۱۳۶۹۷۹۰
۷۳۷۵
۷۳۷۵
پ

محتوای حمایت‌شده

انواع جراحی لیفت سینه: کدام روش برای شما مناسب‌تر است؟

لیفت سینه با جراحی یکی از روش‌های زیبایی سینه است. برای اطلاعات بیشتر از این جراحی و نکات قابل توجه آن در ادامه با ما همراه باشید.

مشکلات افتادگی سینه از مهم‌ترین آسیب‌های زیبایی خانم‌ها در سنین مختلف به‌شمار می‌رود. به همین خاطر نیز خدمات لیفت سینه با جراحی در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. این مشکلات به جز سن بالا، در اثر بارداری، شیردهی، ، کاهش وزن، چربی سوزی بدون کاهش وزن در اثر ورزش همراه با افزایش حجم عضلات، عدم استفاده از سوتین، استعمال سیگار و قلیان و ... نیز به وجود می‌آیند. در صورتی که به هر دلیلی فرم سینه‌های شما از حالت طبیعی و استاندارد فاصله بگیرد، به این خدمات زیبایی نیاز خواهید داشت. این روش یک راهکار مطمئن برای بالا کشیدن سینه‌ها به‌شمار می‌رود. این روش مزایا و معایبی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

انواع جراحی لیفت سینه: کدام روش برای شما مناسب‌تر است؟

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی زیبایی سینه دکتر مهدی جعفری شماره خود را وارد کنید.

برای مشاوره و اطلاع از هزینه کلیک کنید.

 جراحی لیفت سینه چیست؟

بافت سینه به علت های مختلفی و به مرور زمان استحکام خود را از دست می دهد و دچار افتادگی می شود.جراحی لیفت سینه برای بر طرف کردن نواقص و درمان افتادگی پستان ها و بالا کشیدن سینه و همچنین تقارن سینه ها به کار می رود و برای کسانی که از افتادگی و شل شدن سینه های خود ناراضی هستند بسیار مناسب می باشد و یک روش موثر برای فرم دهی سینه محسوب می شود.

انواع جراحی لیفت سینه: کدام روش برای شما مناسب‌تر است؟انواع جراحی لیفت سینه: کدام روش برای شما مناسب‌تر است؟

 انواع روش‌های جراحی لیفت سینه

لیفت سینه به دو روش جراحی و غیر جراحی انجام می شود در روش جراحی پوست اضافی را از بین برده و با رفع افتادگی سینه باعث سفت شدن بافت سینه می شود در روش لیفت سینه بدون جراحی هیچ برشی بر روی سینه ایجاد نمی شود همچنین نیازی به بیهوشی نیست و عوارض کمتری دارد.برای لیفت سینه با جراحی، باید به روش‌های مختلف این فرایند زیبایی نیز دقت داشته باشید. برخی از این روش‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:
 

انواع جراحی لیفت سینه: کدام روش برای شما مناسب‌تر است؟

روش لیفت هلالی سینه

برای انجام لیفت سینه‌ها با روش هلالی از برش‌های به خصوصی بر روی بافت سینه خانم‌ها استفاده می‌کنند. این روش برای خانم‌هایی که افتادگی سینه محدودتری دارند استفاده می‌شود. در این روش عمل زیبایی اصلاحات کمتری بر روی سینه و جزئیات آن انجام می‌شود.در این روش یک برش کوچک در قسمت بالایی آرئول ایجاد می شود.در صورتی که از خدمات جراحی بزرگ کردن سینه‌ها استفاده کنید، از این روش عمل زیبایی استفاده می‌کنند.

لیفت پری آرئولار

لیفت سینه با جراحی با روش پری آرئولار نیز میسر خواهد بود که یکی از برجسته‌ترین دسته بندی‌های این روش زیبایی به‌شمار می‌رود. این روش نیز برای کسانی که افتادگی خفیف سینه دارند بسیار کارایی خواهد داشت و مشکلات این افراد را به کلی از بین می‌برد. این تکنیک جراحی با انجام برش‌های دایره ای همراه خواهد بود و برای رفع افتادگی‌های خفیف کارایی خواهد داشت. برش‌های دایره‌ای در این روش لیفت بر روی بافت سینه‌ها انجام می‌شوند. این شیوه برای عمل‌های زیبایی بزرگ کردن سینه‌ها نیز کارایی خواهد داشت. کاهش اندازه آرئول نیز در این شیوه به سهولت انجام می‌شود.

انواع جراحی لیفت سینه: کدام روش برای شما مناسب‌تر است؟انواع جراحی لیفت سینه: کدام روش برای شما مناسب‌تر است؟انواع جراحی لیفت سینه: کدام روش برای شما مناسب‌تر است؟

 لیفت عمودی سینه

لیفت سینه با جراحی با استفاده از روش لیفت عمودی نیز به سهولت انجام می‌گیرد. این تکنیک بیشتر از سایر روش‌های عمل زیبایی سینه مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای بسیاری از خانم‌ها کارایی خواهد داشت. در این تکنیک لیفت کلیه پوست‌های اضافی از ناحیه سینه برداشته می‌شوند.معمولا برای افتادگی های متوسط از این تکنیک استفاده می کنند در این روش دو برش ایجاد می کنند که یک برش در اطراف آرئول و دیگری به صورت عمودی از لبه ی پایینی آرئول تا زیر سینه ادامه دارد. به این ترتیب ظاهر سینه‌ها بسیار زیبا و جوان به نظر می‌رسد.شکل برش این روش لیفت گاها به لیفت آب‌نبات چوبی نیز مشهور است و در برخی کلینیک‌ها با این نام معرفی می‌شود.

 لیفت T وارونه (لنگری)

ارائه خدمات زیبایی لیفت سینه به شکل T وارونه نیز میسر خواهد بود. در صورتی که خانم‌ها با افتادگی شدید سینه‌ها رو به رو شده باشند از این روش جراحی برای زیبایی اندام آن‌ها استفاده می‌شود.در این روش جراح مقدار زیادی از پوست اضافیو بافت های افتاده را برمی دارد.در این روش سه برش در اطراف آرئول، برش عمودی از لبه پایینی آرئول تا زیر سینه و برشی در امتداد ناحیه زیر سینه نیز ایجاد می شود.

لیفت افقی سینه

در روش لیفت سینه به روش برش افقی برش به صورت عمودی از پایین سینه تا طول خط لبه سفت پستان انجام می شود.این روش برای کسانی که دارای سینه هایی با سقوط ملایم تا متوسط هستند، مناسب است. 

لیفت و پروتز سینه

زمانی که سینه دچار افتادگی باشد و همچنین اندازه آن ها بیش از اندازه کوچک باشد می توان برای بهبود آنان از عمل لیفت سینه و پروتز سینه به صورت همزمان استفاده کرد.در این روش پزشک از همان برشی که برای لیفت سینه ایجاد کرده برای جایگذاری پروز سینه نیست استفاده می کندو نیازی به برش جداگانه نیست.در این جراحی یک برش در ناحیه نوک سینه ایجاد می کنند که ممکن است تا قسمت جلویی سینه ادامه داشته باشد سپس برای جراحی لیفت سینه سینه به سمت بالا کشیده می شوند و در مرحله ی بعدی ایمپلنت ها جایگذاری می شوند و در انتها پزشک برش ها را بخیه می زند.

 

 

 

انواع جراحی لیفت سینه: کدام روش برای شما مناسب‌تر است؟


لیفت و لیپوساکشن سینه

عمل لیپوساکشن جراحی است که با کشیدن و خارج کردن چربی با عث کوچک تر شدن بافت چربی می شود.افرادی که داری سینه های بزرگ و افتاده هستند می توانند عمل لیفت و لیپوساکشن را به طور همزمان انجام دهند.در عمل لیپوساکشن خارج کردن چربی ها نباید بیش از حد استاندارد صورت بگیرد.پس از انجام لیفت و لیپوساکشن پوست سینه چند درجه جمع می شودو پس از گذشت ۳ تا ۶ ماه پوست سینه جمع می شود.


بهترین روش جراحی لیفت سینه کدام است؟

اگر قصد انجام لیفت سینه را دارید،انتخاب جراحی زیبایی یکی از مهم ترین تصمیمات می باشد.پس از انتخاب جراح مناسب نوبتد به انتخاب بهترین روش جراحی می باشد که بهترین روش توسط متخصص بر حسب عوامل مختلف از جمله:افتادگی سینه،اندازه سینه ها،حجم سینه،ساختار سینه،وضعیت پوست و غیره...انتخاب می شود.


جراحی لیفت سینه چگونه انجام می شود؟

افتادگی سینه ها به دلایل مختلفی از جمله:بارداری،افزایش سن،وراثت،بارداری ممکن است اتفاق بیافتد.جراحی لیفت سینه به صورت سرپایی در بیمارستان انجام می شود.در برخی مواقع با بی حسی و در مواردی دیگر بیهوشی عمومی توصیه می شود.برای انجام لیفت سینه با جراحی باید به مراحل اجرای این فرایند زیبایی دقت داشته باشید. برخی از این مراحل را در زیر مشاهده می‌کنید:

  1. در بخش اول باید بر روی قسمت‌های مورد نظر سینه‌ها علامت گذاری کنید. تا برش‌های مربوط به عمل در این نواحی انجام شود. این علامت‌ها راهنمای جراح در طول فرایند جراحی خواهند بود.
  2. برای انجام لیفت سینه با جراحی باید بیمار بیهوش شود. به همین خاطر در این فرایند درمانی از بیهوشی عمومی استفاده می‌کنند.
  3. ایجاد برش بر روی سینه‌ها برای بالا کشیدن آن‌ها در فرایند لیفت سینه نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
  4. در بخش بعدی تغییرات شکل سینه‌ها انجام می‌شود. در این خصوص از سه الگوی مختلف برای ایجاد برش و تغییر سینه‌ها استفاده می‌کنند.
  5. در بخش بعدی بافت زیرین سینه‌ها به سمت بالا کشیده می‌شود. به این ترتیب ظاهر سینه‌ها بهبود می‌یابد.
  6. در بخش بعدی نوک سینه ها و هاله تیره رنگ سینه نیز تغییر سایز و محل خواهد داشت و جوان تر از حالت معمول به نظر می رسد.
  7. در بخش بعدی پوست اضافه سینه نیز برداشته می‌شود.
  8. سپس بخیه زدن در مرحله پایانی انجام می‌گیرد.

در ادامه به بررسی انواع روش‌های جراحی برای لیفت سینه، میپردازیم.

عمل لیفت سینه چه عوارضی دارد؟

فرایند لیفت سینه مزایای خاص خود را دارد. اما در کنار این مزایای مهم، برخی عوارض نیز در این عمل‌های جراحی وجود دارند که باید با آن‌ها آشنایی داشته باشید. پس از انجام این جراحی برخی عارضه‌ها در روزهای ابتدایی پس از عمل گریبان گیر زیباجو خواهد بود که از میان آن‌ها می‌توان به تورم، درد و قرمزی و التهاب در ناحیه بخیه سینه‌ها اشاره کرد. این عوارض در اغلب موارد پس از چند روز از بین می‌روند. با گذر از دوران نقاهت وضعیت خانم‌ها نیز به حالت استاندارد باز می‌گردد.

برخی از اثرات داروهای بیهوشی نیز تا مدتی بر خانم‌ها باقی می‌مانند. به همین خاطر باید این عارضه‌ها را نیز پیش از انجام این عمل‌های جراحی پیش بینی کرده و برای آن‌ها آماده شوید. کلیه این عوارض موقتی بوده و پس از مدتی به کلی از بین می‌روند.

  مراقبت های لازم بعد از جراحی لیفت سینه

  • داروهای تجویز شده توسط پزشک مطابق دستور مصرف کنید.
  • برقراری رابطه جنسی تا سه هفته بعد از جراحی ممنوع می باشد.
  • از خیس کردن پانسمان خود خودداری کنید.
  • پس از جراحی از سوتین طبی استفاده کنید.
  • از انجام فعالیت های سنگین و فعالیت بدنی سنگین خودداری کنید
  • رژیم غذایی مناسب در بهبود سریعتر بدن کمک می کند. 

جمع بندی

در این صفحه در رابطه با فرایند لیفت سینه اطلاعاتی را بررسی کردیم. این فرایند زیبایی با روش‌های مختلفی انجام می‌گیرد. هر یک از این روش‌ها برای برخی از مشکلات زیبایی در سینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. تشخیص روش عمل برای خانم‌ها بر عهده پزشک متخصص قرار دارد. این عمل زیبایی برای خانم‌ها در چند مرحله انجام می‌شود که مراحل انجام آن را نیز به ترتیب بررسی کردیم.  

 

انواع جراحی لیفت سینه: کدام روش برای شما مناسب‌تر است؟انواع جراحی لیفت سینه: کدام روش برای شما مناسب‌تر است؟

دکتر مهدی جعفری - فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران

فوق تخصص جراحی پلاستیک و رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، به عنوان یکی از بهتری جراحان زیبایی که تقریبا به طور انحصاری جراحی سینه را انجام می دهند و بالاترین امار جراحی پروتز سینه را دارند با همراهی تیم حرفه ای.... ، آماده ارائه خدمات به زیبا جویان عزیز می باشد.

مشاوره های دکتر جعفری کاملا به صورت رایگان ارائه می شود.

برای مشاهده نمونه کارهای جراحی زیبایی سینه شماره خود را وارد کنید..

برای مشاوره و اطلاع از هزینه کلیک کنید.

انواع جراحی لیفت سینه: کدام روش برای شما مناسب‌تر است؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۸۸۰۱۷۱

۰۲۱-۸۸۸۸۰۱۷۲

۰۹۱۲۸۹۳۲۴۵۴

انواع جراحی لیفت سینه: کدام روش برای شما مناسب‌تر است؟

doctorjafari.ir

انواع جراحی لیفت سینه: کدام روش برای شما مناسب‌تر است؟

http://t.me/jarahisineprotezsine

انواع جراحی لیفت سینه: کدام روش برای شما مناسب‌تر است؟

تهران، جردن بین میرداماد و چهار راه جهان کودک برج نگین، طبقه ۱۱، واحد ۱۱۰۳

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج