۱۴۶۳۷۰۳
۳ نظر
۴۴۲۹
۳ نظر
۴۴۲۹
پ

آرمین سهرابیان به شکلی کاملا خاص نقره‌ داغ شد

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حکم خود را درباره آرمین سهرابیان صادر کرد؛ حکمی که با وجود داشتن جنبه تنبیهی ، شیرینی خاص خود را دارد.

ورزش سه: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حکم خود را درباره آرمین سهرابیان صادر کرد؛ حکمی که با وجود داشتن جنبه تنبیهی ، شیرینی خاص خود را دارد.

آرمین سهرابیان به شکلی کاملا خاص نقره‌ داغ شد

اتفاقی که چندی قبل برای آرمین سهرابیان و در زمانی که او پیراهن استقلال را برتن داشت، رخ داد جنجال‌ بزرگی را در فوتبال ایران درست کرد. انتشار تصویری از خالکوبی عجیب این بازیکن که یک شخصیت سینمایی است در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت و باعث شد تا برخی مسئولان ارشد فوتبال ازجمله مهدی تاج رییس فدراسیون هم درباره آن اظهارنظر و محکوم کنند.

بعد از این ماجراها شاهد احضار سهرابیان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بودیم؛ مدافع پیشین استقلال که چند روزی است به عضویت نساجی مازندران در آمده در محل کمیته اخلاق حضور یافت و توضیحاتش را ارائه کرد و حالا با گذشت مدتی حکم این کمیته درباره تخلف سهرابیان صادر شده است.

در شرایطی که تصورات بر این بود که کمیته اخلاق مثل همه احکام قبلی رای به محرومیت یا جریمه نقدی سهرابیان بدهد، اما اینبار با وجود اعمال جریمه و محرومیت یک اتفاق ویژه و شیرین در حکم صادر شده گنجانده شده است.

کمیته اخلاق در حکمی که برای سهرابیان صادر کرده مبلغ 600 میلیون تومان جریمه نقدی را برای او در نظر گرفته اما این جریمه به خزانه فدراسیون نمی‌رود و برای کار خیر هزینه خواهد شد. کمیته اخلاق سهرابیان را مکلف کرده مبلغ 600 میلیون تومان جریمه خود را برای کمک به فوتبال پایه جزایر سه‌گانه ایران( ابوموسی و تنب بزرگ و تنب کوچک خلیج فارس )و هیأت فوتبال استان هرمزگان هزینه کند.

آرمین سهرابیان به شکلی کاملا خاص نقره‌ داغ شد

بی‌شک در نظر گرفتن چنین جریمه‌ای به مناطق محروم در امر فوتبال کمک زیادی به توسعه این رشته ورزشی در جنوب کشور می‌کند و بسیاری از مشکلات آنها را برطرف خواهد کرد.

در کنار جریمه شیرینی که برای سهرابیان در نظر گرفته شده، او حکم 6 ماه محرومیت تعلیقی از هر نوع فعالیت مرتبط با فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی به لحاظ تعهد تا یکسال نیز خواهد داشت.

با اعلام کمیته اخلاق، سهرابیان ظرف یک هفته می‌تواند به حکم صادر شده در کمیته استیناف اعتراض کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • اریایی

      خودش امارات اون سه جزیره میسازه نگران نباش این پول می‌خوان اختلاس کنن به اسم اون سه جزیره که مال امارات شده

    • ناشناس

      کمیته تعلیقی باید اسمشو گذاشت

    • مهدی نظری

      اون جزیره ها متعلق به ایران بوده و هست و خواهد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج