام سخنرانی نماینده اسرائیل

هیات ایرانی شرکت کننده در نشست اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) در هنگام شروع سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی سالن نشست را ترک کرده و خواستار اخراج رژیم صهیونیستی از اجلاس شدند.

ایسنا: هیات ایرانی شرکت کننده در نشست اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) در هنگام شروع سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی سالن نشست را ترک کرده و خواستار اخراج رژیم صهیونیستی از اجلاس شدند.

حرکت خبرساز قالیباف هنگام سخنرانی نماینده اسرائیل

عصر دیروز و در لحظه‌ای که نماینده رژیم صهیونیستی قصد سخنرانی در اجلاس بین‌المجالس کشورهای جهان در ژنو را داشت، هیات پارلمانی ایران سالن این نشست را ترک کرد.

همچنین کشورهای الجزایر، اردن، تونس و ترکیه و پارلمان عربی نیز این سالن را به نشانه اعتراض ترک کردند.

در همین حال پس از پایان نطق نماینده رژیم صهیونیستی و درپاسخ به ادعاها و اظهارات واهی نماینده این رژیم،  منوچهر متکی رئیس شورای اجرایی بین المجالس مجلس شورای اسلامی در  سخنان کوتاهی، خواستار اخراج این رژیم از نشست بین المجالس جهانی شد و گفت: «با جنایاتی که در لبنان و فلسطین شاهد هستیم نباید به هیات رژیم صهیونیستی وقت صحبت داده شود و آن‌ها باید از IPU اخراج شوند.»

متکی افزود: تروریست‌های اسرائیلی را از این اجلاس بیرون کنید و ان‌شالله پس از پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی، باید سران این رژیم و فرماندهان نظامی و خلبانان کودک کش را در دادگاه نورنبرگ(۲) محاکمه و مجازات کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج