۱۴۶۰۷۹۱
۱ نظر
۴۳۹
۱ نظر
۴۳۹
پ

دستگیری متهمان پرونده مشروبات الکلی در مازندران

رییس کل دادگستری مازندران گفت: پنج متهم در پرونده مشروبات الکلی در استان دستگیر شدند که چهار نفر به اتهام قتل عمد روانه زندان شدند.

ایرنا: رییس کل دادگستری مازندران گفت: پنج متهم در پرونده مشروبات الکلی در استان دستگیر شدند که چهار نفر به اتهام قتل عمد روانه زندان شدند.

عباس پوریانی روز چهارشنبه اظهار کرد: در مجموع پنج متهم در پرونده مشروبات الکلی در استان دستگیر شدند که چهار نفر به اتهام قتل عمد روانه زندان شده و یک نفر با قرار وثیقه آزاد است.

وی تعداد افراد فوتی اعلام شده از سوی پزشکی قانونی استان بر اثر مصرف مشروبات الکلی را تاکنون ۲۱ نفر اعلام کرد و گفت: با صدور دستور فوری قضایی نسبت به شناسایی و تعقیب قضایی متهمین در اسرع وقت اقدام و طی آن پنج متهم در پرونده مشروبات الکلی دستگیر شدند که چهار نفر از متهمین به اتهام قتل عمد روانه زندان شده و یک نفر با قرار وثیقه آزاد است.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: برای متهمین در شعب دادسرای حوزه‌های قضایی چالوس، آمل و کلاردشت، به اتهام قتل عمدی از طریق فروش مشروبات الکلی پرونده قضایی تشکیل شده و با توجه به فوت ۲۱ نفر و همچنین وخامت حال و بستری بودن بسیاری از افراد مراجعه کننده به بیمارستان‌های استان در بخش مراقبت‌های ویژه و نابینا شدن چند تن دیگر، پرونده در حال پیگیری دقیق و سیر مراحل قانونی است.

پوریانی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای کشف زوایای دیگر پرونده ادامه دارد، تاکید کرد: دستورات لازم به ضابطین و مراجع ذیربط جهت شناسایی و دستگیری سایر متهمین و عوامل مرتبط صادر و اقدامات مقتضی با قید فوریت در این خصوص در حال انجام است.

دستگیری متهمان پرونده مشروبات الکلی در مازندران

پیشار مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران گفت:‌ ۱۶ بیمار با حال جسمی وخیم به دلیل مسمومیت مصرف الکل تقلبی در بخش ICU بیمارستان های مازندران بستری هستند.

رسول ظفرمند در گفت و گویی با خبرنگار ایرنا اظهار کرده بود که بیشترین تعداد بستری این بیماران بدحال در بیمارستان امام رضا (ع) ‌آمل به تعداد ۶ نفر و بیمارستان طالقانی چالوس به تعداد سه نفر است.

وی ادامه داد: از هفته گذشته تاکنون که مسمومیت ناشی از مصرف الکل تقلبی در مازندران فراگیر شد، ۸۱ نفر از مسمومان برای دفع سموم مجبور به انجام دیالیز شدند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران گفت: بیشترین افراد مراجعه کننده به مراکز درمانی براثر مسمومیت الکل تقلبی مربوط به بیمارستان های امام رضا (ع) ‌آمل به تعداد ۴۰ نفر و بیمارستان طالقانی چالوس به تعداد ۲۷ نفر بود.

وی توضیح داد: در ۱۰ روز اخیر ۲۸۴ نفر به دلیل مسمومیت الکلی به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که خدمات درمانی لازم و مورد نیاز به این افراد از سوی کادر درمان ارائه شده است و در زمان حاضر ۶۰ نفر به دلیل استفاده از این ماده در مراکز درمانی بستری هستند.

ظفرمند ادامه داد:‌ ابتدا افراد مسموم به این ماده در بیمارستان های شهرستان های آمل و چالوس بستری شدند و پس از آن شهرستان های قائمشهر، ساری، ‌فریدونکنار، نوشهر و رامسر نیز به فهرست مسمومان الکل تقلبی استان اضافه شد.

بنا به گزارش پزشکی قانونی مازندران به عنوان متولی امور مربوط به متوفیان، از هفته گذشته تاکنون ۲۱ نفر بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۸ مرد و مابقی زن هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      محدودیت اخرش اینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج