۷۸۵۷۶۹
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

چند نکته اقتصادی مهم از بازی با بولیوی!

نحوه برگزاری دیدار ایران برابر بولیوی نشان می دهد که هنوز نگاه حرفه ای به ورزش فوتبال در ایران و به خصوص در مجموعه فدراسیون فوتبال وجود ندارد.

ورزش سه: نحوه برگزاری دیدار ایران برابر بولیوی نشان می دهد که هنوز نگاه حرفه ای به ورزش فوتبال در ایران و به خصوص در مجموعه فدراسیون فوتبال وجود ندارد.

کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر بولیوی بیشتر از اینکه معطوف به بازی تدارکاتی تیم ملی و ابعاد فنی آن باشد به حواشی ایجاد شده پیرامون ساختمان پک منحرف شده بود.

به همین دلیل هم بود که کارلوس کی روش در کمال تعجب خبرنگاران، و در شرایطی که آنها خود را برای برگزاری کنفرانس خبری در مکان همیشگی آماده می کردند، مکان نشست خبری به یکباره به ساختمان مورد بحث منتقل شد تا سرمربی پرتغالی تیم ملی به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کند و به خبرنگاران بگوید که این ساختمان متعلق به او نیست و به همه تعلق دارد.

اما در دنیایی که صنعت فوتبال به عنوان یکی از بزرگ ترین و پردرآمد ترین صنعت ها شناخته می شود، چند نکته از جلسه مطبوعاتی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نشان از بی‌برنامگی و بی‌سلیقگی فدراسیون فوتبال در بازاریابی داد که "بازار ورزش" به آنها پرداخته و در ادامه می توانید آنها را بخوانید.

• کنفرانس‌های مطبوعاتی همواره فرصت خوبی‌ به فدراسیون‌ها می‌دهند تا فضایی را برای نمایش برند اسپانسرهاشان در اختیار آنها بگذارند و از این طریق ارزش حقوق اسپانسرینگ خود را افزایش دهند. اما فدراسیون فوتبال از همین فرصت هم برای نمایش همان معدود اسپانسرهای خود استفاده نکرده است.

• ایران تنها جایی است که در جلسات مطبوعاتی فوتبال تعداد میکروفون‌ها از تعداد اسپانسرها بیشتر است!

• در حالی لباس‌های آدیداس تیم ملی بر تن آن ماکت‌های زشت پشت سر به نمایش گذاشته شده‌اند، که قرارداد آدیداس هیچ گاه قرارداد اسپانسرشیپ نبود. به علاوه شرکت آلمانی بعد از جام جهانی گفت حتی دیگر تمایل ندارد به فدراسیون لباس بفروشد. با این حال فدراسیون - احتمالاً برای حفظ کلاس!- لباس‌های آدیداس را به نمایش می‌گذارد.

• نمایش توپ رسمی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ تولیدی شرکت مولتن، اسپانسر کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بسیار عجیب است. فدراسیون‌های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا به هیچ وجه موظف نیستند در مسابقات دوستانه که حقوق بازاریابی‌شان متعلق به خودشان است، برند اسپانسرهای ای‌اف‌سی را نمایش دهند. و از آنجا که فدراسیون فوتبال ایران قراردادی با مولتن ندارد، عجیب است که چرا داوطلبانه برای این شرکت تبلیغ می‌کند!

تمام این سوال ها به دلیل رفتار غیرحرفه ای فدراسیون فوتبال ایجاد شده و ریاست فدراسیون فوتبال شخص مورد نظر برای پاسخ دادن به این سوال ها خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • ایرانی

    برا فدراسیون نداشته ولی قطعا برای کیروش وتاج داشته

  • بدون نام

    جوونا یه اصطلا حی دارن خیلی "چیپ میگن ؟ همون خخ .حالا با ده خبرنگار یا کمتر چرا فدراسیون نمیاد وسط بخاطر تیم ملی !؟ علامت سوال را همچنان گذاشته .؟؟؟؟

  • مرتضی

    مگه فرهنگ پاسخ گویی هم داریم!!!!!

  • بدون نام

    نه بابا؟ چقدر اقتصاد دان هستین شما؟ آخه فدراسیون کدوم حامی مالی رو تبلیغ کنه؟ آگه شرکتی به فدراسیون هم کمک مالی بکنه شماها هزار جور وصله بهش می‌چسبونید به همین دلیل مفتی تبلیغ میکنه برا غریبه ها تا یه روز به دردش بخوره خخخخخخخخخ

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج