۱۳۵۷۸۶۴
۱۳۹۹۵
۱۳۹۹۵
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین ماساژ تایلندی در تهران کجا انجام می‌شود؟

بهترین ماساژ تایلندی در تهران باید تحت نظارت افراد متخصص و با تجربه انجام شود. برای آشنایی با این مرکز بهترین ماساژ تایلندی در تهران در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

تمام ما انسان‌ها گاهی اوقات پس از انجام کارهای روزمره خود ممکن است که دچار خستگی و دردهای عضلانی شویم. در این صورت باید راهکارهای ویژه‌ای را در نظر داشته باشیم تا این خستگی‌ها را از بین ببریم. ماساژ یکی از این راهکارهای بسیار خوب به شمار می‌رود که انواع مختلفی دارد. یکی از انواع ماساژ که خیلی پرطرفدار است ماساژ تایلندی نام دارد. بهترین ماساژ تایلندی در تهران توسط افراد حرفه‌ای و بسیار مجرب انجام می‌شود که دارای سابقه و تجربه منحصر به فردی در این زمینه هستند.

بهترین ماساژ تایلندی در تهران کجا انجام می‌شود؟

برای مشاوره و نوبت دهی در سالن ماساژ حال خوش تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۹۱۹۷۲۰

۰۹۱۲۲۹۵۶۱۱۸

ماساژ تایلندی چیست؟

ماساژ تایلندی که به آن ماساژ یوگا نیز گفته می‌شود از ترکیب یوگای اسیستید و ماساژ شیاتسو به وجود آمده است که از تکنیک‌های مختلفی در این ماساژ استفاده می‌شود. این نوع ماساژ در کشور تایلند از قدیم الایام برای درمان دردهای مفاصل و آرتروز و برای از بین بردن دردهای سردرد میگرنی استفاده می‌شده است و هم اکنون نیز از این ماساژ هم در تبلند و هم در کشورهای مختلف برای درمان این دردها استفاده می‌شود. بهترین ماساژ تایلندی در تهران بر اساس حرکت‌های کششی یوگا و وارد کردن فشار بر عضله‌ها در امتداد خطوط مربوط به انرژی بدن انجام می‌شود. کشش‌هایی که در این ماساژ بر بدن وارد می‌شود باعث م.ی شوند که بدن انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد و تنش‌های کمتری نیز در عضلات و ماهیچه‌ها به وجود آید.

اهمیت ماساژ تایلندی

توجه داشته باشید که بهترین ماساژ تایلندی در تهران بر اساس اصول خاصی انجام می‌شود که ماساژور آنها را طی دوره‌های مختلفی فرا گرفته است. به طور کلی استفاده از ماساژ می‌تواند زندگی شما را راحت‌تر به پیش برد. زیرا سبب می‌شود که به خوبی بتوانید دردهای مختلف جسمانی و بدنی و حتی دردهای روانی را از خود دور کنید و به آرامش نسبی از طریق ماساژ دست پیدا کنید. علاوه بر این که با دریافت بهترین ماساژ تایلندی در تهران می‌توانید دردهای عضله‌ای پس از تمرین‌های ورزشی را در بدن خود از بین ببرید می‌توانید استرس‌های روحی را نیز از خود به خوبی دور کنید.

توجه کنید که افرادی که در ناحیه ستون فقرات خود دارای دردهای مزمن هستند می‌توانید با دریافت ماساژ تایلندی این دردها را به درستی از بین ببرند. کسانی که دارای اضطراب و ناراحتی‌های مختلف روحی و روانی هستند نیز می‌توانند این نوع ماساژ را برای تسکین دردهای روحی خود و برای از بین بردن ناراحتی‌های عصبی مورد استفاده قرار دهند.

بهترین ماساژ تایلندی در تهران کجا انجام می‌شود؟

فواید ماساژ تایلندی

باید بدانید که بهترین ماساژ تایلندی در تهران دارای فایده‌های زیادی برای شما عزیزان است که برخی از این فواید را در این صفحه عنوان می‌کنیم:

افزایش انرژی

ماساژ تایلندی می‌تواند انرژی را در شما عزیزان افزایش دهد و به بهبود حرکت‌های ذهنی در شما کمک کند.

کاهش استرس و اضطراب

زمانی که شما به دریافت بهترین ماساژ تایلندی در تهران اقدام می‌کنید در واقع می‌توانید بدن و روح خود را به خوبی آرام کنید و از تنش‌های عصبی که در طی روز در وجود شما رخنه کرده‌اند نجات پیدا کنید.

بهبود جریان خون

اکسیژن رسانی به بافت‌های سلولی در بدن با انجام ماساژ تایلندی به خوبی انجام می‌شود و دلیل این امر نیز کشش‌های مختلفی است که از طریق این ماساژ به عضله‌ها و ماهیچه‌های شما وارد می‌شود.

درمان سردرد و کمردرد

تحمل آستانه درد با انجام ماساژ تایلندی به خوبی افزایش پیدا می‌کند و حرکت‌های مختلفی که در این ماساژ وجود دارند باعث می‌شوند که شما بتوانید بر دردهای سر و کمر به خوبی تسلط پیدا کنید.

تقویت سیستم ایمنی بدن

میزان لنفوسیت‌ها در بدن با انجام این نوع ماساژ می‌تواند به خوبی افزایش پیدا کند که این امر موجب افزایش سیستم دفاعی و ایمنی در بدن شما می‌شود. در این صورت می‌توانید با سلول‌های سرطانی نیز مقابله کنید و در برابر بیماری‌های خطرناک و مزمن مقاومت پیدا کنید.

لطافت و نرمی پوست

زمانی که بهترین ماساژ تایلندی در تهران را دریافت می‌کنید می‌توانید پوستی لطیف و نرم و زیبا داشته باشید. زیرا غدد چربی به خوبی تحریک می‌شوند و این موضوع سبب می‌شود که پوستی جوان و لطیف و در عین حال شاداب داشته باشید. از طرفی هم باید بگوییم که اکسیژن رسانی به سلول‌های پوستی نیز در این نوع ماساژ به خوبی انجام می‌شود و گردش خون در این سلول‌ها باعث می‌شود که پوست شما پاک‌سازی شود.

بهترین ماساژ تایلندی در تهران کجا انجام می‌شود؟

خدمات حرفه ای سالن ماساژ حال خوش

@halekhosh

نکته‌های مهم در ماساژ تایلندی

افرادی که قصد انجام بهترین ماساژ تایلندی در تهران را دارند قبل از انجام این کار لازم است که به یک سری از نکته‌های مهم توجه زیادی داشته باشند که به قرار زیر هستند:

  • این افراد در حین دریافت این ماساژ باید لباس‌های راحت به تن کنند.
  • قبل از ماساژ باید غذای سبک مصرف کنند و از مصرف مواد خوراکی سنگین به طور جدی خودداری کنند.
  • اگر دچار درد در حین ماساژ می‌شوند باید این موضوع را با ماساژور در میان بگذارند.
  • در صورتی که دارای بیماری‌های خاص از قبیل فشار خون بالا و یا ناراحتی‌های قلبی هستند باید این موارد را با ماساژور مطرح کنند.

چه افرادی می‌توانند ماساژ تایلندی را دریافت کنند؟

به طور کلی می‌توانیم بگوییم که اکثر مردم می‌توانند بهترین ماساژ تایلندی در تهران را دریافت کنند. اما کسانی که دارای بیماری‌هایی از قبیل افسردگی هستند و یا افرادی که به طور مداوم دارای سردرد هستند و اشخاصی که از درد مفاصل رنج می‌برند باید این ماساژ را در برنامه هفتگی خودشان قرار دهند. ورزشکارهایی که پس از تمرین نیاز به آرامش بدنی و روحی دارند نیز می‌توانند از این ماساژ برای بهبود کارهای ورزشی و فعالیت‌های خود به نحو احسن استفاده کنند.

بهترین ماساژ تایلندی در تهران کجا انجام می‌شود؟

جمع بندی

باید بدانید که بهترین ماساژ تایلندی در تهران می‌تواند از مزیت‌ها و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار باشد که اگر با این موارد آشنایی داشته باشید بدون شک می‌توانید این نوع ماساژ را برای بهبود شرایط جسمی و روحی خود در نظر بگیرید. این ماساژ در شهر تهران به واسطه افرادی انجام می‌شود که در این عرصه تبحر زیادی دارند و می‌توانند حرکت‌های کششی مختلفی را بر روی بدن شما عزیزان اعمال کنند. آنها با توجه به تجربه‌ای که دارند می‌توانند بر اساس شرایط بدنی شما به انتخاب انواع مختلف ماساژ تایلندی برای بهبود وضعیت شما اقدام کنند.  

بهترین ماساژ تایلندی در تهران کجا انجام می‌شود؟

سالن ماساژ حال خوش

مرکز زیبایی، تندرستی و ماساژ

  • خانم‌ها هر روز هفته به جز دوشنبه‌ها حتی تعطیلات
  • آقایان دوشنبه‌ها با ماسور آقا

خدمات ماساژ حال خوش

  • ماساژ ریلکسی
  • ماساژ سر و گردن
  • ماساژ سنگ داغ
  • ماساژ سوئدی و تایلندی
  • ماساژ سر و صورت
  • ماساژ پا و پشت
  • جوانسازی صورت
  • جوانسازی روی دست
  • لیفت سینه
  • لیفت باسن
  • لیفت صورت
  • لاغری موضعی
  • پاکسازی صورت

ساختار کلاژن و الاستین پوست با بالا رفتن سن قابلیت ارتجاعی شدن را از دست می‌دهند. در نتیجه پوست شل و آویزان می‌شود. بری سفت شدن پوست صورت از پاکسازی و ماسک‌های صورت غافل نشوید.

  • تخلیه سموم بدن توسط تحریک تخلیه لنفاوی
  • کمک به تسکین میگرن و سردرد‌ها
  • درمان ختلالات خواب و رسیدن به آرامش
  • افزایش توانایی و تقویت حافظه
  • بهبود آسم و آلرژی و تنفس بهتر
  • کاهش فشار خون و حملات قلبی
  • سلامت و تقویت رشد مو

شنبه تا پنجشنبه

۱۱ صبح تا ۱۹ عصر

در تعطیلات پذیرای شما هستیم ...

بهترین ماساژ تایلندی در تهران کجا انجام می‌شود؟

برای مشاوره و نوبت دهی تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۹۱۹۷۲۰

۰۹۱۲۲۹۵۶۱۱۸

بهترین ماساژ تایلندی در تهران کجا انجام می‌شود؟

خدمات سالن ماساژ حال خوش

@halekhosh

بهترین ماساژ تایلندی در تهران کجا انجام می‌شود؟

خیابان فاطمی، خیابان جو یبار، خیابان غفاری شرقی، پلاک ۱۴، واحد۲

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج