۱۴۶۲۱۴۳
۲ نظر
۱۰۷۴
۲ نظر
۱۰۷۴
پ

میثاقی، حکم سنگین محمود فکری را لو داد

محمدحسین میثاقی مدعی شد که محمود فکری پس از اظهارات جنجالی اش چهار ماه محروم شده است.

ورزش سه: محمدحسین میثاقی مدعی شد که محمود فکری پس از اظهارات جنجالی اش چهار ماه محروم شده است.

میثاقی، حکم سنگین محمود فکری را لو داد

 شاید کمتر پیش بیاید که نشست خبری یک دیدار از رقابت های لیگ دسته اول، با واکنش های گسترده ای مواجه شود ولی کنفرانسی که محمود فکری پس از دیدار تیمش برگزار کرد و اظهارات جنجالی که به زبان آورد، چندین روز است که او را در کانون اخبار قرار داده است.

در جریان دیداری از رقابت های لیگ دسته اول بود که مس شهربابک موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد سایپا عبور کند. کنفرانسی که خیلی عادی رو به اتمام بود و محمود فکری نیز درخصوص این بازی و برخی مشکلات تیمش به صحبت پرداخته بود تا اینکه سوالی پیرامون استقلال، باعث شد تا این نشست در صدر اخبار کشور قرار بگیرد.

زمانیکه فکری با سوالی درخصوص انتخاب سرمربی جدید استقلال مواجه شد، جملات عجیب و غیرقابل انتشاری را به زبان آورد و ابراز امیدواری کرد تا برخی سرمربیان که دارای انحرافات اخلاقی هستند، پایشان دوباره به استقلال باز نشود. جملاتی که به طور قطع همه اهالی فوتبال در جریان آن هستند و اکنون نمی توان عین آن کلمات را منتشر کرد.

به حدی اظهارات فکری عجیب بود که کمیته انضباطی با یک دستور موقت، حکم به محرومیت فکری تا اطلاع ثانوی داد و در روزهای گذشته نیز جلسه رسیدگی به پرونده سرمربی سابق استقلال برگزار گردید. هر چند که او روز گذشته در مصاحبه ای با یکی از روزنامه ها بابت اظهاراتش عذرخواهی کرد اما جملات زشت او باعث شد تا کمیته انضباطی حکم سنگینی علیهش صادر کند.

محمدحسین میثاقی در برنامه امشب فوتبال برتر مدعی شد که محمود فکری با حکم سنگین کمیته انضباطی و چهار ماه محرومیت مواجه شده است. ضمن اینکه سرمربی مس شهر بابک باید 500 میلیون تومان نیز بابت اظهارات جنجالی اش پس از بازی با سایپا بپردازد.

حکمی که ممکن است حتی آینده کاری فکری در مس شهربابک را تحت تأثیر قرار دهد و سرمربی سابق استقلال به طور حتم به این حکم اعتراض خواهد کرد و باید دید که کمیته استیناف رأی نهایی را چگونه صادر خواهد کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      والله چهار ماه هم کمه

    • ناشناس

      آقای فکری شما هم مثل زنوزی و بیرانوند با شیرینی میرفتی کمیته شیرنیاخلاق و فدراسیون شیرینی تاج دیگه حکم قطعیحداقل نمی‌دادند تازه واسه دفعات بعدهم احضارت میکردن نمیرفتی هم به شخمت حالا هم هنوز دیر نشده بر رونیمکت تیمت بشین البته قبلش شیرینی ببرن چهارماه میشه دوجلسه قطعی الباقی تعلیقی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج