قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۴۹۱۱۱
۲۴ نظر
۳۸۸۱
۲۴ نظر
۳۸۸۱
پ

نگذارید ماجرای داریوش مهرجویی برای صابر ابر تکرار شود

روز گذشته صابر ابر در پستی اینستاگرامی پرده از برهم خوردن آرامش خود و خانواده‌اش با تهدیدهایی هولناک برداشت. او گفته فردی با نام (ب.ب) او و خانواده‌اش را به اسیدپاشی٬ حمله به قصد ضرب و جرح و غیره تهدید می‌کند.

برترین‌ها: روز گذشته صابر ابر در پستی اینستاگرامی پرده از برهم خوردن آرامش خود و خانواده‌اش با تهدیدهایی هولناک برداشت. او گفته فردی با نام (ب.ب) او و خانواده‌اش را به اسیدپاشی٬ حمله به قصد ضرب و جرح و غیره تهدید می‌کند.

نگذارید ماجرای داریوش مهرجویی برای صابر ابر تکرار شود

صابر ابر نوشته است: «من به عنوان یک شهروند در این شهر همیشه مراقب زیست و زندگی شخصی خودم ، اطرافیانم و دیگر شهروندان شهر در حد توانم بوده‌ام .لازم میدانم مطلبی را با شما در میان بگذارم که مشخصاً اشاره به “ عدم امنیت“ دارد.

امنیت شخصی زندگی من و اطرافیانم با حضور یک مزاحم ( ب . ب ) طی چندسال اخیر دستخوش ناامنی شده که در طی ماه‌های اخیر و روزهای اخیر باتوجه به تعدد محکومیت‌های کیفری صادره از قوه‌قضاییه علیه ایشان به اوج خود رسیده و باتوجه به اینکه هم اکنون این شخص با قید وثیقه تا صدور رای بعدی کیفری آزاد است همچنان از اقدامات دیگری شامل حمله به قصد ضرب و جرح، تهدید به اسید‌پاشی، تهدید به ربودن و در گونی بردن و اقدام به آدم ربایی، اجیر کردن خفت‌گیر و زورگیر و نشر اکاذیب در فضای مجازی و غیره … فروگذار نیست.

[...] این یاداداشت یک دلیل مهم دارد « امنیت زیستن ». برای من تنها حفظ امنیت شخصی‌ام نه به عنوان بازیگر بلکه تنها به عنوان یک شهروند مهم است و چون میدانم که افراد دیگری نیز در سالهای گذشته درگیر مزاحمت‌های این شخص بوده‌اند ( به گواه سوء سابقه قضایی ) تصمیم به اعلام عمومی گرفتم.

تا به امروز از این اعلام خودداری کردم تا اضطرابی را به جامعه تزریق نکنم! اما با اتفاقات اخیر مطمئن شدم باید راهی یافت تا اراذل و همدستان را به قانون سپرد، امیدوارم این یادداشت شروعی باشد برای قطع این جریان، من منتظرم تا مراحل قانونی طبق روال پیش رود و از نتیجه شما را بیخبر نخواهم گذاشت.

نگذارید ماجرای داریوش مهرجویی برای صابر ابر تکرار شود

طبق این نوشته به صورت عمومی اعلام مینمایم در صورتی که هر اتفاق و تهدیدی در زندگی شخصی من از جانب هر شخصی در حال حاضر به وجود بیاید مسبب آن تنها یک نفر است که وکلا و اطرافیانم به خوبی او را میشناسند.

از همین‌جا از تمام مقامات مربوطه تقاضای کمک و همراهی دارم تا شاید با اعلام و محکوم شدن افرادی این چنین که سلامت جامعه را مخدوش میکنند عبرتی باشد برای دیگران. وکلایم مشغول پیگیری‌های قضایی از قوه قضاییه و پلیس امنیت تهران هستند که پس از اخذ اجازه از مراجع قضایی آراء محکومیت ، عکس و هویت آن شخص را منتشر خواهم کرد.».

این خبر با واکنش‌های زیادی همراه شد که برخی از آن‌ها را در ادامه آورده‌ایم: 

نفوذی‌ها: نمیدونم چرا حس میکنم استوری صابر ابر که گفته جانم در خطره و شخصی به اسم "ب ب" میخواد من رو بکشه و خیلی از سلبریتی ها هم استوریش رو منتشر کردن مربوط به تبلیغ سریال جدید صابر ابر میشه که 2 هفته دیگه قراره پخش شه و پلیسی جنایی هست. اگه این باشه، حرکت جالبی نبوده.

زهره: یادتونه همسر ‎داریوش مهرجوبی چند وقت قبل از قتل فجیع‌شون، نوشته بود که تهدید شدن...!

رایان: امیدوارم شوخی نباشه چون اینطور شوخی‌ها اثر خیلی بدی میذاره روی کسایی که بعدا جونشون واقعا در خطره

مهرا: شکایتاش به جایی نرسیده بعد دست به دامان مردم و شبکه‌های اجتماعی شده؟ 

نگذارید ماجرای داریوش مهرجویی برای صابر ابر تکرار شود

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و این درخواست صابر بیشتر از برانگیختن همدلی و همدردی با احساس نا امنی که او دارد، باعث مزه پراکنی و تمسخر کاربران شده است. آنجا که نوشته است شخص مزاحم (ب، ب) کامنت گزارها شروع کرده‌اند به حدس و گمان زدن‌هایی که هم احترام به اسم و حریم شخصی افراد دیگر را کنار گذاشته‌اند وهم توجه به اصل هشدار صابر ابر!

برخی از این کامنت‌ها را با هم بخوانیم: 

ساماریوم: ‌بنظر نمیومد بهنام بانی مشکل خاصی با صابر ابر داشته باشه :)))

کایلی: ‌بنیامین بهادری، با سوء رفتارهای این چند وقتش ثابت کرده که از این کارا ازش برمیاد. :))))

هستی: بهرام بیضایی از اولم از این اداییا خوشش نمیومد

ت دسطه دار: این ب ب که صابر ابر میگه کیه؟ بهنام بانیه یا بیژن بنفشه خواه؟ کدومتون دارین بچه رو اذیت می‌کنید؟

علی: کم بدبختی داریم حالا باید نگران باشیم «ب ب» صابر ابر رو نخوره

نگذارید ماجرای داریوش مهرجویی برای صابر ابر تکرار شود

نهال موسوی، طی یادداشتی در عصر ایران در واکنش به این ماجرا نوشت: واقعا وحشتناک است شخصی متن صابر ابر را بخواند و در انتها فقط به یک گزاره برسد که باید برای این نوشته یک کامنت بنویسد که دیگران بخندند!

سال گذشته زنده یاد داریوش مهرجویی کارگردان شناخته شده سینما ایران و همسر مرحومش وحیده محمدی‌فر هر دو به قتل رسیدند و یادمان باشد که چند روز قبل از این قتل وحیده محمدی‌فر ویدئویی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و در آن به صراحت گفت که شخصی در حیاط خانه‌شان است که او را تهدید به قتل کرده است ولی این قضیه زیاد جدی گرفته نشد تا آن فاجعه رخ داد.

این هشدار صابر ابر را واقعا باید جدی گرفت چون وقتی شخصی شناخته شده چون صابر ابر به چنین عملی دست زده است یعنی به نقطه‌ای رسیده که حاضر شده حاشیه و حدس و گمان‌های زیادی حتی همین تمسخرهای کامنتی را از طرف افراد بسیار زیادی در جامعه به جان بخرد.

این هشدار صابر ابر را هم نهادهای امنیتی مربوطه و هم ما به عنوان شهروندان جامعه باید جدی بگیریم که خدای ناکرده فاجعه‌ای رخ ندهد که دیگر جایی برای جبران وجود نداشته باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      به احتمال زياد یه کارگر افغانی داره و حتما کارش رو عملی میکنه چون تو ایران هیچ قانونی برای جلوگیری از جرم اونا وجود نداره

      پاسخ ها

      • 007

        اقای ابر امیدوارم به خاطر تبلیغات سریال جدیدت با احساسات مردم بازی نکرده باشی و دروغ نگفته باشی

      • مهدی وحیدی

        افغان ها بیش از 50 ساله که در ایران هستند لطفا اینقدر این مردم بدبخت را قضاوت نکنید ما ایرانی ها به خاطر همین قضاوت های نابجا 44 ساله به این بدبختی و فلاکت افتاده ایم

    • الف

      مگر افغان‌ها مهر جویی را کشتن چی شد که افغان‌ها این فرد را بکشن چی میشه بازهم تعداد افغان‌ها بیشتر خواهد شد هرروز این افغان‌ها مثل موروملخ از مرز به سوی شهرهای ایران در حرکت هستند تا دست به قتل‌ وجنایت وتجاوز وزورگیری وبزهکاری بزنند مردم ایران دیگه به این خلاف کاری های افغان‌ها عادت کردن ودولت بی کفایت و ...

    • شهروند

      جای تعجب دارد ولی نا امنی را هم باید جدی گرفت درست است نیروی محترم انتظامی بصورت شبانه روزی در تلاش برای تامین امنیت مردم است بنظر میرسد این تلاش قسمتی از اقدامات لازم برای امنیت پایدار است قسمت دیگر مربوط میشود به نوع مجازات برای افرادی که مخل نظم و امتیت مردم هستند در شرایط فعلی قتل و آدم ربایی و اجیر کردن اراذل و اوباش برای انتقام گیری و خانه های فساد و فحشا مواردی است که نیاز به اقدام جدی برای تامین امنیت مردم است

    • ناشناس

      خوب چند تا محافظ برای خودش بگیرد واگر ان فرد را میشناسد دلیل دشمنی رابپرسد ویا پلیس را در جریان بگذارد

    • ناشناس

      اخه‌چه‌کرده‌که‌طرف‌این‌تهدیدها‌نیکنه!بدهکاره،طلبکاره!خلاصه‌هر‌کنشی،واکنشی‌داره،
      پرتقال‌فروش‌پیدا‌کنید!
      مردم‌چکار‌کنن!پلیس‌اگاهی‌وامنیت‌هستنمیشه‌برای‌هرکس‌یه‌مامور‌گذاشت!خود‌پلیس‌مورد‌ترور‌قرار‌میگیره....

    • یک هموطن

      این دو نفر با هم قابل قیاس نیستند صابر ابر کجا و داریوش مهرجویی کجا تفاوت از زمین تا آسمونه!

      پاسخ ها

      • مردم

        تشبیه فیم هاشون نیست که شبیه سازیه تهدید جانشونه دانشمند

    • مردم

      این وظیفه پلیسه.....البته اگر کارش با ح.. تمام شده باشد.............هرچند که من هرگز روی پلیس حساب نمیکنم

    • اف،ام

      چه‌کردی‌که‌طرف‌کمر‌به‌قتلت‌بسته!مگه‌اینکه‌تبلیغ‌وسکانسی‌از‌فیلمت‌باشه....

    • یاران

      شما چرا هرچی میشه الکی افغانستانی هجوم می‌برید، چندین میلیون ایرانی در اروپا وآمریکا کشورهای دیگه هستند، آقای داریوش مهرجویی و همسرش افغانستانی نکشته، بگردید دنبال پرتقال فروش ،اتفاقا مردم افغانستان بسیار زحمتکش وبا غیرت هستند، ادعای دوهزار پانصد سال دمکراسی هم داریم

    • ناشناس

      کم کم بایددنبال تهیه اسلحه جهت حفظ جان واموال شخصی خودمون باشیم ،دیگه ازامنیت خبری نیست

    • خسروی

      افغانیا رو بیرون کنید

    • ناشناس

      علت دشمنی خودتات هستید دهها رابطه عحیب وسیاه حتما تبهکارانی که درآن روابط هستند هرکارمیکنند اولا اسم وآدرس آنها را بدهید بعد بارها طلاق وازدواح و،،،، را کم کنید

    • ناشناس

      چرا نیروهای انتظامی چنین تهدیدهایی را جدی نمی گیرد و اقدامی نمی کنند؟ اگر شهروندی از کشورخای خارجی و در کشوری دیگر بود حتما برایش محافظ قرار می دادند و تکلیف،تهدید کننده را مشخص می کردند! ما هیچمان به هیچمان نمی خورد!!

    • ناشناس

      به هر حال هر دو شهروند بودند و هستند!

    • ناشناس

      حق ترین حرف رو علی تو کامنتها گفته 😁😂

    • فری

      کسی تو رو حساب نمیکنه آخه

    • طاهری

      خیلی مسخره است که همیشه قربانی محکومه تو دادگستری کار میکردم یه دانشجوی دکتری دانشگاه شهرمون برا مزاحمت یه شخص انصراف دید چون همیشه تهدیدش میکرد به اسیدپاشی تجاوز ماشینش تخریب میکرد دعوا از کجا بود از تصادف این آقا با این خانم وشکایتش و چون این آقا مست بوده بعد اومدن مامور این ۲۴ساعت جلب بوده دختره اومد رضایت داد ولی این آقا بهش گفت ولت نمیکنه چون من اندختی زندون چند ماه آزارش داد تا دختره انصراف داد رفت یادمه اشکای دختره و عصبانیت خودم بهش گفتم پدری برادری کسی گفت فقط منم یه مامانم بابام مرده ما کسی نداریم ازمون محافظت کنه رفتن از شهر ما فقط ازش معذرت خواهی کردم

    • ناشناس

      این مسائل رو خواهشا از طریق قوه قضائیه پیگیری کنیدکام مردم رو تلخ نکنید

    • ناشناس

      عوضش امنیت داریم .

    • ناشناس

      هنوز تو خونت نیامدن
      جدیدن همشون طالب هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج