۱۴۶۴۳۰۶
۲ نظر
۱۹۴۵
۲ نظر
۱۹۴۵
پ

این مرد امشب استقلال را سربلند کرد

سیدحسین حسینی در دیدار با النصر از سوی پلتفرم فوت موب نمره ۷.۷ را کسب کرد و به‌عنوان بهترین بازیکن استقلال انتخاب شد.

فوتبالی: سیدحسین حسینی در دیدار با النصر از سوی پلتفرم فوت موب نمره ۷.۷ را کسب کرد و به‌عنوان بهترین بازیکن استقلال انتخاب شد.

این مرد امشب استقلال را سربلند کرد

سیدحسین حسینی در لیگ بیست‌وچهارم حواشی مختلفی را تجربه کرده اما این موضوعات روی عملکرد کلی این بازیکن تاثیر زیادی نگذاشته و در مجموع می‌توان به او نمره قبولی داد.

در ابتدای فصل، سرنوشت سیدحسین مشخص نبود و برای همین مدیران استقلال بدون هماهنگی با جواد نکونام، اقدام به جذب وردان کیوسفسکی کردند اما پس از کش‌وقوس‌های فراوان، کاپیتان در جمع آبی‌ها ماندنی شد و این کیوسفسکی بود که قرارداد خود با استقلال را ضمن دریافت غرامت فسخ کرد.

این اما پایان حواشی حسینی نبود؛ استقلال در دربی رفت لیگ بیست‌وچهارم از پرسپولیس شکست خورد و جواد نکونام در کمال تعجب حسینی را مقصر این باخت می‌دانست. همین موضوع سبب شد سیدحسین با نکونام وارد درگیری لفظی شود.

دیگر حاشیه حسینی به مصاحبه علیه مدیریت باشگاه برمی‌گردد؛ کاپیتان که از مبلغ قرارداد خود با آبی‌ها ناراضی بود، علیه کیوسفسکی و برخی مدیران استقلال صحبت کرد. شهریاری هم پس از این مصاحبه، حسینی را در تقابل با ذوب‌آهن کنار گذاشت که این موضوع برای آبی‌ها گران تمام شد. استقلال در دیداری که می‌توانست نتیجه بهتری کسب کند، با نتیجه سه بر صفر از ذوبی‌ها شکست خورد.

سیدحسین حسینی اما در دیدار با النصر به ترکیب استقلال برگشت و کیفیت فنی بالای خود را بار دیگر نشان داد. حسینی با کسب نمره ۷.۷ از دید سایت فوت موب به‌عنوان بهترین بازیکن استقلال در این مسابقه انتخاب شد. سید در این تقابل، ۸ سیو داشت که ۶ مورد از آن درون محوطه جریمه بود.

به هر روی حسینی نشان داده عقاب استقلال است و بود و نبود او درون دروازه آبی‌ها کاملا تفاوت ایجاد می‌کند. باید دید عملکرد حسینی در ادامه فصل چگونه خواهد بود و آیا او می‌تواند روزهای خوب خود را تمدید کند یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • کیسه

      یعنی کیسه رو ب توپ بستن خخخ

    • ناشناس

      به این سوراخ میگی مرد؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج