۱۴۶۳۹۰۰
۵ نظر
۱۰۳۹
۵ نظر
۱۰۳۹
پ

استقلال برابر النصر از داور هم شانس نیاورد!

استقلال در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا باید به مصاف تیم قدرتمند تحت هدایت استفانو پیولی برود.

طرفداری: استقلال در هفته سوم لیگ نخبگان به مصاف تیم تا دندان مسلح النصر در امارات می‌رود. رسیدن هم بازیکنان النصر به بازی استقلال، کار را برای آبی‌پوشان سخت می‌کند.

استقلال برابر النصر از داور هم شانس نیاورد!

استقلال با هدایت موقت سهراب بختیاری زاده به مصاف النصری می‌رود که پس از ورود استفانو پیولی آمار 100 درصد برد را برجای گذاشته است. دقایقی پیش هم با اعلام AFC، تیم داوری مصاف استقلال و النصر اعلام شد. تیم داوری این دیدار ادهم مخادمه با کمک‌های محمد حسن الکلاف و نادی الرواله همگی از اردن هستند و سیواکرن پواودوم و ویوات جامپائون از تایلند هم داوران VAR این دیدار هستند.

آشنایی بیشتر با داور استقلال - النصر؛ ایرانی‌ها با داور اردنی نمی‌برند!

ادهم مخادمه سابقه قضاوت نمایندگان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را نیز در کارنامه دارد که اغلب با تساوی یا شکست تیم های کشورمان همراه بوده است. او جدال برگشت ذوب آهن و الاتحاد عربستان در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را سوت زده است. دیدار پرگلی که با نتیجه چهار بر سه به سود نماینده عربستان خاتمه پیدا کرد و تیم ایرانی از دور مسابقات حذف شد. مخادمه دیدار تیم‌های استقلال - الدحیل و پرسپولیس - پاختاکور را هم در ورزشگاه‌ آزادی داوری کرد که این ۲ بازی با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شد. پیروزی یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل الجزیره و همچنین برد ۲ بر صفر ذوب آهن در برابر الوحده امارات تنها پیروزی‌ها بوده‌اند. تساوی یک بر یک استقلال مقابل لوکوموتیو ازبکستان و تساوی ۲ بر ۲ پرسپولیس در برابر الاهلی عربستان دیگر مسابقاتی بودند که مخادمه سوت زده است.

اشتباهی که پیروزی را از پرسپولیس گرفت!

جالب تر می شود وقتی بدانید این داور اردنی اشتباهی عجیب در دیدار دو تیم پرسپولیس و پاختاکور مرتکب شد. در دیدار پرسپولیس کمک مخادمه گل آفساید تیم پاختاکور را صحیح اعلام کرد و شاگردان برانکو را از ۲ امتیاز دیگر این دیدار محروم کرد تا خاطره ای بد برای سرخپوشان به جای بگذارد.

لطف ادهم مخادمه به سید جلال حسینی

در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود که شاگردان کارلوس کی‌روش بعد از برد مقابل قطر راهی چین شده بودند و در برابر تیم مارچلو لیپی قرار گرفتند. مسابقه‌ای که با نتیجه مساوی بدون گل تمام شد. مخادمه در آن دیدار می‌توانست یک پنالتی در نیمه دوم برای چین بگیرد اما این کار را نکرد. سید جلال حسینی در محوطه جریمه مرتکب خطا شده بود که از چشم این داور اردنی دور ماند.

بیزار از کارت قرمز

به هر حال انتخاب ادهم مخادمه برای قضاوت دیدار نماینده ایران و عربستان نمی تواند جالب باشد. از طرفی این داور اردنی نشان داده تحت تاثیر جو و محیط اطراف خود قرار می‌گیرد و تحت فشار تصمیمات جنجالی را اتخاذ می‌کند. با این حال او خیلی کم از کارت قرمز خود استفاده می‌کند. با وجود اینکه فقط یک بار در بازی‌هایی که مخادمه داور بوده، نمایندگان ایرانی بازنده میدان بوده‌اند اما امیدواریم پرسپولیسی ها بتواند بی توجه به زبان و اسم داور مسابقه برابر عربستان موفق ظاهر شوند.

ایران و هنگ کنگ آخرین قضاوت مخادمه برای ایرانی ها

آخرین قضاوت ادهم مخادمه برای ایرانی ها خردادماه سالجاری بود. تیم ملی ایران در پنجمین بازی خود در مسابقات مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر، در ورزشگاه شیخ محمد آل خلیفه بحرین به مصاف هنگ کنگ رفت. تیم ملی ایران در این بازی با قضاوت ادهم مخادمه موفق شد با نتیجه ۳ بر یک هنگ کنگ را شکست دهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اون تو ایران واسشون پنالتی معیشتی و وار مصلحتی میارن

    • ناشناس

      اونجا ایران نیست وار ابی پنالتی معیشتی بایستی فوتبال بازی کنن اکه بلد باشن

    • ناشناس

      لنگیا وار هست

    • ناشناس

      لنگی با گل آفساید قهرمان شدید

    • کیسه باید بره دسته ۳☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج