۱۴۶۴۳۳۷
۳۶۴
۳۶۴
پ

این دو نفر رویای استقلال را به باد دادند

درست است که کوشکی بهترین موقعیت گلزنی استقلال را به عجیب‌ترین شکل ممکن از دست داد اما او شانس آورد که میلاد زکی‌پور هم دقایقی در زمین حضور داشت.

فوتبالی: درست است که کوشکی بهترین موقعیت گلزنی استقلال را به عجیب‌ترین شکل ممکن از دست داد اما او شانس آورد که میلاد زکی‌پور هم در دقایقی که در زمین حضور داشت، نشان داد که تخصص ویژه‌ای در پیاده‌روی روی اعصاب هواداران استقلال دارد وگرنه کوشکی به تنهایی، میزبان تمام انتقادهای مودبانه و منشوری هواداران استقلال شده بود.

این دو نفر رویای استقلال را به باد دادند

آخرین موقعیت استقلال برای فرار از شکست به النصر، نصیب بازیکنی شد که تنها ده دقیقه از ورودش به میدان گذشته بود اما زکی‌پور که در دقیقه 91 هم یک موقعیت مناسب را از دست داده بود، با یک سانتر فوق‌ابتدایی و عجیب، کاری کرد که به جز سهراب بختیاری‌زاده، برخی همبازیانش هم از اینگونه موقعیت‌سوزی افسوس بخورند و البته که هواداران استقلال هم در فضای مجازی، حسابی از خجالت این بازیکن دربیایند.

طبیعتا امکان اشاره به انتقادهای منشوری وجود ندارد اما برخی انتقادها از زکی‌پور، منطقی به نظر می‌رسد. اینکه او در مقطع قبلی حضورش در استقلال، به اندازه انگشتان یک دست، سانتر خوب نداشت و امشب هم نشان داد که کماکان، نمی‌تواند سانتر مناسبی داشته باشد.

یک نظر جالب دیگر درباره زکی‌پور هم این بوده که او نهایتا، 10 دقیقه در زمین حضور داشت و این مدل سانتر، بیشتر به بازیکنی می‌خورد که از ابتدا در زمین بوده و آنقدر خسته بوده که آن موقع، ذهنش به خوبی کار نکرده نه بازیکنی که تازه به میدان آمده و باید با نهایت تمرکز و انرژی، قدر موقعیتهایش را بداند.

قطعا پیتسو موسیمانه هم عملکرد زکی‌پور را دیده و باید دید سرمربی جدید استقلال، چه تصمیمی درباره این بازیکن خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج