۱۴۳۸۰۶۲
۲۳۷
۲۳۷
پ

رپورتاژ آگهی

درمان هموروئید با لیزر در کلینیک التیام نشیمنگاه

هموروئید یک بیماری نشیمنگاهی بسیار رایج است که بسیاری از افراد را در سنین مختلف درگیر می کند. روش های مختلفی برای درمان این بیماری وجود دارد که بر اساس شدت هموروئید مورد استفاده قرار می گیرند.

هموروئید یک بیماری نشیمنگاهی بسیار رایج است که بسیاری از افراد را در سنین مختلف درگیر می کند. روش های مختلفی برای درمان این بیماری وجود دارد که بر اساس شدت هموروئید مورد استفاده قرار می گیرند. این بیماری را در مراحل اولیه حتی می توان با تغییر سبک زندگی درمان کرد. با اینحال در مواردی که سایر روش های کمتر تهاجمی شکست می خورند تنها راه درمان بیماری، جراحی هموروئید است. جراحی هموروئید به دو روش سنتی و لیزر انجام می شود که لیزر به دلیل دقت بالاتر و دوران نقاهت کوتاه تر روش ارجح برای درمان این بیماری است. یکی از بهترین مراکز درمانی که می توانید برای لیزر هموروئید مراجعه نمایید کلینیک التیام نشیمنگاه است. در این کلینیک جدیدترین دستگاه های لیزر برای درمان بیماری های نشیمنگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

چرا درمان هموروئید با لیزر؟

درمان هموروئید با لیزر به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود. در این جراحی درد و خونریزی وجود ندارد و احتمال انتقال بیماری های خطرناکی مثل هپاتیت و ایدز تقریبا صفر است. لیزر به دلیل دقت بالا به بافت های اطراف و خصوصا اسفنکتر مقعدی آسیبی نمی زند بنابراین احتمال عوارضی مانند بی اختیاری مدفوع در این روش تقریبا وجود ندارد. علاوه بر این دوران نقاهت در این جراحی بسیار کوتاه بوده و شما می توانید خیلی زود به زندگی روتین و سرکار خود برگردید. مهمتر اینکه درصد موفقیت در این جراحی بسیار بیشتر از روش های سنتی است.

درمان هموروئید با لیزر در کلینیک التیام نشیمنگاه

کلینیک التیام نشیمنگاه درمان انواع بیماری های هموروئید، شقاق، کیست مویی، فیستول و آبسه مقعدی با لیزر پرتوان در یک جلسه به صورت سرپایی

مشاوره رایگان: ۰۲۱۴۴۹۷۲۳۰۵

آدرس: مترو صادقیه (آریاشهر)، خیابان ولیعصر، نبش خیابان اعتمادیان، پلاک ۳۵، ساختمان مهرگان، طبقه چهارم، واحد ۱۰

معرفی کلینیک التیام نشیمنگاه

کلینیک التیام نشیمنگاه یک مجموعه تخصصی با کادر درمانی مجرب برای درمان بیماری های نشیمنگاهی مختلف با استفاده از لیزر است. در این کلینیک انواع بیماری های نشیمنگاهی از جمله هموروئید، شقاق، فیستول مقعدی، آبسه مقعدی و کیست مویی با به روزترین دستگاه های لیزر دنیا در کوتاه ترین زمان ممکن جراحی می شوند. محیط بهداشتی و کادر درمان مجرب این کلینیک تجربه یک جراحی امن را برای شما فراهم می کنند. این کلینیک حتی در روزهای تعطیل نیز برای ارائه خدمات به افراد پرمشغله و افرادی که از شهرستان مراجعه می کنند فعال است. همچنین از ساعت 9 صبح تا 11 شب به روش های مختلف آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به بیماران است.

هزینه درمان هموروئید با لیزر در این کلینیک

درمان هموروئید با لیزر در کلینیک التیام نشیمنگاه نسبت به سایر کلینیک های خصوصی در تهران که همگی حدود از 10 میلیون تومان برای این جراحی هزینه دریافت می کنند بسیار کمتر بوده و حدود 4 میلیون تومان می شود.

در این کلینیک بهترین خدمات با هزینه مقرون به صرفه به شهروندان ارائه می شود. هزینه پایین تر جراحی با لیزر در این کلینیک کمک می کند افراد بیشتری از سراسر کشور بتوانند از مزایای این روش بهره مند شوند.

درمان هموروئید با لیزر در کلینیک التیام نشیمنگاه

پزشکان کلینیک التیام نشمینگاه؟

کادر درمان کلینیک التیام نشمینگاه شامل پزشک و جراحان مجربی است که مهارت استفاده از لیزر برای درمان بیماری های نشیمنگاهی را دارند. پزشک این مجموعه متخصص جراح عمومی و کولورکتال و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است. دو جراح عمومی مجرب نیز در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند که تجربه بالایی در درمان بیماری های کولورکتال دارند.

فرق جراحی سنتی و لیزری؟

جراحی سنتی و لیزری هموروئید تفاوت های بسیاری باهم دارند که مهمترین آنها استفاده از بیهوشی عمومی در جراحی سنتی و بی حسی موضعی در جراحی با لیزر است. علاوه بر این جراحی سنتی در بیمارستان های دولتی و خصوصی انجام می شود اما جراحی با لیزر تنها در کلینیک های خصوصی صورت می گیرد.

درد و خونریزی زیادی در جراحی سنتی هموروئید وجود دارد و شما یک یا دو شب به دلیل عوارض بیهوشی عمومی در بیمارستان بستری خواهید شد. اما لیزر هموروئید نیاز به بستری ندارد و شما پس از جراحی فورا مرخص می شوید.

دوره نقاهت جراحی سنتی بسیار طولانی بوده و شما حداقل یک تا دو هفته باید در منزل استراحت کنید. در این دوران نیاز به تعویض پانسمان و مراقبت های پس از درمان زیادی خواهید داشت و برای تحمل درد و ناراحتی و پیشگیری از عفونت ها باید مسکن و آنتی بیوتیک مصرف کنید.

مراحل درمان هموروئید با لیزر؟

درمان هموروئید با لیزر طی 3 مرحله انجام می شود که شامل تزریق بی حسی موضعی به بیمار در مرحله اول است. سپس با استفاده از لیزر پرتوان وریدهای هموروئید در مدت زمان کوتاه 10 تا 15 دقیقه سوزانده و حذف می شوند. در آخر یک پانسمان سبک روی محل درمان قرار گرفته و بیمار مرخص می شود.

عوارض لیزر هموروئید؟

لیزر هموروئید بهترین و کم عارضه ترین روش درمانی برای این بیماری است.

در صورتی که جراح شما متخصص و باتجربه باشد بدون شک عوارضی را تجربه نخواهید کرد. لیزر هموروئید به صورت بدون درد و خونریزی انجام می شود پس نگران بروز خونریزی و درد در حین عمل نباشید.

همچنین با مصرف منظم دارو های تجویزی بعد عمل احتمال درد و عفونت بعد عمل لیزری به حداقل خواهد رسید پس طبق نسخه پزشک داروی های تجویزی را مصرف کنید تا طی چند روز سلامت کامل خود را بازیابی کنید

مراقبت های مهم بعد درمان با لیزر؟

مراقبت های مهم بعد درمان هموروئید با لیزر شامل تمیز نگه داشتن ناحیه تحت جراحی برای پیشگیری از عفونت و تسریع بهبودی است. یکی دو روز اول مهم است که به خوبی استراحت کنید تا در روند درمان اختلالی ایجاد نشود.

علاوه بر این باید در این دوره داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است را به درستی مصرف نمایید. رژیم غذایی سرشار از فیبر، استفاده از غذاهای مقوی و سالم و تحرک روزانه جهت بهبود خونرسانی، سایر مواردی است که باید در مراقبت های پس از عمل رعایت نمایید.

نحوه رزرو نوبت در کلینیک فوق تخصصی التیام نشیمنگاه؟

برای رزرو نوبت در کلینیک فوق تخصصی التیام نشیمنگاه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. همچنین با پر کردن فرم مشاوره و گذاشتن شماره تماس در اسرع وقت با شما تماس گرفته شده و برای شما نوبت رزرو می شود. برای استفاده از خدمات کلینیک فوق تخصصی التیام نشیمنگاه نیازی نیست زمان زیادی در نوبت بمانید و بیشتر اوقات همان روزی که تماس می گیرید برای شما وقت جراحی تعیین می شود.

درمان هموروئید با لیزر در کلینیک التیام نشیمنگاه

جهت رزرو وقت و دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۴۴۹۷۲۳۰۵ تماس بگیرید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج