۱۴۶۰۳۰۰
۳ نظر
۱۵۱۶
۳ نظر
۱۵۱۶
پ

پاسخ نهایی استراماچونی به مدیران استقلال

مدیرعامل استقلال اخیرا اعلام کرده بود این باشگاه به دنبال مذاکره با استراماچونی است.

طرفداری: بعد از پیروزی استقلال مقابل هوادار، فرشید سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به برخی سوالات آن‌ها پاسخ داد. وقتی صحبت از گزینه‌های سرمربیگری استقلال شد، فرشید سمیعی اعلام کرد تا پایان این هفته سرمربی جدید مشخص خواهد شد.

پاسخ نهایی استراماچونی به مدیران استقلال

یکی از خبرنگاران پرسید آیا فرهاد مجیدی و استراماچونی هم جزو گزینه‌های سرمربیگری استقلال هستند یا نه که فرشید سمیعی با تایید این موضوع اعلام کرد مذاکرات با آن‌ها در جریان است.

روز گذشته فرهاد مجیدی با یک مصاحبه رسما اعلام کرد قرار نیست سرمربی استقلال شود و به پیشنهاد این باشگاه پاسخ منفی داده است. طی روزهای اخیر صحبت‌های زیادی درباره آندره آ استراماچونی و استقلال مطرح شد ولی حالا پیگیری‌ها نشان می‌دهد او هم قرار نیست سرمربی آبی‌پوشان تهران باشد.

آندره آ استراماچونی چندان علاقه‌ای ندارد که به ایران برگردد و از سوی دیگر مدیران استقلال هم خیلی تمایل به بازگشت این مرد ایتالیایی ندارند. البته آن‌ها مذاکرات ابتدایی را با این سرمربی انجام دادند ولی حضور او در ایران دور از ذهن است.

یکی از مدیران باشگاه استقلال درباره حضور آندره آ استراماچونی گفت : این را بگویم که قطعا استراماچونی حداقل در مقطع فعلی سرمربی استقلال نمی‌شود.

این مدیر اضافه کرد: مذاکرات در حال پیگیری هستند. به زودی با گزینه نهایی به توافق می‌رسیم و به شکل رسمی از او رونمایی خواهیم کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مربی استقلال حتما بوسنیای هستش
      شهریاری بوسنی دوست داره

    • ناشناس

      اشتباه اوردنش تیم ترک کرد رفت تا نزدیکی محرومیت استقلال پیش برد

    • رفیق

      نکونام ناک اوت شد حالا بازار دلالها داغ شد که با مدیران استقلال شریکن،شما به بازیکن های خریده شده مدیران تیم پارسال و امسال دقت کنید که نکونام قبول نکرد و ......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج