۱۴۶۳۶۸۸
۲ نظر
۴۴۶۵
۲ نظر
۴۴۶۵
پ

موسیمانه فورا تکلیف سهراب را مشخص کرد

سرمربی آفریقایی استقلال میلی به همکاری با سهراب بختیاری‌زاده ندارد و ممکن است سرمربی آبی‌ها به پایان قصه خود در این تیم برسد.

فوتبالی: سرمربی آفریقایی استقلال میلی به همکاری با سهراب بختیاری‌زاده ندارد و ممکن است سرمربی آبی‌ها به پایان قصه خود در این تیم برسد.

موسیمانه فورا تکلیف سهراب را مشخص کرد

پروسه انتخاب سرمربی جدید استقلال پس از استعفای جواد نکونام تبدیل به یک پروژه شد و درنهایت پیتسو موسیمانه هدایت آبی‌ها را در دست گرفت.

پیتسو موسیمانه در بازی استقلال برابر النصر غایب خواهد بود و این مسابقه حساس را به همراه دستیارانش از روی سکوها تماشا می‌کند. پیتسو پس از این مسابقه راهی ایران می‌شود و با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را رسما امضا می‌کند تا در مصاف با تراکتور، روی نیمکت آبی‌های تهران حضور داشته باشد.

زمانی که هنوز انتخاب پیتسو موسیمانه به‌عنوان سرمربی جدید استقلال قطعی نشده بود، مدیران این باشگاه سهراب بختیاری‌زاده را موقتا روی نیمکت آبی‌ها نشاندند تا سهراب در دو بازی برابر هوادار و ذوب‌آهن، سرمربی استقلال باشد. در همان مقطعی که سهراب به عنوان سرمربی موقت استقلال انتخاب شد، احمد شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که سهراب قطعا در کادر فنی سرمربی بعدی هم حضور خواهد داشت:" همین جا اعلام می‌کنم ما قصد استخدام یک مربی بزرگ خارجی را داریم تا استقلال با حضور یک مربی بزرگ بتواند اتفاقات خوبی را با توانمندی شما رقم بزند، آقای بختیاری‌زاده هم به عنوان دستیار اول سرمربی خارجی در کادر فنی حضور خواهند داشت تا بتوانیم از توانمندی‌های فنی ایشان بهره‌مند شویم."

بختیاری‌زاده در این دو بازی یک پیروزی خفیف مقابل هوادار و یک شکست سنگین سه بر صفر را مقابل ذوب آهن تجربه کرد تا نشان دهد نمی‌تواند گزینه مناسبی برای هدایت دائم آبی‌ها باشد. البته خود سهراب بختیاری زاده به مدیران استقلال اعلام کرده بود اگر سرمربی خارجی به استقلال بیاید و او را نخواهد، سهراب کناره گیری خواهد کرد اما شهریاری سهراب را راضی کرد تا بماند و حتی با او هم قرارداد بست تا او را هرطور هست در استقلال ماندنی کند. 

موسیمانه فورا تکلیف سهراب را مشخص کرد

در این بین طبق شنیده‌های موثق، پیتسو موسیمانه به مدیران باشگاه اعلام کرده علاقه‌ای به ادامه همکاری با بختیاری‌زاده ندارد. البته طبیعی است که موسیمانه نخواهد با سرمربی موقت استقلال کار کند و نخواهد هیچ دستیار ایرانی در کادرش بماند. اما به نظر می رسد سهراب از سوی شهریاری و سمیعی به او تحمیل شده است و تا این لحظه، بختیاری‌زاده همراه با موسیمانه کار خود در استقلال را دنبال می‌کند.

گفتنی است زمانی که آندره‌آ استراماچونی به ایران آمد، علاقه‌ای به ادامه همکاری با دستیار ایرانی نداشت  و پیروز قربانی هم که قرار بود به عنوان دستیار ایرانی استراماچونی حضور داشته باشد، در نهایت از سوی استراماچونی کنار گذاشته شد. در کل مربیان خارجی علاقه ای به استفاده از دستیاران در حوزه فنی ندارند و داشتن یک مدیر تیم بومی، برای آنها کفایت می کند. 

اکنون باید دید این سرنوشت در انتظار سهراب بختیاری‌زاده هم هست یا نه و تا چه زمانی، موسیمانه، سهراب را تحمل می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • خوزستانی ♥️

      هوادار دو آتیشه پرسپولیس، ،هواداران محترم استقلال، بگذارید خودش(مربی خارجی )خودش کادرفنی راانتخاب کنه،چون میدونه بختیاری زاده، تاکتیکی بلدنیست، خودش به موقع بهترین انتخابش رامیکنه،،شايد هم بعضی از بازیکنان به درد تاکتیکش نخورند، ،،،،

    • مهدی

      موسیمانه یادت باشه سهراب باید باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج