۱۴۶۱۹۴۵
۱ نظر
۹۷۰
۱ نظر
۹۷۰
پ

طلا فروشی برخی زنان ایرانی به عشق لبنان

روزنامه همشهری، ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران، از اقدام زنان که طلاهای‌شان را برای کمک به مردم لبنان هدیه می‌دهند، قدردانی کرده است.

برترین‌ها: مراسم همدلی طلایی با حضور حاج حسین یکتا و گروه‌های مردمی امهات‌القدس، نهضت مادری، مادران مقاومت، مادران شریف، روح‌القدس، مادران تاریخ، گروه جهادی حسنا در فاطمیه بزرگ تهران برگزار شد.

مادرانی از گوشه و کنار تهران با هر بضاعتی که داشتند برای اهدای طلاهایشان به فاطمیه آمده بودند. علاوه بر مادران چند فرزندی، دختر بچه‌های کوچک و بزرگی که یا به میل و علاقه شخصی خود طلا اهدا می‌کردند و یا کودک بودند و با تصمیم مادرانشان طلاهایشان اهدا می‌شد، هم دیده می‌شدند.

روزنامه همشهری، ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران، از این اقدام زنان که طلاهای‌شان را برای کمک به مردم لبنان هدیه می‌دهند، قدردانی کرده است.

این روزنامه خبر داد که زنان ایرانی در نقاط مختلف کشور طی روزهای اخیر حجم قابل‌توجهی از طلا و جواهرات خود را برای کمک به مردم لبنان اهدا کردند.

طلا فروشی برخی زنان ایرانی به عشق لبنان

* خانمی که تنها انگشتر طلای خود را که برایش ارزشمند بود در این راه هدیه کرد. این خانم از گردنبند مروارید مادرش گفت که برای کمک به مردم لبنان و غزه اهدا کرد.

* او تأکید کرد: «ما اصلا به‌دنبال قیمت‌گیری نبودیم. مادرم در توانش این گردنبند بود و آن را داد تا در این راه شریک باشد؛ هرچند شاید خیلی هم چشمگیر نباشد.».

* او گفت: یکی از دوستانم وقتی متوجه شد برای مردم غزه و لبنان کمک جمع‌آوری می‌کنیم، انگشتر خود را از دستش درآورد و اهدا کرد.

* ارزش این هبه زنانه را نباید تنها در کمک مادی خلاصه کرد، این گذشت مادی حتی فراتر از ارزش زیبایی و زینتی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حالا شما به خاطر زنان بی سرپرست،و کودکان سرطانی ایران هم چنین کاری میکنین ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج