۳۸۹۱۶۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پایان عصر سیمئونه

دیگو سیمئونه با باشگاه اتلتیکومادرید به توافق رسیده که دو سال از قراردادش کاسته شود به این ترتیب مربی فوق‌العاده موفق آرژانتینی در پایان فصل بعد مربی آزاد محسوب می‌شود به جای آنکه تا سال ۲۰۲۰ در اختیار اتلتیکومادرید باشد.

ایران ورزشی: دیگو سیمئونه با باشگاه اتلتیکومادرید به توافق رسیده که دو سال از قراردادش کاسته شود به این ترتیب مربی فوق‌العاده موفق آرژانتینی در پایان فصل بعد مربی آزاد محسوب می‌شود به جای آنکه تا سال ۲۰۲۰ در اختیار اتلتیکومادرید باشد. این تغییر که از سوی دوطرف در جهت منافع باشگاه توصیف شده، نشان دهنده تمایل او به پایان بخشیدن به دوران هفت ساله‌اش در ویسنته کالدرون است.

او که همین حالا با اختلاف باسابقه‌ترین مربی اسپانیا است، تیمش را به پنج قهرمانی (لالیگا، لیگ اروپا، جام حذفی اسپانیا، سوپرجام اسپانیا، سوپرجام اروپا) و دو حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا رسانده که باعث می‌شود در تاریخ باشگاه ماندگار شود.

کاپیتان سابق تیم که قهرمانی لیگ و جام حذفی را در کارنامه دوران بازی‌اش دارد، دوست ندارد در شرایط بدی از تیم برود ضمن اینکه می‌داند با رفتن در سال ۲۰۱۸ هم شاهد انتقال باشگاه به ورزشگاه جدید ۶۷ هزارنفری‌اش خواهد بود و هم توانسته تیم را در دوران ۱۸ ماهه محرومیت از فعالیت در فصل نقل و انتقالات مدیریت کند.

این مربی 46 ساله در ماه مارس 2015 قراردادی پنجساله بست اما بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان گفت به آینده‌اش فکر می‌کند و منابع نزدیک به مربی اتلتیکو می‌گویند باشگاه در تابستان اخیر مبارزه سختی کرده تا او را نگه دارد. پاری سن ژرمن و اینترمیلان او را می‌خواستند، خودش میلی برایرفتن به پاریس نداشت و قرارداد طولانی اش، اینتر را در پرداخت غرامت ناتوان کرد.

او که سابقه بازی در سری A را دارد، ایتالیا را ترجیح می‌دهد و می‌تواند در سال ۲۰۱۸ به این کشور برود. در واقع هیجان و استرس هدایت تیم سوم اسپانیا انرژی زیادی از او گرفته.

دیلی میل گزارش داده قرارداد جدید سیمئونه احتمالا از دستمزد 7 میلیون یورویی لوییس انریکه در بارسلونا بیشتر است و این یعنی در این دو فصل او پردرآمدترین مربی لالیگا خواهد بود.

منچستریونایتد و چلسی در گذشته او را می‌خواستند، سیمئونه شروع به آموزش زبان انگلیسی کرد اما پیشرفت زیادی نداشت و هنوز هم حس می‌کند مانع زبانی، کار در انگلیس را برایش سخت می‌کند. یونایتد و چلسی حالا مربی‌های بزرگی دارند و بعید است هیچ کدام به دنبال سیمئونه باشند اما حالا که دوران آرسن ونگر در آرسنال رو به پایان به نظر می‌رسد شاید مربیگری در لندن و رقابت با بهترین مربی‌های جهان او را وسوسه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج