آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۰۸۵۰۸۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

روز‌های سخت علی انصاریان در بیمارستان

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران که برای استقلال و پرسپولیس هم بازی کرده است به دلیل ابتلا به کرونا روز‌های سختی را در بیمارستان سپری می‌کند و محتاج دعای مردم است.

خبرگزاری مهر: بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران که برای استقلال و پرسپولیس هم بازی کرده است به دلیل ابتلا به کرونا روزهای سختی را در بیمارستان سپری می کند و محتاج دعای مردم است.

علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران که پس از کنار گذاشتن فوتبالش به بازیگری روی آورد و در چند فیلم و سریال نیز نقش آفرینی کرد، به دلیل ابتلا به کرونا چند روزی است که در بیمارستان بستری شده و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

به گفته پزشکان معالج ریه‌های انصاریان هم به شدت درگیر ویروس کرونا شده و با اینکه چند روزی است مراقبت‌های ویژه‌ای از او صورت می‌گیرد اما هنوز شرایط ریه‌هایش بهتر نشده است.

هر چند انصاریان به هوش است و به اتفاقات اطرافش واکنش نشان می‌دهد اما درگیری ریه‌هایش با کرونا اوضاع را برای او سخت و طاقت‌فرسا کرده است.

یکی از دوستان انصاریان که چهارشنبه شب در بیمارستان حضور داشت و پیگیری وضعیت او شد در مورد آخرین وضعیت این فوتبالیست پیشکسوت گفت: ریه‌های علی هم بالای ۸۰ درصد درگیر کرونا شده و هر چند به خواب مصنوعی نرفته است اما شرایط مناسبی ندارد و محتاج دعای مردم است تا بتواند این روزهای سخت را پشت سر بگذارد.

علی انصاریان سابقه بازی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس را دارد و در روز دربی نود و چهارم به همراه مرحوم مهرداد میناوند در ویژه برنامه تلویزیون حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج