۱۴۶۰۸۴۰
۵۲۵
۵۲۵
پ

بررسی ادعای یک روحانی درباره جاسوسی اجنه برای اسرائیل

حجت الاسلام اصغر محمدی درباره جاسوسی اجنه برای اسرائیل گفت‌وگویی انجام داده است.

خبرآنلاین: حجت الاسلام و المسلمین اصغر محمدی، نویسنده و استاد حوزه و دانشگاه است. صحت و سقم ادعای حجت الاسلام مصطفی کرمی درباره جاسوسی اجنه برای اسرائیل از منظر اسلام را از ایشان جویا شدیم. 

بررسی ادعای یک روحانی درباره جاسوسی اجنه برای اسرائیل

اظهار نظری که حجت الاسلام کرمی درباره جاسوسی اجنه برای اسرائیل مطرح کرده اند، چه‌قدر مورد تایید روایات اسلامی است؟

این ادعای مطرح شده سندیت ندارد، طبق نظر قرآن، جن مسلمان و کافر هم وجود دارد اما این ادعا که توانایی جاسوسی و تسخیر داشته باشد رد می شود. جایگاه خاصی برای تسخیر وجود دارد و هر کسی این توانایی را ندارد و اینطور نیست که برای کشتن آدم از اجنه کمک گرفت.

علاوه بر این، تسلیحات و پهپادهای پیشرفته و به روز و حتی بمبی که اسرائیل برای ترور سیدحسن نصرالله استفاده کرده هوشمند است. اسرائیل از عالی ترین یافته های فنی موشکی و تجهیزات بسیار پیشرفته با حمایت اروپا و آمریکا در راس آن آمریکا برخوردار است. اگر یک روز آمریکا کناره‌گیری کند اسرائیلی وجود ندارد.

منظور شما از داشتن جایگاه خاص برای تسخیر جن چیست؟

منظور هندی ها و افرادی است که اجنه را تسخیر می کنند، ریاضت می کشند و به جایی می رسند که تصرف ماورایی دارند. انبیای الهی و عرفا هم تصرف معنوی دارند، می توانند در بعضی موارد از اجنه به عنوان نیرو استفاده کنند اما رژیم اسرائیل شرایط هیچ کدام از اینها را ندارد که در اجنه تصرف کند.

از چند مدت قبل تروری که در ضاحیه انجام دادند لحظه ای پهپادهای اسرائیل فضا را خالی نکرده اند، اسرائیل با دریافت گزارش های لحظه ای از این پهپادهاست که سوریه، لبنان و غزه را ترور می‌کند. این پهپادها به جز آمریکا و انگلیس در اختیار هیچ کشوری نیست.

آیا می شود توانایی به کار گیری جن را داشت اما از آن برای نیت شوم استفاده کرد؟

در مسائل شوم که لشکری تهیه ببینند و وارد اسرائیل شوند و او تصرف کند امکان پذیر نیست. معنای لغوی جن یعنی پوشیده، آنها نمی توانند در ظاهر نقش داشته باشند. جن یک موجود ظریف و فاقد جسم است که امکان لمس کردن ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج