۱۴۶۲۴۱۶
۲۰۹۹
۲۰۹۹
پ

پاس گل ۳ امتیازی گزینه جنجالی استقلال در گروه ایران!

جوئل کوجو، مهاجم دو رگه قرقیزستان که با پاس گل با ارزش خود، در اولین برد تیم ملی این کشور سهیم شد، همین چند هفته قبل قرار بود به فوتبال ایران بیاید.

خبرورزشی: جوئل کوجو، مهاجم دو رگه قرقیزستان که با پاس گل با ارزش خود، در اولین برد تیم ملی این کشور سهیم شد، همین چند هفته قبل قرار بود به فوتبال ایران بیاید.

پاس گل ۳ امتیازی گزینه جنجالی استقلال در گروه ایران!

بازیکنی که قرقیزستان با پاس گل او، پیروزی مقابل کره شمالی را تجربه کرد، همان بازیکنی است که در ورزشگاه فولادشهر و در جریان بازی ایران و قرقیزستان مقابل تیم ملی ما درخشیده بود.

جوئل کوجو، مهاجم غنایی الاصل که برای تیم ملی قرقیزستان بازی می کند، امروز در تقابل با کره شمالی تنها گل تیمش را ساخت. دقیقه ۱۱ بازی روی پاس گل این مهاجم دو ملیتی، برازمن تنها گل قرقیزستان را به ثمر رساند و اولین سه امتیاز نصیب قرقیزها شد.

این مهاجم غنایی در ایران هم به حدی خوب کار کرد که همان شب بازی ایران و قرقیزستان، باشگاه ذوب آهن نماینده ای را به هتل محل اقامت قرقیزها در اصفهان فرستاد تا با او مذاکره کند. اتفاقا مذاکره هم مثبت بود اما وقتی مهاجم غنایی در جواب ذوبی ها که پرسیده بودند چه زمان باشگاه ازبکستانی اش را در جریان این مذاکره قرار می دهد، گفت بعد از پایان فیفادی، مستقیم به ازبکستان نمی رود و ابتدا سفری به تل آویو دارد، تازه مدیران ذوب آهن متوجه شدند برخی اعضای خانواده این بازیکن یهودی، در اسراییل اقامت دارند و خیلی محترمانه پرونده همکاری را بستند. دو هفته بعد اما یک دلال، این بار او را به استقلال پیشنهاد کرد و استقلال در آستانه توافق با جوئل کوجو بود که دو موضوع علنی شد، یکی همین ماجرای تل آویو و دیگری این موضوع که جوئل کوجو از ذوب آهن ۱۸۰ هزار دلار خواسته بود و حالا دلال و واسطه قیمتش را برای استقلال به ۴۰۰ هزار یورو رسانده بودند!

همین دو موضوع کافی بود تا استقلال قید مهاجم دو ملیتی قرقیزستان را بزند.

امشب در گروه اول رقابتهای انتخابی جام جهانی، سه بازی برگزار شد که ابتدا ازبکستان یک بر صفر امارات را شکست داد، سپس قرقیزستان با یک گل از سد کره شمالی گذشت و در آخرین بازی گروه هم ایران با نتیجه ۴ بر یک قطر را شکست داد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج