قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۴۶۷۴
۱۰۱
۱۰۱
پ

کاشت ابرو بدون جراحی چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو بدون جراحی یکی از تکنیک‌های کم تهاجمی برای پر پشت کردن و ترمیم ابروهاست.‌ این روش کاشت ابرو به علت عدم نیاز به بیهوشی، نتیجه طبیعی و ماندگاری طولانی که دارد بسیار مورد توجه بانوان قرار گرفته است.

کاشت ابرو با این روش را به افرادی که از جراحی می‌ترسند یا اینکه به علت مشکلات خاص قادر به استفاده از بیهوشی نیستند، پیشنهاد می‌کنیم‌.‌ با انتخاب این تکنیک خودتان می‌توانید در فرم و مدل ابروی‌تان در قبل و حین کاشت ابرو نظر دهید و به نتیجه دلخواه خود بدون تحمل دوران نقاهت طولانی، خونریزی و سایر عوارض برسید.‌

کاشت ابرو بدون جراحی چگونه انجام می شود؟

 

کاشت ابرو بدون جراحی چیست ؟

کاشت ابرو بدون جراحی یکی از تکنیک‌های مدرن کاشت ابرو است که برای پرپشت کردن و پیوند ابرو نیازی به ایجاد برش و تحمل عوارض آن نیست. در گذشته برای پیوند ابرو و پر پشت کردن ابرو در ناحیه تجمع فولیکول‌ها یک برش خطی ایجاد می‌شد. ولی امروزه برای حفظ زیبایی صورت فرد و کم کردن عوارض کاشت ابرو روش‌های بدون جراحی مانند میکروگرافت، FIT، SUT و … روی کار آمده اند. این تکنیک‌ها ابرو را به صورت کاملا طبیعی، بدون بیهوشی و برش پیوند می‌دهند.

در این روش فولیکول‌ها به صورت دانه‌ای از محل تجمع مو خارج می‌شوند. نحوه استخراج فولیکول‌ها به صورت دانه‌ای سبب شده تا مراجعین بدون احساس درد، خونریزی، تورم و بیهوشی ابروهایی پر پشت و زیبا داشته باشند.‌ تجهیزات به کار رفته برای کاشت ابرو بدون جراحی کاملا متفاوت از کاشت ابرو با جراحی است‌‌‌؛ در این روش از تجهیزات مدرن و هوشمند بهره می‌گیرند. در روش کاشت ابرو بدون عمل جراحی به این علت که فولیکول‌های هر تار مو به صورت تکی استخراج می‌شوند، مدت زمان کاشت بیشتر از روش ماست ابرو با جراحی است.‌

تکنیک‌‌های کاشت ابرو بدون جراحی

 کاشت ابرو بدون جراحی با تکنیک‌های مختلفی انجام می‌گیرد. بهترین و موثرترین تکنیک‌ها عبارتند از:

کاشت ابرو با تکنیک FIT

تکنیک FIT یا FUE یکی از قدیمی‌ترین روش‌های غیر جراحی کاشت ابرو است.‌ در این تکنیک برای استخراج فولیکول‌ها به صورت مجزا از پانچ‌های مخصوص و کوچکی استفاده می‌شود تا فرد در حین استخراج فولیکو‌ل‌ها هیچ دردی را احساس نکند.‌ این روش به علت ارزان بودن، ساده بودن و غیر تهاجمی بودن محبوبیت فراوانی میان زیبا‌جویان دارد.

کاشت ابرو بدون جراحی چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو با تکنیک SUT

کاشت ابرو با تکنیک SUT یکی از موثرترین و دقیق‌ترین روش‌های کاشت ابرو غیر تهاجمی است که از ابزارهای بسیار ظریف و دقیقی برای پیوند فولیکول‌های مو استفاده می‌کند. در این روش به علت استفاده از ابزار دقیق و الکترونیک احتمال صدمه دیدن فولیکول‌ها به حداقل رسیده است.

کاشت ابرو با تکنیک میکروگرافت

کاشت ابرو با تکنیک میکروگرافت از جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش‌های کاشت ابرو بدون جراحی است. در این تکنیک از دستگاه‌ها و تجهیزات جدید و پیشرفته برای بهبود نتایج پیوند ابرو استفاده می‌شود‌‌.‌ در این تکنیک با بهره‌گیری از برنامه‌ریزی‌های کامپیوتری می‌توان فولیکول‌های بیشتری را استخراج کرد که این به تراکم بهتر ابروها کمک می‌کند. مزیت دیگر استفاده از این تجهیزات مدرن‌در فرایند کاشت ابرو به حداقل رساندن آسیب‌‌ به فولیکول مو است. همچنین نتیجه کاشت ابرو با این تکنیک بسیار طبیعی است و تمام زیبا‌جویان از نتیجه کار رضایت کامل دارند.‌

کاشت ابرو بدون جراحی چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو با تکنیک SUPER FUE

کاشت ابرو با تکنیک SUPER FUE از مدرن‌ترین روش‌های کاشت ابرو بوده که برای کاشت آن از تجهیزات پیشرفته، اتوماتیک و هوشمند استفاده می‌شود‌‌‌. در این تکنیک، مدل ابروها طراحی کامپیوتری می‌شود؛ از این رو نتایج کاشت کاملا مطابق با خواسته فرد است و به زیبایی روی چهره فرد می‌نشیند‌‌. در این تکنیک احتمال خطای انسانی بسیار کم می‌شود و ابروها بسیار متراکم و پرپشت می‌شوند‌‌.

کاشت ابرو بدون جراحی چه مزایایی دارد؟

کاشت ابرو بدون جراحی یک روش کم تهاجمی است که به تراکم بیشتر ابروها و زیبایی صورت کمک زیادی می‌کند. کم تهاجمی بودن این روش مزیت‌های فراوانی را به زیبا‌جویان ارائه می‌دهد. مهمترین مزایای کاشت ابرو با این روش شامل موارد زیر می‌شود:

  • با انتخاب کاشت ابرو با این روش حداقل عوارض و خطرات را تجربه خواهید کرد.‌ حتی احتمال بروز عوارض خطرناک کاملا از بین می‌رود‌‌.
  • از مزیت‌های مهم این روش عدم خونریزی، تورم و درد در حین و پس از عمل است.
  • در روش پیوند ابرو بدون جراحی، فولیکول‌ها به صورت دانه‌ای و تکی برداشته می‌شوند؛ از این رو هیچ جای زخم و برشی روی محل تحت درمان ایجاد نمی‌شود.
  • دوره کاشت ابرو با این روش بسیار کوتاه بوده و به کمترین سطح رسیدگی و مراقبت نیاز دارد.
  • نتیجه کاشت ابرو با این روش کاملا طبیعی بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. ابروهای کاشته شده بدون جراحی کاملا شبیه به ابروهای طبیعی فرد هستند و نقش زیادی در زیباتر شدن چهره دارند.
  • نتیجه نهایی کاشت ابرو بدون عمل جراحی سریع‌تر دیده می‌شود.‌
  • در این روش به علت عدم برش احتمال بروز عفونت به حداقل می‌رسد.‌
  • تراکم ابروها در مقایسه با سایر روش‌های کاشت ابرو و حالت عادی بسیار بیشتر و بهتر است.‌

قیمت کاشت ابرو بدون جراحی

قیمت کاشت ابرو بدون جراحی به عوامل مختلفی مانند تکنیک انجام شده، تخصص و مهارت پزشک، تعداد گرافت‌های مورد نیاز، نوع خدمات و تجهیزات کلینیک انتخابی بستگی دارد‌‌.‌ پس با توجه به این عوامل نمی‌توان قیمت واحدی را برای هزینه کاشت ابرو بدون عمل جراحی معرفی کرد. در واقع هزینه کاشت ابرو با این روش از فردی به فرد دیگر بسیار متغیر است. همچنین یادآوری این نکته ضروری است که کاشت ابرو یک روش غیر درمانی و زیبایی است و بیمه هیچ‌گونه تعهدی نسبت به پرداخت هزینه آن ندارد.‌ به طور کلی قیمت هزینه کاشت ابرو با جراحی کمتر از بدون جراحی است. علت آن هم به این موضوع برمی‌گردد که در روش بدون جراحی به دقت، تخصص، زمان و تجهیزات بیشتر و پیشرفته‌تری نیاز است. با این حال هزینه کاشت ابرو بدون عمل جراحی با توجه به عدم عوارض، ماندگاری بالا و نتایج فوق‌العاده‌ای که در پی دارد، بسیار مقرون به صرفه بوده و حتی می‌توان گفت ارزان‌تر از سایر عمل‌های زیبایی است.‌

جمع‌بندی

کاشت ابرو بدون جراحی، از جدیدترین متدهای پر تراکم کردن و فرم دادن به ابرو است که این روزها محبوبیت فراوانی در بین بانوان دارد. همچنین با توجه به عوارض کم و اثر بخشی بالا بسیاری از متخصصین زیبایی این روش را به زیبا‌جویان توصیه می‌کنند.‌ کاشت ابرو بدون عمل جراحی با تکنیک‌های مختلفی انجام می‌گیرد که انتخاب هر تکنیک به بودجه و پیشنهاد پزشک متخصص بستگی دارد. این عمل زیبایی را نزد پزشکان متخصص و باتجربه انجام دهید تا تمام انتظارات شما از کاشت ابرو برآورده شود و کمترین عوارض را تجربه کنید.‌

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج