قالیشویی بانو _استیکی
۳۴۸۳۸۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

اصغر مسعودی:

پیوستن هنرمندان به ماهواره را جدی بگیریم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از نبود برنامه برای جذب هنرمندان و بسترسازی برای آفرینندگی و پرورش استعدادهای هنری آنها، چنین مواردی را از جمله علل گرایش آنها به شبکه‌های ماهواره‌ای دانست.

خبرگزاری خانه ملت: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از نبود برنامه برای جذب هنرمندان و بسترسازی برای آفرینندگی و پرورش استعدادهای هنری آنها، چنین مواردی را از جمله علل گرایش آنها به شبکه‌های ماهواره‌ای دانست.

اصغر مسعودی در گفت‌وگو با ما به روند رو به افزایش پیوستن بازیگران ایرانی به شبکه‌های ماهواره‌ای خارجی اشاره کرد و گفت: مسائل مالی و شغلی تنها یکی از عوامل گرایش هنرمندان به شبکه‌های ماهواره‌ای خارجی است و نباید اصل اساسی نبود برنامه برای جذب و پرورش خلاقیت هنرمندان در داخل کشور را نادیده گرفت چراکه در مقابل شبکه‌های ماهواره‌ای با یک برنامه بلند مدت، جذب هنرمندان ایرانی را در دستور کار قرار داده‌اند.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرایط نامناسب مالی و دیده نشدن سبب می‌شود بازیگرانی که شرایط نامناسب‌تری نسبت به دیگران دارند، زودتر در مقابل پیشنهادات اغواکننده شبکه‌های ماهواره‌ای کوتاه آمده و جذب آن‌ها شوند.

وی همچنین تاکید کرد: باید برای جذب حداکثری هنرمندان و افزایش عرق آن‌ها به کشور خودشان برنامه‌های نوین و البته کاربردی ارائه کرد، اما متاسفانه از زمانی که پیوستن هنرمندان به شبکه‌های ماهواره‌ای آغاز شده تنها برخوردهای سلبی از سوی مسئولان دیده شده است و کسی به دنبال تحلیل و حل مشکل نیست.

مسعودی با تاکید براینکه باید دیدگاه‌های حضرت امام(ره) را در حوزه سینما و موسیقی دوباره بازخوانی کرد، اضافه کرد: حضرت امام و مقام معظم رهبری نگاه کارشناسانه دقیقی در این حوزه دارند و اگر مدیران بتوانند خود را با این نگاه تطبیق دهند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنرمندان قبل از حمایت مالی به حمایت‌های معنوی نیاز دارند، گفت: سیاست‌های بیمار فرهنگی کشور در این ماجرا بی‌تاثیر نبوده‌ اما معضل بزرگ، گرایش کاذب و بیش از حد جوانان به بازیگری و بازار کساد تولیدات تلویزیونی و سینمایی است و فارغ از سیاست‌های یک بام و دو هوای فرهنگی نباید از جنبه شخصی و هویت هنرمند غافل شد.

چندین ماه است که گرایش بازیگران ایرانی به چند شبکه ماهواره‌ای آغاز شده است و آخرین خبرها نیز حاکی از آن است که به تازگی یکی دیگر از بانوان بازیگر به این جمع پیوسته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شکم سیرخبرازشکم گرسنه نداره عرق ملی کیلوچندبااین باندبازی توی کشورراه افتاده رفتن بازیگران به شبکه های ماهواره ای تنهاعلاج کارمیباشدبه شماهاباشه مردم بایدکاسه چه کنم چه کنم به دست بگیرندتابمیرند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج