۱۴۶۰۸۰۶
۲۷۴
۲۷۴
پ

تکذیب فیلم حادثه در آزادراه تهران- شمال

صبح امروز فیلمی از ریزش کوه در آزادراه تهران – شمال در فضای مجازی منتشر شد که موجب نگرانی مسافران و مردم از ایمنی این مسیر شد، اما پیگیری‌های خبرگزاری ایلنا حاکی از آن است که این ریزش تحت کنترل و در قالب کارگاه عملیاتی بوده‌است.

ایلنا: صبح امروز فیلمی از ریزش کوه در آزادراه تهران – شمال در فضای مجازی منتشر شد که موجب نگرانی مسافران و مردم از ایمنی این مسیر شد، اما پیگیری‌های خبرگزاری ایلنا حاکی از آن است که این ریزش تحت کنترل و در قالب کارگاه عملیاتی بوده‌ است.

تکذیب فیلم حادثه در آزادراه تهران- شمال

مظفر بیگلر، مدیر طرح آزادراه تهران- شمال درباره انتشار این فیلم از ریزش کوه در آزادراه تهران- شمال اظهار داشت: در قطعه جنوب تونل ۱۸ آزادراه تهران- شمال عملیات ساماندهی و کنترل ریزش سنگریزه‌ها را انجام دادیم، اما مسافران فیلمی از این علمیات گرفتند که نشان می‌دهد کوه ریزش کرده و منجر به نگرانی مردم شده است.

وی ادامه داد: شرکت آزادراه تهران- شمال با شناسایی نقاطی که احتمال ریزش سنگریزه دارد اقدام به ریزش کنترل شده این سنگریزه‌ها می‌کند که در طی انجام این عملیات جاده تا ۱۵ الی ۲۰ دقیقه مسدود می‌شود تا بلافاصله پاکسازی جاده شود.

مدیر طرح آزادراه تهران- شمال تاکید کرد: روش ریزش کنترل شده سنگریزه‌ها با بیل مکانیکی است و هیچ انفجاری صورت نگرفته است و مردم از این بابت نگران نباشند.

بیگلر گفت: همچنین این مسیر در حال حاضر باز است و آزادراه تهران-شمال نه در باند رفت و نه در باند برگشت مسدود نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج