۹۵۷۰۹۴
۱۲ نظر
۵۰۱۳
۱۲ نظر
۵۰۱۳
پ

ظریف: ارتباط ما با سوئیس لطف آمریکا نیست

این یک قدم بسیار کوچک است دولت سوییس تلاش کرد ما از تلاش آن‌ها قدردانی می‌کنیم، اما این نشانه حسن نیت آمریکا نیست و حتی نشانه آن نیست که ایالات متحده آمریکا کوچکترین اقدام را در راستای اجرای تعهدش بر مبنای دستور موقتی دیوان دادگستری انجام داده باشد چه برسد به اینکه بر اساس برجام عمل کرده باشد.

ایسنا: این یک قدم بسیار کوچک است دولت سوییس تلاش کرد ما از تلاش آن‌ها قدردانی می‌کنیم، اما این نشانه حسن نیت آمریکا نیست و حتی نشانه آن نیست که ایالات متحده آمریکا کوچکترین اقدام را در راستای اجرای تعهدش بر مبنای دستور موقتی دیوان دادگستری انجام داده باشد چه برسد به اینکه بر اساس برجام عمل کرده باشد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به انجام اولین تعامل و انتقال مالی در چارچوب کانال مالی ایران و سوئیس برای انتقال اقلام بشردوستانه به ایران گفت: این اقدام نشانه حسن نیت آمریکا نیست، حتی نشانه آن نیست که ایالات متحده کوچکترین اقدام را در راستای اجرای تعهدش بر مبنای دستور موقتی دیوان دادگستری بین المللی انجام داده باشد چه رسد به اجرای تعهداتش طبق برجام.

محمد جواد ظریف در جمع خبرنگاران در حاشیه سخنرانی خود در دافوس در پاسخ به سوالی درباره راه اندازی کانال مالی ایران و سوئیس برای انتقال کالا‌های بشردوستانه و این ادعا که این اقدام مثبت و در راستای تنش زدایی بوده است؟ تصریح کرد: خیر. این کانال کمتر از اجرای دستور دیوان بین المللی دادگستری است که به آمریکا دستور داد که حق ندارد از ورود غذا و دارو به ایران ممانعت کنند. سیاست آمریکا کماکان سیاست فشار به مردم ایران است. سیاست محروم کردن مردم از منابع مالی برای پرداخت هزینه‌های غذا و دارو و محدود کردن روش‌های استفاده از منابع مالی است.

وی گفت: این یک قدم بسیار کوچک است دولت سوییس تلاش کرد ما از تلاش آن‌ها قدردانی می‌کنیم، اما این نشانه حسن نیت آمریکا نیست و حتی نشانه آن نیست که ایالات متحده آمریکا کوچکترین اقدام را در راستای اجرای تعهدش بر مبنای دستور موقتی دیوان دادگستری انجام داده باشد چه برسد به اینکه بر اساس برجام عمل کرده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • علی

      باز هم حرف زیادی

    • بدون نام

      پس احتمالا لطف شخص شماست جناب ظریف!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو چرا اینقدر فشار به شکم خودت میاری درد دارید به زایمان مراجعه کن

    • بدون نام

      اتفاقا هست

    • بدون نام

      ممنون آقای ظریف

      پاسخ ها

      • .........Z.......Y...........

        '''' لابد '' از الطاف ''' روسیه کبیر میباشد!!

    • بدون نام

      مردم می فهمند اگر آمریکا مجوز نمی داد چی

    • بدون نام

      نمک نشناسی شماست

      پاسخ ها

      • بی نام

        آقای دکتر ظریف متخصص سیاست خارجی و تحصیلکرده این رشته و بسیار باتجربه است اما مجبور است که محتاطانه حرف بزند.لطفا ایشان رو درک کنید. اگه بخواد حرفی غیر از این بزنه ، تندروهای داخل کشور اذیتش میکنند و هزار تا حرف بارش میکنند.

    • بدون نام

      مرگ بر برجام و حامیانش.

    • بدون نام

      بابا آمریکاییها دلسوزتر از اینا هستند.

    • بدون نام

      بسیار کار با ارزشی انجام شد واقعا بیماران زیادی داشتیم در مراکز درمانی ب علت نبود دارو از دست رفتن کار خدا پسندانه ای کرد سفارت سویسو همچنین دیوان دادگستری بین الملی دس شما هم درد نکنه اقای ضریف دیپلمات با تجربه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج