سریال گیسو با شگرد فیلمفارسی دهه ۴۰
مصطفی فقیهی، روزنامهنگار در مطلبی به نقد سریال گیسو پرداخت.
برترینها: مصطفی فقیهی، روزنامهنگار در مطلبی به نقد سریال گیسو پرداخت.
او در رشته توئیتی نوشت:
بعد از ۲ بار اقدام به قتل و یک تصادف مرگبار، «مقتول» همچنان زنده است و با یک جراحی، مهناز افشار میشود هانیه توسلی! مضحکهداستانی به نام گیسو، فیلمفارسی دهه ۴۰ نیست، بلکه برآورد نگاه سست و خام شبهِکارگردانی با کف فهم از سینما و حداقل اطلاع از شعور جامعه، در سال ۱۴۰۰ است.
که در نبود تقواییها فرصت اشغال جایگاه آنان را چه ساده یافته و چه آسوده، در گعدههای سمّی خود داستان میتراشند! حقیقتاً باعث خفت و خجالت سینمای ماست که چنین سریال شیرینعقلانه و مملو از اراجیف و ترهاتی، بر پیشانی vodهای خانگی بنشیند، وقت ملت را بگیرد و صدای احدی هم درنیاید.
ساترا به جای اشکالگیریهای مضحک به آثار قابل تحملی چون #زخمکاری، مقابل این قبیل سریالهای سخیف بایستد که سازندگانش، با انگیزهی صرفاً مالی، آنقدری گرفتار گشادهسازیِ طول داستان شدهاند که جبراً، هر مهمل و هرزهماجرای ناشدنی و دروغینی را به خورد مخاطب میدهند تا در دید بمانند.
نظر کاربران
با احترام به نظر منتقد باید پذیرفت طیف بیننده ها وسیع است و نمیشود برای عامه مردم فیلم مفهومی ساخت، همه که فروشنده و جدای نادر از سیمین را نمیپسندند!
این انتظار که کل جامعه باید فرهیخته باشند از آن هم مضحکتر