۱۴۶۴۵۵۲
۳۲۶۴
۳۲۶۴
پ

اتفاقی درباره بیرانوند که دیگر عجیب نیست

تراکتور دومین بازی‌اش در سطح دوم لیگ قهرمانان را هم با پیروزی پشت سر گذاشت اما در لحظات آخر، کلین شیت از دست رفت.

خبرورزشی: تراکتور دومین بازی‌اش در سطح دوم لیگ قهرمانان را هم با پیروزی پشت سر گذاشت اما در لحظات آخر، کلین شیت از دست رفت.

اتفاقی درباره بیرانوند که دیگر عجیب نیست

درست مثل بازی اول که با برتری 3 گله در خانه الوکره به اتمام رسید، تراکتور در دومین مسابقه آسیایی‌اش هم سه گل در زمین روشن به ثمر رساند تا با یک پیروزی مقتدرانه و با توجه به کنار گذاشته شدن موهان باگان هند از جدول، گام  بلندی برای صعود از گروه بردارد. شاگردان دراگان اسکوچیچ امشب برابر نماینده تاجیکستان نمایش برتری ارائه دادند و حتی می‌توانستند با گل‌های بیشتری هم برنده شوند اما رقیب روی تک موقعیتی که داشت، دروازه آن‌ها را باز کرد تا کلین شیت خراب شود.

ماووتور مهاجم روشن توانست دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند تا سنگربان شماره یک تیم ملی نتواند این بازی را بدون گل خورده به پایان برساند. بیرو از تابستان اسیر حواشی مختلفی بوده و این موضوع به وضوح روی کیفیت فنی وی تاثیر گذاشته تا با روزهای اوجش فاصله زیادی بگیرد. او می‌توانست روی این گل واکنش بهتری نشان دهد تا آمارش را بهبود ببخشد اما این اتفاق رخ نداد. بیرانوند در تمام 9 بازی‌ این فصل با پیراهن تراکتور، 5 گل دریافت کرده و تعداد کلین شیت‌هایش یکی کمتر از این تعداد بوده است. ضمن اینکه او در آخرین بازی تیم ملی هم مقابل قطر نه چندان قدرتمند دروازه‌اش باز شد و شاید بهتر باشد فکری به حال بالا بردن تمرکزش بکند؛ گلری که یک زمان نامش با کلین شیت عجین شده بود اما حالا خبر گل خوردنش در هر بازی عجیب نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج