۱۲۵۲۸۶۹
۱۴۵
۱۴۵
پ

آموزش طراحی غرفه نمایشگاهی خاص از ۰ تا ۱۰۰

پیدا کردن بهترین شرکت‌های غرفه سازی در تهران می تواند همواره یک چالش بزرگ برای سایر کسب و کارها باشد.

 

آموزش طراحی غرفه نمایشگاهی خاص از ۰ تا ۱۰۰

عناصر بصری می توانند بخشی از اجزای مهم غرفه نمایشگاهی خاص باشند. این  عناصر از ترکیب واحدهای متمایز و متعددی به دست آمده اند. هر نوع غرفه نمایشگاهی با هر نوع نقش و عملکردی نیاز دارد از قوانین جهانی ترکیب و طراحی غرفه بهره مند شود. در رابطه با طراحی غرفه نمایشگاهی قوانینی وضع شده است. این قوانین در نقاط مختلف جهانی اعتبار دارد و یکسان می باشد. برای این که بتوانید خاص بودن غرفه نمایشگاهی را به خوبی درک کنید، لازم است عناصر بصری موجود در طراحی غرفه را به خوبی بشناسید و ابتدا نسبت به آن ها درک درستی داشته باشید. در این صورت امکان مدیریت مناسب سرمایه نیز برای شما فراهم خواهد شد. 

نکات اجرایی مهم در غرفه نمایشگاهی خاص

غرفه نمایشگاهی خاص می تواند بهتر از سایر غرفه ها با اهداف تجاری پیش روی شما ارتباط برقرار کند. این غرفه ها به شکل خاصی طراحی شده اند و متناسب با نوع برند و هویت شرکت شما نمود پیدا می کنند. برای اینکه بتوانید غرفه نمایشگاهی را متناسب با نوع نیاز خود طراحی کنید، بهتر است به اجزای غرفه توجه داشته باشید.

فضای استند در غرفه نمایشگاهی خاص

فضای غرفه نمایشگاهی خاص محدود به طول و عرض می شود. البته محدوده طول و عرض غرفه نمایشگاهی را میزان بودجه اختصاصی شما تعیین می کند. مسلماً محدوده غرفه را می توان وسیع و گسترده انتخاب کرد. بنابراین مسئله استفاده از ایده ها و نمادها در طراحی غرفه نمایشگاهی خاص و ایده آل بسیار حائز اهمیت می باشد. ضمن اینکه در این غرفه ها، فضای استند نیز حائز اهمیت می باشد. بخشی از این فضا به اتاق جلسات، بخشی از فضا به پیشخوان های پذیرایی، انبارها، قفسه های نمایش محصول و غیره اختصاص پیدا می‌کند.

 وضعیت ظاهری غرفه نمایشگاهی خاص

 غرفه نمایشگاهی خاص می تواند از ظاهر متفاوت و جذابی برخوردار باشد. این غرفه‌ها ممکن است در هنگام طراحی و ساخت و ساز، قواعد ساده ساخت و ساز را زیر پا بگذارند. غرفه های نمایشگاهی با ظاهر خاص، بسیار زیبا و جذاب تر به نظر می رسند و گزینه مناسبی نیز برای جلب نظر مشتری می باشند. ممکن است غرفه شما به شکل دایره وار، مربع، مستطیل، مثلث یا سایر اشکال هندسی طراحی و دیزاین شود. مسلماً غرفه هایی که به شکل مدولار طراحی و ساخته می شوند، جذابیت به مراتب بیشتری برای مخاطبان و مشتریان دارند. توجه داشته باشید ظاهر غرفه نمایشگاهی خاص نیز می‌تواند به اندازه سایر اجزا و عناصر بصری به کار رفته در غرفه سازی حائز اهمیت باشد.

 موقعیت غرفه نمایشگاهی

 برای اینکه بتوانید طراحی غرفه نمایشگاهی را به شکل مناسبی انجام دهید، باید چندین نکته مهم را مدنظر قرار دهید. اول اینکه جایگاه مناسبی را برای طراحی غرفه نمایشگاهی انتخاب کنید. دوم اینکه غرفه نمایشگاهی را متناسب با اهداف پیش رو طراحی نمایید. جایگاه و موقعیت انتخابی شما برای طراحی غرفه نمایشگاهی باید امکان دسترسی آزاد سایر مخاطبان و مشتریان را به غرفه نمایشگاهی فراهم کند. در این صورت شانس بازدید از محصولات افزایش پیدا می کند. در نتیجه امکان کسب سود و  درآمد بیشتری خواهید داشت. با مشورت با کارشناسان خبره ما در شرکت غرفه سازی سورناویژن سازه بهترین موقعیت مکانی مناسب کسب و کارتان را در نمایشگاه‌ها انتخاب کنید.

نوع پایه غرفه نمایشگاهی

غرفه نمایشگاهی خاص یک غرفه است که مشتری با توجه به اهداف و نیازهای پیش رو تصمیم به ساخت و طراحی آن می گیرد. بنابراین چنین غرفه ای بر مبنای تحقق اهداف تجاری و کسب و کار دیزاین و طراحی می شود و جزء غرفه های سفارشی به حساب می آید. این غرفه ها از نظر نوع پایه باهم تفاوت قابل توجهی دارند و طراحی دکوراسیون داخلی متفاوتی را نیز در نمایشگاه های مختلف به وجود می آورند.

 ممکن است غرفه شما از نوع دو یا سه جداره باشد. این غرفه ها از دوام و استحکام قابل توجهی برخوردار هستند و فرصت معرفی برند را در اختیار مشتریان قرار می دهند. استندهایی که برای پایه غرفه نمایشگاهی خاص مدنظر قرار می گیرند، می توانند به خوبی با برند شرکت تزیین شوند. به این صورت هم زیبایی ظاهری غرفه های نمایشگاهی به خوبی حفظ می شود و هم ایده های طراحی غرفه نمایشگاهی خاص می‌تواند برای مشتریان و مخاطبان جذابیت لازم را داشته باشد.

پایه های فضایی خام نیز می توانند امکان طراحی غرفه نمایشگاهی خاص را برای شما فراهم کنند. این پایه ها نمود جذابی را در نمایشگاه برای غرفه شما به وجود می‌آورند. برای طراحی این غرفه ها ابتدا بهتر است با  کارشناسان شرکت سورنا ویژن سازه مشورت کنید. چرا که آن ها می‌توانند برآورد نسبتاً دقیقی در مورد نوع طراحی غرفه نمایشگاهی در اختیار شما قرار دهند. در این صورت شما نیز بر مبنای پایه های انتخاب شده استند، فضای در اختیار گرفته شده برای طراحی غرفه و... می توانید میزان بودجه اختصاصی برای طراحی غرفه نمایشگاهی را مد نظر داشته باشید.

استفاده از راهکارهای خلاقانه در غرفه نمایشگاهی خاص

در طراحی غرفه نمایشگاهی خاص ما به جنبه های انحصاری یک تجارت و نمایش آن از طریق رسانه های مختلف اهمیت می دهیم. در یک طراحی خلاقانه و خاص تمام ابزارهای ساده مدنظر قرار می گیرند. در واقع این ابزارها می توانند بازتاب برند تجاری شما را به خوبی منعکس کنند. این مسئله برای انواع مختلفی از کسب و کارها سود و منفعت به همراه خواهد داشت.

غرفه، ساخت و مدیریت نمایشگاه

برای اجرای راه حل های نوآورانه در طراحی غرفه نمایشگاهی خاص باید نکات برجسته را کاوش کنید. استفاده از خدمات شرکت سورنا ویژن سازه، طیف وسیعی از نوآوری‌های مدرن را بهبود بخشیده و در اختیار مشتری قرار می دهد. نمونه کارهای داخلی این شرکت شامل طراحی، ساخت و بازاریابی نمایشگاهی، تکنیک‌های مناسب برای سفارشی‌سازی و انتخاب مواد جدید است. کلیه عناصری که برای طراحی غرفه مدنظر است، باید با نوع برند شما تناسب داشته باشد.

طراحی غرفه نمایشگاهی خاص

شما به عنوان مدیر غرفه و صاحب برند و کسب و کار باید بتوانید کشف کنید که چگونه یک طراحی غرفه می تواند بسیار متفاوت باشد. غرفه های نمایشگاهی با طراحی سفارشی و هدف قرار دادن یک نمایشگاه تجاری استثنایی می توانند اهداف تجاری شما را برآورده کنند.

ویژگی های غرفه های نمایشگاهی خاص و سفارشی

- نمایش محصول به شکل قابل اعتماد

- گرافیک و برندسازی چشم نواز

- امکانات تعاملی و ویدیویی

- محدوده مهمان نوازی و ملاقات مشتریان

- سبک نوآورانه، طراحی و تمرکز در جزئیات

ترکیب بندی غرفه نمایشگاهی خاص باید به گونه ای باشد که بتواند نیازهای تجاری را پاسخ دهد. ضمن اینکه دید وسیع نیز در اختیار مشتریان قرار دهد. طوری که مشتریان بتوانند از طریق این ترکیب، سایر محصولات غرفه را مشاهده کنند.

شرکت سورنا ویژن سازه می تواند کلیه عناصر مهم برای ایجاد یک غرفه نمایشگاهی خاص را مدنظر قرار دهد. این خاص بودن در عملکرد و ظاهر غرفه به خوبی خودنمایی می کند. غرفه سازی سورناویژن سازه یکی از شرکت،های طراح و مجری انواع غرفه نمایشگاهی داخلی و خارجی بوده و دارنده گرید A طراحی غرفه است. در طی سالها تجربه، به شما کمک خواهند کرد تا با بهترین طراحی کسب و کار خود را معرفی کرده و در نمایشگاه‌های بین‌المللی بدرخشید. برای ارتباط با کارشناسان سورناویژن سازه کافیست با شماره ۰۲۱۴۴۸۲۷۹۹۴ تماس بگیرید یا به آدرس سایت این شرکت sourenavision.com مراجعه کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج