قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۷۳۸۴
۹ نظر
۹۱۰
۹ نظر
۹۱۰
پ

ماجرای تلاش برای خفه کردن پرستار خانم!

رئیس هیأت‌مدیره نظام پرستاری در یکی از شهرستان‌های کشور از حمله همراه بیمار به یک پرستار خانم و تلاش برای خفه کردن او خبر داد.

مهر: رئیس هیأت‌مدیره نظام پرستاری در یکی از شهرستان‌های کشور از حمله همراه بیمار به یک پرستار خانم و تلاش برای خفه کردن او خبر داد.

کیومرث کرمی‌زاده رئیس هیأت مدیره نظام پرستاری شهرستان الیگودرز و ازنا در استان لرستان گفت: حادثه ضرب و شتم پرستار خانم شاغل در بیمارستان شهید ولیان الیگودرز ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد و شیفت شب ۲۲ مرداد رخ داده است.

ماجرای تلاش برای خفه کردن پرستار خانم!

وی افزود: همراه بیمار، ضمن فحاشی و تهدید پرستار خانم به مرگ، به سمت او حمله کرد و با فشار دادن گلوی پرستار او را به حالت خفگی درآورد و پرستار خانم که حدود ۳۰ سال دارد، بر اثر این حادثه از ناحیه گردن آسیب دیده است.

کرمی‌زاده ادامه داد: هیأت‌مدیره نظام پرستاری الیگودرز طی بیانیه‌ای این حادثه دلخراش و این اقدام توهین‌آمیز را که به نوعی اولین حمله به یک پرستار خانم در بیمارستان است، محکوم کرده و پیگیری‌های حقوقی و قضائی را برای پرونده این پرستار دنبال می‌کند.

وی گفت: اکنون برای این پرستار مضروب پرونده پزشکی قانونی و قضائی تشکیل شده و مراحل قانونی برای برخورد قضائی با ضارب دنبال می‌شود و از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مسئولان قضائی استان خواهان رسیدگی فوری به این پرونده هستیم.

رئیس هیأت مدیره نظام پرستاری الیگودرز و ازنا افزود: با توجه به تکرار حمله و آسیب به پرستاران در شهرهای مختلف، از مسئولان نیروی انتظامی می‌خواهیم نسبت به استقرار مأمور پلیس در بیمارستان‌ها برای پیشگیری از حوادث مشابه که می‌تواند برای پرستاران خطر جانی داشته باشد، اقدام کنند.

وی ادامه داد: ناامن بودن محیط درمان باعث اختلال در ارائه خدمات به بیماران، استعفا، ترک کار پرسنل و عدم رغبت پرسنل جهت خدمت در شهرستان می‌شود و در نهایت مراکز درمانی شهرستان با کمبود شدید نیروی درمانی و با سیکل معیوب مواجه می‌شوند.

کرمی‌زاده گفت: از مراجع قضائی استدعا داریم، ضمن بررسی علت حادثه که باعث تخریب اموال دولتی و سلب آرامش بیماران و باعث اختلال در نظم عمومی و ضرب شتم و فحاشی شده، با فرد خاطی برخورد قانونی صورت گیرد و خواستار چاره‌اندیشی جدی مسئولان نظام سلامت در تأمین نیروی انتظامی برای حفظ امنیت کادر درمان هستیم تا از تکرار این حوادث تلخ و نگران‌کننده که در نقاط مختلف کشور رخ می‌دهد، جلوگیری شود.

وی افزود: در حالی که کادر درمان به خصوص پرسنل پرستاری تحت شرایط سخت کاری و مالی و تأخیر چند ماهه مطالبات و کمبود شدید نیروی پرستاری در نظام آموزشی و درمانی کشور در حال خدمت‌رسانی دائم و بدون تعطیلی در تمامی بیمارهای فراگیر بدون انتظار قدردانی و به صورت شبانه‌روزی مشغول به انجام وظیفه هستند، این نوع توهین‌ها و برخوردهای تهدیدآمیز علیه پرستاران غیر قابل تحمل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بعضی پرستاران و پزشکان رفتار بسیار بدی دارند و واقعا چنین برخوردهایی حق‌شان است.

    • کرامت

      همش هم نام لرها میدرخشه

    • روح الله

      بهتر است روی فرهنگ این مناطق بیشتر کار بشود

    • ناشناس

      فرد خاطی باید به سزای عملش برسه که درس عبرتی باشد برای دیگران.اگر پرستاری هم مقصر باشد از راه قانونی باید رسیدگی شود نه اینکه مورد ضرب و شتم قرار بگیره این عمل اصلاً پذیرفته نیست

    • احمد ،م

      باید اگر همراه بیمار اگر مقصر است ،گردنش را بشکنند،

    • دختر محمود نقاش

      وقتی بزرگترین افتخار تو خانواده درگیری و فحاشی باشه همین میشه.. بی فرهنگ.

    • سیبو

      یک دیه حسابی ازش بگیر تا بفهمه دنیا دست کیه بعد میگن چرا پرستارها مهاجرت میکنن

    • ناشناس

      این مناطق فرهنگ دارن بی فرهنگی از پرستاره که وقتی همراه مریض رو می بینه حالش خرابه شروع به بحث کردن می‌کنه و جوری خودشو میگیره که دکتر هم اینجوری نمیکنه پس حتما حرفی زده یا کاری انجام داده که اینجوری رفتار کرده حقش بوده. حالا شما فرهنگ دارید بسته ،لطفا برترین ها این نر منو ثبت کن

    • بی نام

      اون افرادی پیام برعلیه پرستار و پزشکان میذارن باید از این کشور برن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج