۱۴۶۳۸۸۱
۲ نظر
۴۷۲۰
۲ نظر
۴۷۲۰
پ

درخواست ویژه موسیمانه از استقلال برای خرید یک بازیکن بزرگ

پیتسو موسیمانه از مدیران باشگاه استقلال خواسته است که هرچه زودتر برای جذب یک مهاجم درجه یک اقدام کنند.

ورزش سه: پیتسو موسیمانه بار دیگر به خاورمیانه برگشت و هفته گذشته به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شد و هدایت این تیم را در ادامه فصل در رقابت‌های لیگ برتر ایران و همچنین لیگ نخبگان آسیا بر عهده خواهد داشت.

درخواست ویژه موسیمانه از استقلال برای خرید یک بازیکن بزرگ

این مربی ۶۰ ساله پیش از این تجربه هدایت چند تیم در خاورمیانه را داشت و در فصل ۲۴-۲۰۲۳ روی نیمکت تیم عربستانی ابها می‌نشست اما در پایان فصل این باشگاه را ترک کرد و از آن زمان تا به حال هدایت تیم دیگری را برعهده نگرفته بود. او در حالی به ابها پیوست که آنها در جنگ برای بقا بودند و حالا در حالی راهی استقلال شده است که این تیم نتوانسته آغاز خوبی در این فصل داشته باشد.

استقلال این فصل در هفت بازی ابتدایی آمار دو برد، دو تساوی و سه شکست را به ثبت رسانده و امیدوار است که این مربی سابق الاهلی بتواند آنها را به ثبات خوب و درستی برساند و به این تیم کمک کند که بار دیگر به جمع مدعیان در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات اضافه شود.

حالا منابع نزدیک باشگاه استقلال خبر داده‌اند که موسیمانه برای رسیدن به این هدف از مدیران این باشگاه خواسته است که یک مهاجم تمام عیار را برای او به خدمت بگیرند. او همچنین فهرستی از گزینه‌های مدنظرش را در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار داده است تا از بین آنها انتخاب و مذاکرات را هرچه زودتر آغاز کنند.

هنوز مشخص نیست که نام چه بازیکنانی در این فهرست قرار دارد اما عروس‌های اخیر شایعات بسیاری در این باره به گوش می‌رسید که عملکرد آرمان رمضانی و گوستاوو بلانکو برای این مربی آفریقایی قانع کننده نبوده و او به دنبال تقویت خط حمله استقلال در ادامه فصل است.

استقلال یک جای خالی در فهرستش دارد که این موضوع به آنها اجازه می‌دهد برای تقویت این تیم یک بازیکن آزاد را به خدمت بگیرند و به این مربی در رسیدن به هدفش کمک بیشتری خواهد کرد.

مهاجمان حال حاضر استقلال پیش از این در طول این فصل در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و در دو دیدار برابر الغرافه و السد موفق شده بودند سه گل به ثمر برسانند و در رقابت‌های لیگ برتر هم در هفت بازی هشت بار دروازه حریفان را باز کرده بودند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ترک نکرد هشت هیچ به النصر عربستان باخت واخراج شد

    • ناشناس

      لنگی بسوز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج