۱۶۵۳۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پيام واضح حسين هدايتي براي هواداران

مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند پولی که قرار بوده از سوی حسین هدایتی به حساب باشگاه تزریق شود، به درد این باشگاه نمی‌خورد!

خبر ورزشی: مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند پولی که قرار بوده از سوی حسین هدایتی به حساب باشگاه تزریق شود، به درد این باشگاه نمی‌خورد! حسین هدایتی مالک باشگاه استیل‌آذین در واکنش به این اتفاق، پیامی را خطاب به هواداران در شبکه مجازی اینستاگرام منتشر کرد.

او نوشت: «دروغ بزرگ! متأسفانه در اخبار بعضي سايت‌ها ديدم كه نوشته‌اند، كمك اينجانب به كار پرسپوليس نيامده است! خبر فوق مبني بر عدم وصول وجه تأمين شده براي كمك به باشگاه پرسپوليس منتشر شده كه دروغ محض است. خوشبختانه مبلغ فوق به ميزاني بوده كه حداقل ۶ بازيكن جديد به تيم اضافه شود. اين اخبار جز انحراف اذهان علاقه‌مندان به باشگاه پرسپوليس از يك طرف و از طرف ديگر ضربه زدن هدفدار به اينجانب كه همواره بدون چشمداشت از هر تلاشي براي اعتلاي اين باشگاه و تيم ‌ملي كشورم دريغ نكرده‌ام، نيست. ضمناً اينجانب هيچ گونه اطلاع و دخالتي در جذب يا عدم جذب بازيكن نداشته و جا دارد مسئولان محترم در اين زمينه شفاف‌سازي نمايند.» بي‌شك پيام هدايتي به قدري شفاف بود كه نيازي به توضيح ندارد.

او به كمك مالي ۳ ميلياردي كه طي يك فقره چك روز، به باشگاه پرسپوليس در روز چهارشنبه هديه كرده، اشاره دارد. قرار بود سرخپوشان با اين مبلغ چند بازيكن خوب و گرانقيمت جذب كنند اما همان‌طور كه از اخبار نقل و انتقالات آگاه هستيد، اتفاقات به شكل ديگري در حال رخ دادن است. تصور كنيد حالا كه زمان نقل و انتقالات بين دو نيم‌فصل را پشت ‌سر مي‌گذاريم، باشگاه پرسپوليس با ۳ ميليارد تومان مي‌توانست چه بازيكناني را جذب كند اما با اين حال، آنها از دادن ۳۰۰ ميليون تومان براي جذب محسن مسلمان هم سر باز مي‌زنند! بايد ديد سرنخ ماجرا كجاست و پولي كه هدايتي به باشگاه پرسپوليس هديه كرده تا در فصل نقل و انتقالات اقدام به جذب بازيكن كنند، كجا هزينه شده است. فراموش نكنيد كه بازيكنان اين تيم به علت عدم دريافت پول، به شدت شاكي هستند و مصاحبه‌هاي تندي عليه مسئولان باشگاه انجام مي‌دهند. به معناي ديگر، بازيكنان از اين پول سهمي نداشته‌اند و از سوي ديگر، بازيكنان ليست مازاد نيز نمي‌توانند از اين تيم جدا شوند چون مسئولان باشگاه به آنها اعلام كرده‌اند پولي نيست تا براي قطعي شدن رضايتنامه به اين بازيكنان بدهند.

هدايتي فقط براي هواداران پول داد

حسين هدايتي ابتداي فصل جدي‌ترين گزينه پرسپوليس بود. او همه فاكتورهاي لازم براي به دست گرفتن پرسپوليس را در اختيار داشت اما اين تيم را به او ندادند تا مجموعه‌اي از بحران‌ها به پرسپوليس چشمك بزند. حالا در شرايطي كه پرسپوليس نه پول دارد، نه آرامش، نه مدير و نه بازيكن، هواداران پرسپوليس نگاه ملتمسانه خود را به سوي هدايتي دوخته‌اند تا بلكه او كاري كند. هدايتي البته براي تيم محبوب خود كم نگذاشت و در روزهاي تعطيلات پول خوبي داد تا پرسپوليس با خريدهاي عالي، از اين وضعيت خارج شود اما به نظر مي‌رسد اين پول‌ها خرج خريد ستاره تراز اول نشد چون اين تيم بي‌ستاره، هيچ ستاره‌اي نخريد و حتي نيلسون را هم از دست داد تا به جاي اين دروازه‌بان خوب، يك دروازه‌بان معمولي بگيرد. هدايتي فقط براي دل هواداران پول داد اما كاش چند نفر از مسئولان مانند هدايتي دلشان براي هواداران مي‌سوخت تا پرسپوليس از اين وضعيت وحشتناك خارج شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج