آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۲۳۱۷
۱۱ نظر
۴۷۴۸
۱۱ نظر
۴۷۴۸
پ

رونمایی از بند فسخ قرارداد جواد نکونام با استقلال

در حالی خبر پایان کار جواد نکونام در استقلال در شهر پیچیده است که این مربی قراردادی ۳ ساله با استقلال دارد.

فوتبالی: جواد نکونام در ابتدای لیگ بیست و دوم و در زمانی برهه‌ای که حجت کریمی مدیر عامل استقلال بود به این تیم پیوست. قرارداد او با استقلال ۳ ساله بود و به نظر می‌رسید آبی‌ها قرار است بالاخره با نکونام رنگ ثبات روی نیمکت مربیگری را بچشند.

رونمایی از بند فسخ قرارداد جواد نکونام با استقلال

نتایج استقلال هر چند حدود ۱۷ هفته استقلال را در صدر نگه داشت اما در نهایت این رقیب دیرینه، پرسپولیس بود که جام را بالای سر برد البته که نوع بازیِ استقلال چندان راضی کننده نبود اما صدرنشینی استقلال مانع از انتقادات می‌شد.

آنها تا اواخر فصل هم صدرنشین جدول رده‌بندی بودند اما بعد از لغزش در بازی با نساجی صدر را از دست دادند و پرسپولیس با استفاده از لغزش استقلال توانست قهرمان لیگ شود. پس از حذف از جام حذفی و از دست رفتن قهرمانی و در واقع از دست رفتن سه جام بود که انتقادات از جواد نکونام کم کم اوج گرفت.

در این بین اما به نظر می‌‌رسید یک مشکل بزرگ برای قطع همکاری نکونام و استقلال وجود دارد. این مشکل قرارداد 3 ساله نکونام بود. گفته می‌شد هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک جدید استقلال اگر بخواهد نکونام را کنار بگذارد باید کل مبلغ قرارداد 3 ساله او را بدهد. اما آیا این ماجرا صحت داشت؟

قرارداد 3 ساله نکونام در مجموع 100 میلیارد تومان برای استقلال تعهد ایجاد کرده است. برای فصل اول 25 میلیارد، برای فصل دوم 35 میلیارد و برای فصل سوم 40 میلیارد تومان. البته روایت دیگری هم هست که مجموع قرارداد نکونام با استقلال برای سه سال 102 میلیارد تومان بوده که قرارداد سال اول نکونام 27 میلیارد تومان بود که در ماجرای کم کردن قراردادها 2 میلیارد تومان توسط نکونام کم شد. جالب این است که نکونام بخش اعظم قرارداد سال اولش با استقلال را هم دریافت کرده است. چیزی در حدود 85 درصد!

هر چند شایعه شده بود هلدینگ مشکلی برای پرداخت قرارداد دو فصل آینده نکونام را هم ندارد و می‌تواند با پرداخت این مبلغ او را کنار بگذارد و یا اینکه با ماندن او قطعی شده و می‌ماند اما «فوتبالی» مطلع شده است که در قرارداد نکونام با استقلال بندی وجود دارد که به استقلال اجازه فسخ قرارداد را به باشگاه در زمان دلخواه و بدون هیچ الزامی برای پرداخت مبلغ دو سال آینده می‌دهد!

این بند مشروط به عدم رضایت باشگاه از عملکرد نکونام است. به این صورت که اگر باشگاه از عملکرد نکونام به هر دلیلی راضی نباشد می‌تواند بدون پرداخت غرامت، قرارداد او را در هر زمانی فسخ کند. آن هم فقط با پرداخت مبلغ قرارداد تا لحظه پایان همکاری که فعلا همین فصل گذشته است. البته این بند برای نکونام هم وجود دارد. یعنی نکونام اگر از عملکرد مدیران باشگاه راضی نباشد قادر است در هر لحظه‌ای که بخواهد قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ کند. برای او هم در صورت فسخ یکطرفه جریمه‌ای در نظر گرفته نشده است.

تا این لحظه نه تنها هیچ نشانه‌ای از نارضایتی نکونام و تمایل او به قطع همکاری با باشگاه وجود ندارد بلکه به نظر می‌رسد نکونام در تلاش است رضایت مالک جدید را برای ادامه کارش در استقلال جلب کند اما هلدینگ خلیج فارس در این باره تردیدهای جدی دارد و طبق آخرین اخبار تصمیمش را برای کنارگذاشتن نکونام گرفته است. این که طبق قرارداد، باشگاه می‌تواند قرارداد را یکطرفه فسخ کند هم دست هولدینگ را برای قطع همکاری کاملا باز گذاشته است.

همانطور که گفته شد آخرین خبرها هم حکایت از این دارد که همه به لحظه اعلام قطع همکاری استقلال و نکونام بسیار نزدیک شده‌اند و بر خلاف برخی خبرها باشگاه استقلال حتی مجبور به پرداخت غرامت یا هزینه سال‌های دوم و سوم به نکونام هم نیست. این بند کار هلدینگ را برای قطع همکاری بسیار آسان‌تر هم کرده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ۱۰۰ ميليارد ناچیز بعد دم از تعصب میزنن و با حرفهای نسنجیده مردم را در مقابل هم قرار میدن .یه معلم در دورترین نقطه در زیر چادر در سرما و گرما ماهی ۱۰ میلیون هم نمیگیره

    • ناشناس

      فقط منصوریان

    • مهران

      کم دروغ بگو جواد لالیگایی عشق میمونه

    • ناشناس

      آفرین آفرین
      یه مربی هجومی خوشکل خوشتیپ

    • پ ا

      فازت چیه دقیقا 😑😑😑

    • پسر آبی

      فقط استیلی لنگی

    • صدراپرسپولیس دوآتیشه

      هوچی گرای بدبخت فعلاپمادبزنیدبدجوردارین می سوزید

    • نادرشاه افشار

      آخه کیسه سوزان متن مخصوص کیسه وچکشه چه ربطی به تیم سروتان دارد که میگی

    • جواد برکنار

    • نکونام استعفا

    • کیسه تبانی منحل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج