۱۴۵۶۸۷۵
۶۱
۶۱
پ

رپورتاژ آگهی

مقایسه نسخه رایگان و پرمیوم یوتیوب

یوتیوب یکی از بزرگ‌ترین مخازن ویدئویی در جهان است که هزاران ویدئو، فیلم و سریال را درون خود جای داده است و به عنوان یکی از برجسته‎ترین پلتفرم‎های سرگرمی_ آموزشی جهان، امکان بارگذاری ویدئو را برای علاقمندان فراهم کرده است.

مقایسه نسخه رایگان و پرمیوم یوتیوب

یوتیوب یکی از بزرگ‌ترین مخازن ویدئویی در جهان است که هزاران ویدئو، فیلم و سریال را درون خود جای داده است و به عنوان یکی از برجسته‎ترین پلتفرم‎های سرگرمی_ آموزشی جهان، امکان بارگذاری ویدئو را برای علاقمندان فراهم کرده است.

از آن‌جایی که یوتیوب یک نسخه آنلاین آموزشی نیز هست و هر فرد می‌تواند با دیدن ویدئوهای آن، مهارت دلخواه خویش را کسب کند، باید دانست که تفاوت نسخه رایگان و پرمیوم آن چیست و چرا خرید یوتیوب پریمیوم اهمیت بالایی دارد؟

البته برای خرید این نسخه می‌بایست از فروشگاهی معتبر اقدام کرد تا امکان داشتن یک تجربه لذت‎بخش از خرید را به افراد بدهد.

یوتیوب پرمیوم و رایگان چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

همان‌گونه که بیان شد، کاربران یوتیوب چه در نسخه رایگان و چه در نسخه پرمیوم می‌توانند به هزاران ویدئو موجود در این پلتفرم دسترسی داشته باشند و به تماشای این دنیای بی‌نهایت بنشینند.

البته نسخه پرمیوم مزیت‌هایی به همراه دارد که می‌تواند از نسخه رایگان پیشی گرفته و تجربه بهتری را برای کاربران این پلتفرم، فراهم کند؛ بنابراین اگر به شکل جدی از یوتیوب استفاده می‌کنید نباید از این نسخه غافل بمانید و خود را از داشتن یک تجربه دلچسب محروم کنید!

از جمله مهم‌ترین تفاوت‌های نسخه رایگان و پرمیوم یوتیوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تبلیغات

اگر حتی یک مرتبه از یوتیوب استفاده کرده باشید، متوجه تبلیغات آزار دهنده درون آن شده‌اید؛ این نرم افزار تبلیغات بسیار زیادی را در نسخه رایگان به نمایش می‌گذارد که کاربر امکان گذر کردن از آن‌ها را نداشته و گاها در میان ویدئو مجبور به تماشای این تبلیغات می‌شود!

با خرید یوتیوب پریمیوم این مشکل بر طرف شده و دیگر نیازی نیست تا افراد با هدر دادن وقت ارزشمند خود، به تماشا تبلیغات نه‌چندان دلنشین آن بنشینند!

یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین منبع ویدئویی در سراسر دنیا شناخته می‌شود که نسخه رایگان آن با تبلیغات زیاد و محدودیت‌های فراوان همراه است؛ به همین دلیل خرید اشتراک یوتیوب پریمیوم می‌تواند این مشکل را حل کند، چراکه با خرید YouTube Premium دیگر تبلیغاتی برای شما نمایش داده نمی‌شود و امکانات و قابلیت‌های زیادی در دسترس شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای خرید یوتیوب پرمیوم در انواع اکانت‌های ۱ ماهه، ۳ ماهه و ۶ ماهه ثبت سفارش کنید.

تماشای آنلاین و آفلاین

از دیگر تفاوت‌های نسخه رایگان و پرمیوم یوتیوب می‎توان به قابلیت پخش آن‌ها اشاره کرد که در نسخه رایگان تنها به صورت آنلاین امکان مشاهده ویدئوها وجود دارد؛ این در حالی است که نسخه پرمیوم به کاربران خود امکان دانلود و بازبینی تمامی ویدئوها به صورت آفلاین را داده و خیال ایشان را از بابت قطعی اینترنت راحت می‌کند!

اگر جزء آن دسته از افراد هستید که به صورت مداوم از ویدئوهای یوتیوب استقبال می‌کنید، تمامی مهارت‌های مورد نیاز خود را از این طریق به دست می‌آورید و یا حتی برای بارگذاری ویدئوهای خود در این پلتفرم اقدام می‌کنید، خرید یوتیوب پریمیوم می‌تواند یک ایده مناسب برای شما باشد!

باز شدن صفحه فیلم در دیگر صفحه ها

ویدئوهای یوتیوب رایگان درصورتی‌که از برنامه خارج شوید قابل مشاهده نخواهند بود و اگر نیاز به استفاده از برنامه دیگری داشته باشید باید این پلتفرم را بسته و به برنامه مورد نظر خویش بروید.

یکی از ویژگی‌های جذاب نسخه یوتیوب پرمیوم، امکان مشاهده ویدئوها در حالت صفحه روی صفحه است! درواقع کاربران به راحتی می‎توانند کارهای مربوط به خود را در موبایل یا کامپیوتر انجام دهند در حالی که ویدئوی مورد نظر ایشان در یوتیوب در حال پخش شدن است!

در این شرایط وقفه‌ای برای پخش فیلم‌های جذاب ایشان وجود نخواهد داشت و یک تجربه لذت‌بخش و جذاب برای آن‌ها رقم خواهد خورد.

مقایسه نسخه رایگان و پرمیوم یوتیوب

امکان استفاده از Youtube Music

افراد با خرید یوتیوب پریمیوم، امکان دسترسی به Youtube Music را داشته و یک تجربه دلنشین از شنیدن انواع موزیک‌های گوش‌نواز را بدون محدودیت خواهند داشت.

این ویژگی برای کاربران نسخه رایگان غیرفعال است و تنها افرادی که نسخه پریمیوم را تهیه کرده‌اند می‌توانند از این دسترسی منحصربه‌فرد بهره ببرند.

با خرید این نسخه از یک فروشگاه معتبر می‌توان به این ویژگی‌های جذاب دسترسی پیدا کرده و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شد!

مقایسه نسخه رایگان و پرمیوم یوتیوب

یوتیوب پریمیوم و ساده چه ویژگی‌های دارند؟

یوتیوب یکی از بهترین پلتفرم‌های مربوط به ویدئو است که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مخازن ویدئو در جهان شناخته می‌شود و انواع محتواهای سرگرمی_ آموزشی را درون خود جای می‌دهد.

این نرم افزار ویژه دارای دو نسخه رایگان و پرمیوم است که هر یک خدماتی را به کاربران ارائه می‎دهند، طبیعتا نسخه پرمیوم، خدمات منحصر‌به‌فردتری را برای افراد به ارمغان خواهد آورد و افراد می‌توانند با خرید یوتیوب پریمیوم امکانات متعددی اعم از عدم تماشای تبلیغات، بازشدن فیلم در صفحه دیگر، دانلود رایگان و تماشای آفلاین، استفاده از یوتیوب موزیک و... را تجربه کنند!

بهترین فروشگاه برای خرید یوتیوب پریمیوم

فروشگاه سیب‌کده با آدرس اینترنتی https://sibkade.com یکی از معتبرترین مجموعه‌های فروش نسخه پریمیوم یوتیوب است که با ارائه خدمات پس از فروش، خیال مشتریان را از بابت یک خرید ایمن راحت می‌کند!

نباید فراموش کرد که خرید یوتیوب پرمیوم از یک فروشگاه معتبر، به کوتاه شدن دست سودجویان کمک می‌کند و سیب‌کده با سابقه درخشان خود این موضوع را به خوبی اثبات کرده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج