۱۴۶۰۸۲۸
۷۲
۷۲
پ

اسنپ نتایج طرح معافیت از کمیسیون رانندگان مبتلا به تالاسمی را اعلام کرد

اسنپ نتایج طرح معافیت از کمیسیون کاربران راننده‌ مبتلا به تالاسمی را اعلام کرد.

برترین‌ها: ۱۸۰ کاربر راننده مبتلا به تالاسمی در اسنپ به مدت ۷ ماه از پرداخت کمیسیون معاف شدند. 

اسنپ نتایج طرح معافیت از کمیسیون رانندگان مبتلا به تالاسمی را اعلام کرد

به گزارش روابط عمومی اسنپ، در این طرح که با همکاری «انجمن تالاسمی ایران» اجرا شد، در مجموع ۱۸۰ کاربر راننده‌ مبتلا به تالاسمی از پرداخت کمیسیون سفرهای خود به ارزش بیشتر از ۵۵۴ میلیون تومان معاف شدند. این طرح از بهمن ۱۴۰۲ شروع شد و تا پایان مرداد ۱۴۰۳ ادامه داشت.

هم‌اکنون، طرح معافیت از پرداخت کمیسیون برای کاربران راننده زن سرپرست خانوار در اسنپ فعال است. این طرح که از ابتدای شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

معافیت از کمیسیون کاربران راننده با شرایط خاص در اسنپ

اسنپ، از ابتدای فعالیتش تاکنون، طرح‌های مختلفی برای بهبود شرایط زندگی کاربران راننده‌ای که دارای بیماری یا شرایط خاص هستند اجرا کرده است. معافیت گروه‌های مختلف از کاربران راننده مبتلا به بیماری‌های خاص از جمله این طرح‌هاست که هم‌سو و هم‌راستا با اهداف کسب‌و‌کار اسنپ محسوب می‌شود.

پیش از این، اسنپ طرح معافیت از کمیسیون را برای کاربران راننده‌ دارای معلولیت، کاربران راننده‌ مبتلا به بیماری ام‌اس و بیماری هموفیلی اجرایی کرده است.

در ۱۴۰۲، اسنپ بیش از ۲۰ هزار نفر از کاربران راننده خود را در گروه‌های مختلف از پرداخت کمیسیون معاف کرد. ارزش این معافیت‌ها به بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان می‌رسد و در مجموع بیش از ۲۰ میلیون و ۸۷۸ هزار سفر اسنپی در سال گذشته مشمول معافیت از پرداخت کمیسیون شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج