۱۴۶۴۶۰۴
۱۶۰
۱۶۰
پ

برد لحظه آخری اینتر به کمک فرزند خلف تورام

دیدار تیم‌های یانگ بویز و اینتر با برتری ۱-۰ شاگردان سیمونه اینزاگی به پایان رسید.

ورزش سه:  مصاف تیم‌های یانگ بویز سوئیس و اینتر در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۱-۰ نراتزوری به پایان رسید.

برد لحظه آخری اینتر به کمک فرزند خلف تورام

نتیجه‌ای که اینتر را هفت امتیازی و در جایگاه هفتم قرار داد و یانگ بویز را نیز همچنان در حسرت کسب امتیاز در لیگ قهرمانان نگه داشت.

یانگ بویز به هیچ عنوان تیم دست و پا بسته‌ای مقابل اینتر نبود و این را از همان بدو شروع بازی ثابت کرد. در نیم ساعت نخست بازی شاگردان سیمونه اینزاگی کاملا دور از انتظار ظاهر شدند و هیچ موقعیت جدی روی دروازه حریف خلق نکردند و در طرف مقابل اما نماینده سوئیس دو سه موقعیت خیلی خوب با درخشش یان زومر و بی‌دقتی مهاجمان از دست داد.

جدی‌ترین موقعیت اینتر در نیمه اول بازی روی پاس پشت پای عالی مهدی طارمی برای یان بیسک شکل گرفت. جایی که مهدی با هوشمندی هرچه تمام متوجه فرار بیسک شد و توپ را با پاس پشت پای نمایشی به او رساند اما مدافع اینتر قدر این موقعیت را ندانست و در مصاف تک به تک مغلوب دروازه‌بان حریف شد.

برد لحظه آخری اینتر به کمک فرزند خلف تورام

بازی تا پایان نیمه اول آبستن حوادث خاص دیگری نبود و در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت. با شروع نیمه دوم اما ورق برگشت و این شاگردان سیمونه اینزاگی بودند که خیلی زود صاحب ضربه پنالتی شدند. این پنالتی را اما مارکو آرناتوویچ با یک ضربه ضعیف و مهار توسط دروازه‌بان از دست داد تا بازی همچنان بدون گل باقی بماند.

مهار این پنالتی روحیه از دست رفته یانگ بویز را برگرداند و آنها بار دیگر‌ صاحب توپ و میدان شدند اما ضدحملات بازیکنان اینتر بسیار خطرناک‌تر از حملات یانگ بویز در نیمه دوم بود.

سرانجام در دقیقه ۷۵ بازی علی‌رغم نمایش خوب اما اینزاگی دست به تعویض مهدی طارمی زد و مارکوس تورام را به همراه الساندرو باستونی راهی میدان کرد.

در ۱۰ دقیقه پایانی‌ به اندازه کل ۸۰ دقیقه قبلی موقعیت گلزنی برای هر دو تیم ایجاد شد اما در نهایت این مارکوس تورام، تعویض طلایی اینزاگی، بود که توانست در دقیقه ۲+۹۰ دروازه یانگ بویز را باز کند و تیمش را به یک سه امتیاز حساس در سوئیس برساند.

برد لحظه آخری اینتر به کمک فرزند خلف تورام

شرح گل‌: آخرین بخت اینتر برای گلزنی در فاصله تنها دو دقیقه مانده به سوت پایان، با ارسال فدریکو دی‌مارکو از سمت چپ روی دروازه یانگ بویز همراه شد و مارکوس تورام (فرزند لیلین تورام) به زیبایی این توپ را در شش قدم حریف قطع کرد و تیمش را در دقیقه ۲+۹۰ صاحب دومین برد پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج