۱۴۶۱۹۵۷
۲ نظر
۴۱۹۵
۲ نظر
۴۱۹۵
پ

شوک بزرگ به طرفداران استقلال، با سهراب تا ۱۴۰۴

انتخاب سرمربی خارجی استقلال و سرنوشت این ماجرا همچنان درهاله ای از ابهام قراردارد و مشخص نیست که بالاخره چه کسی روی نیمکت آبی ها می نشیند.

روزنامه گل: انتخاب سرمربی خارجی استقلال و سرنوشت این ماجرا همچنان درهاله ای از ابهام قراردارد و مشخص نیست که بالاخره چه کسی روی نیمکت آبی ها می نشیند؟ درباره پروسه انتخاب سرمربی خارجی چند نکته وجود دارد، اول اینکه بودجه مورد نظرهلدینگ به عنوان مالک جدید باشگاه، برای کادرفنی شامل سرمربی و دستیاران بودجه ای معادل یک میلیون دلار درنظر گرفته است.

شوک بزرگ به طرفداران استقلال، با سهراب تا 1404

باتوجه به اینکه 8هفته از شروع فصل گذشته و بخشی از این دستمزد صرف کادرفنی قبلی شده است، بودجه فعلی باشگاه برای استخدام سرمربی خارجی و دستیارانش حدود750 هزار دلار می شود.

حالا مساله اینجا است که باتوجه به شرایط خاورمیانه، اغلب مربیان خارجی شناخته شده یا خودشان حاضر نیستند در این وضعیت پا در این نقطه از جهان بگذارند یا خانواده و به ویژه همسران آنها راضی به این موضوع نمی شوند. به هرحال تاثیر و میزان نفوذ همسران روی تصمیم مربیان و بازیکنان هم کاملا اثبات شده است. درماجرای مامه تیام استقلالی ها طعم این موضوع را چشیده اند.

شوک بزرگ به طرفداران استقلال، با سهراب تا 1404

اندک مربیان خارجی خارجی هم که حاضرند دل به دریا بزنند و به خاورمیانه بیایند درخواست های مالی سنگینی دارند و بیشتر از دستمزد معمول خودشان در اروپا یا دیگر نقاط بدون جنگ و درگیری جهان طلب می کنند که با بودجه 750 هزار دلاری استقلالی ها چندان جور درنمی آید! درچنین شرایطی بعید است که پروژه استخدام سرمربی خارجی به نتیجه برسد یا دست کم آن طور که هواداران و پیشکسوتان انتظار دارند تمام شود.

درهمین رابطه یک شایعه دیگر هم شنیده می شود. برهمین اساس اگر سهراب بختیاری زاده بتواند برابر ذوب آهن هم نتیجه بگیرد، احتمالا با حضور یک دستیار خارجی نیمکت او تقویت شود و حداقل تا نیم فصل به کارش ادامه دهد تا پس از آن باتوجه به شرایط و نتایج تیم درباره سرنوشت نیمکت آبی ها تصمیم گیری شود. به هرحال باید چند روزی صبر کرد و دید که در جریان مذاکره با مربیان خارجی چه شرایطی رقم می خورد و سهراب در دومین حضورش روی نیمکت برابر ذوب آهن چه نتیجه ای می گیرد.

به هرحال باید پذیرفت که واقعا آوردن مربی خب خارجی در این شرایط کار بسیار سختی است و نمی توان به مدیران استقلال خرده چندانی گرفت و تواناییهای آنها را زیرسوال برد. طبق آخرین اخبار باشگاه استقلال تا این لحظه به توافق با هیچ مربی خارجی نزدیک نیست و تقریبا تمام گزینه ها دست رد به پیشنهاد آبی ها زده اند تا فعلا این پروژه به بن بست بخورد. باید صبر کرد و دید که در آینده چه پیش خواهد آمد و باتوجه به شرایط مالک و مدیران استقلال چه تدبیری اتخاذ خواهند کرد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      فعلا مربی خارجی نمیخایم .اخراج هیت مدیره ،سمیعی وشهریاری واجبه بعد انتخاب هیت مدیره جدبدبا حضور پیشکسوتان استقلال به ریاست اولیایی بعد اصلاح ساختار باشگاه بعد تشکیل کمیته فنی و بعد مدیرعامل تعیین و بعد انتخاب سرمربی .هوادار استقلال مطالبه گر باش

    • ناشناس

      فعلا مربی خارجی نمیخایم.اخراج هیت مدیره ،سمیعی وشهریاری واجبه انتخاب هیت مدیره جدیدپیشکسوتان استقلال به ریاست اولیایی اصلاح ساختار تشکیل کمیته فنی مدیرعامل تعیین انتخاب سرمربی استقلالی مطالبه گرباش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج