۱۴۶۰۸۳۳
۳ نظر
۱۳۶۳
۳ نظر
۱۳۶۳
پ

آمدن رونالدو به ایران رسماً منتفی شد!

ای اف سی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده که دیدارهای استقلال ایران - النصر عربستان و تراکتور ایران - روشن تاجیکستان هم در کشور ثالث برگزار خواهند شد.

خبرگزاری ایسنا: بر اساس برنامه اعلامی کنفدراسیون فوتبال آسیا، قرار بود استقلال ایران و النصر عربستان در چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان از ساعت ۱۹:۳۰ سه شنبه (یک آبان) در ورزشگاه شهدای شهر قدس و تراکتور ایران و روشن تاجیکستان در چارچوب هفته سوم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا زا ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه (دوم آبان) در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم بروند.

آمدن رونالدو به ایران رسماً منتفی شد!

در هفته‌های اخیر اخباری مبنی بر انتقال میزبانی ایران از بازی‌های بین‌المللی فوتبال به کشور ثالث مطرح شد که در همین راستا دیدار ۲۴ آبان ایران و قطر به کشور ثالث منتقل شد. البته فدراسیون فوتبال برای برگزاری این دیدار که قرار بود در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود، سه پیشنهاد به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرد و منتظر پاسخ AFC است.

حالا پیگیری‌های ایسنا نشان می‌دهد که AFC با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده که دیدارهای استقلال ایران - النصر عربستان و تراکتور ایران - روشن تاجیکستان هم در کشور ثالث برگزار خواهند شد. قرار است باشگاه استقلال ورزشگاه میزبان در کشور ثالث را به AFC اعلام کند اما باشگاه تراکتور ابتدا باید با مذاکره با باشگاه روشن تاجیکستان امکان جابجایی دیدار رفت و برگشت (میزبانی و مهمانی) را از این باشگاه جویا شود و در صورت مخالفت این باشگاه تاجیکستانی، کشور ثالث را به AFC اعلام کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بهتر حیف احترام.

    • صادق زمانی

      بابا نیامد که نیومد مگه کیه

    • کمالی

      چه بهتر. از یه آبروریزی دیگه راحت شدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج