۱۴۶۳۵۴۰
۱۶۲۷
۱۶۲۷
پ

موضوعی که در قطر باعث حسرت پرسپولیسی‌ها شد

پرسپولیس چهار روز زودتر از بازی با السد راهی دوحه شد.

فرهیختگان: پرسپولیس چهار روز زودتر از بازی با السد راهی دوحه شد تا در شرایط و با امکاناتی بهتر و به دور از حواشی تمرینات تاکتیکی خود را برای این بازی انجام دهد. در همین راستا نیز این تیم جمعه و شنبه شب تقریبا همزمان با ساعت مسابقه با السد دو جلسه تمرین تاکتیکی را پشت سر گذاشت. در این اردو ۲۴ بازیکن حضور دارند که محمدحسین کنعانی‌زادگان، اوستون اورونوف و سعید صادقی غایبان شاخص آنند. نکته قابل توجه اینکه گاریدو برای این سفر اکثر بازیکنان جوان تیمش را به همراه برده اما همچنان خبری از عرفان شیروانی که در تابستان خریداری شد نیست. شاگردان گاریدو امروز قرار است در زمین اصلی بازی (ورزشگاه جام بن حمد دوحه) تمرین خود را انجام دهند.

موضوعی که در قطر باعث حسرت پرسپولیسی‌ها شد

باشگاه السد زمین شماره دو ورزشگاه اختصاصی خود را در اختیار پرسپولیس قرار داده که امکانات بسیار عالی و پیشرفته‌ای دارد. مسئله‌ای که باعث شده سرخپوشان از حضور زودهنگام در قطر به نوعی نهایت استفاده را برده و تمرینات مفیدی را در آنجا انجام دهند. در کنار این موضوع شاگردان گاریدو حسرت می‌خورند که چرا خودشان نباید چنین امکاناتی را در تهران داشته باشند و مجبور باشند در زمین چمن بی‌کیفیت تمرینات و بازی‌های خود را برگزار کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج