۶۰۹۷۴۰
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

نام فرهاد مجیدی از کجا برای استقلال مطرح شد؟

در حالی که سید رضا افتخاری حضور فرهاد مجیدی را در استقلال منتفی می داند ظاهرا بازیکن سابق آبی‌های پایتخت در یک قدمی بازگشت به این تیم قرار دارد.

ایسنا: روز گذشته (چهارشنبه) وینفرد شفر، میک درموت را به عنوان دستیار اول خود در استقلال انتخاب کرد و به ‌این‌ ترتیب سرنوشت دستیاران ایرانی شفر نامشخص باقی ماند.

در این میان نام‌های مختلفی در رسانه‌ها مطرح است و ظاهرا کمیته‌ فنی باشگاه استقلال به دنبال آوردن افرادی مانند سیروس دین محمدی به کادرفنی است و تمایلی به آوردن نام‌های بزرگ در کنار شفر ندارد.

با این حال نام فرهاد مجیدی پر رنگ‌تر از گذشته در استقلال مطرح شده است. حتی برخی از منابع خبری احتمال داده‌اند که او در یکی، دو روز آینده به عنوان مربی استقلال کارش را آغاز کند. حتی گفته می‌شود که جذب بهنام برزای، بازیکن جوان استقلال که با نظر منصوریان از این تیم کنار گذاشته شده بود هم با نظر فرهاد مجیدی در حال‌ شکل‌گیری است. این اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که فرهاد مجیدی در گذشته‌ای نه چندان دور از سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال انتقاد کرده بود و در ادامه‌ روز گذشته با چرخش قابل ملاحظه‌ای از افتخاری بابت مقابله با بازیکن سالاری تعریف کرد.

با این حال سید رضا افتخاری مشخصا تمایلی به حضور مجیدی در استقلال ندارد و این که شفر نام مجیدی را در نشست خبری مطرح کرد، را تنها یک اشتباه لپی دانست.

در این جا این سوال مطرح می‌شود که فرهاد مجیدی ‌دقیقا از کجا حمایت می‌شود که قرار است به کادرفنی استقلال ‌اضافه شود. شاید پاسخ به این سوال خیلی سخت نباشد، اما گذشت زمان همه چیز را در یکی، دو روز آینده روشن می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آیا فرهاد مجیدی نیاز به حمایت بعضیها داره؟ اون هم برای اومدن به استقلال؟ اگر خودش اعلام آمادگی کنه هواداران برایش حکم میزنن. این چه متنی هست که نوشتید؟

      پاسخ ها

      • دانیال

        برای منصوریان هم حکم زدید

    • بدون نام

      چرا شما سوزش گرفتین؟یعنی مجیدی اینقد داغ به دلتون کرده،ضمنا مجیدی چرخشی نداشته گفته باید با بازیکن سالاری مقابله بشه

    • بدون نام

      خب معلومه دلالها والا خودفرنازخاله که قابليت ندارد

    • بدون نام

      به والله من یک آبی دوآتیشه وسردوگرم چشیده فوتبال وروزگارم،بایدقبول کردفرهادبازیکن بسیاررخوبی بود ولی هنوز وحالا حالاهاکارداره تافرهاددراستقلال مربیگری کنه تازه علیمنصورکه آبدیده تربود درقامت استقلال نبود.استقلال متعلق به تمام دورانه و وابسته به هیچ بازیکنی نبوده ونیست.پس خواهشا استقلال روبازیچه اسم وررسم درآوردن دیگران نکنیم.

      پاسخ ها

      • دانیال

        میشه اقتخارات این بازیکن خیلی خوب را بگی .ایموند زاید تو ده دقیقه اندازه فرناز افتخار کسب کرد

    • بدون نام

      دانیال جان چی زدی؟ بازیکن خوب رو با افتخاراتش میشناسن؟؟؟
      بازیکن خوب بازیکنی هست که به تیمش خدمت کنه و هوادار اینو درک میکنه. شما برو به زائده برس که الان حتی نمی‌دونی کجا چیکار داره میکنه.

      پاسخ ها

      • دانیال

        پس بازیکن خوب به چی میگن؟؟؟ یا اینکه چندین جام با تیم بیاره یا در تیم درجه یک اروپایی بازی کرده باشه یا در تیم ملی کشورش همیشه موثر بوده باشه که فرهاد مجیدی هیچ کدوم را نداشت . خب شما ایتم یه بازیکن خوب را بگو

    • بدون نام

      جرارد جز یه لیگ قهرمانان و یه حذفی جام به خصوص دیگه ای به دست نیاورد پس بازیکن بدیه؟؟؟
      نه داداش اشتباه داری میزنی.
      همین فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا رو به دست آورده که علی کریمی هم به دست نیاورده.
      تیم ملی هم علی دایی باند باز سالها نذاشت کسی جاشو بگیره و به واسطه همین هم بیشترین گل ملی رو داره. خود فرهاد پیشنهاد کیروش رو رد کرد و گفت فرصت رو بده جوونا مثل من پشت امثال علی دایی نمونن. فرصتی که فرهاد پیش پای جوونایی مثل سردار آزمون و بقیه گذاشت از پنجاه تا بازی ملی ارزشمندتره. البته برای کسی که درک کنه.

      پاسخ ها

      • دانیال

        کی را با کی مقایسه میکنه جراد کل فوتبالش در لیورپول بود ولی فرناز کلا پیش عربها بود .عزیز جک تری دی باعث خدافظی فرناز شد نه علی دایی .جک تری دی همون مکمل دوپینگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج