۱۴۶۱۹۸۸
۵۶۰
۵۶۰
پ

محل ملاقات استقلالی‌ها با رونالدو مشخص شد

استقلال در ورزشگاه راشد شهر دبی از تیم فوتبال النصر پذیرایی خواهد کرد.

ورزش سه: کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای، حق میزبانی بازی استقلال مقابل النصر عربستان را از ایران گرفت. بدین ترتیب، این دیدار حساس که هواداران ایرانی منتظر حضور کریستیانو رونالدو در ورزشگاه آزادی بودند، به جای تهران در ورزشگاه راشد شهر دبی برگزار خواهد شد. هواداران استقلال و فوتبال ایران فعلاً از دیدن رونالدو در کشور محروم شده‌اند.

محل ملاقات استقلالی‌ها با رونالدو مشخص شد

اگر تغییری در محل برگزاری بازی پرسپولیس و النصر رخ ندهد، هواداران فوتبال در ایران همچنان این شانس را خواهند داشت که کریستیانو رونالدو را در ورزشگاه آزادی تهران ببینند. این بازی طبق برنامه قبلی در تهران خواهد بود و باید دید که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم مشابهی برای تغییر محل برگزاری این دیدار خواهد گرفت یا خیر.

ورزشگاه راشد، که میزبان این دیدار حساس خواهد بود، ورزشگاه اختصاصی باشگاه شباب الاهلی دبی است. این باشگاه اماراتی اکنون دو ستاره ایرانی یعنی سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی را در اختیار دارد. این ورزشگاه از امکانات پیشرفته‌ای برخوردار است و یکی از مهم‌ترین ورزشگاه‌های فوتبال امارات به شمار می‌رود.

همچنین بازی تیم ملی ایران مقابل قطر در چارچوب مقدماتی جام جهانی، که قرار بود در مشهد برگزار شود، به دلایل مشابه از ایران گرفته شده و به دبی منتقل شده است. این دیدار نیز فردا در همین ورزشگاه راشد دبی برگزار خواهد شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج