۷۸۱۹۸۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

گلر جوان استقلال جدا نمی‌شود

با وجود تمام حرف و حدیث هایی که بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان برای دروازه بان جوان استقلال به وجود آمده به نظر می رسد او با تغییر شرایطش در این تیم ماندنی خواهد بود.

ورزش سه: سیدحسین حسینی یکی از بهترین دروازه بان های حال حاضر ایران است که درطول دو ساله گذشته بارها با تصمیم های احساسی خود دردسرهایی برایش ایجاد شده است.

در آخرین تصمیم حسینی بعد از ۱۱ بازی نیمکت نشینی در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در پایان بازی با نفت مسجد سلیمان روبروی خبرنگاران قرار گرفت و اعلام کرد که از نیمکت نشینی خسته شده است و از این تیم جدا خواهد شد، مصاحبه ای که باعث شد شیرینی دومین پیروزی آبی ها در لیگ برتر تلخ شود.

حسینی اعتقاد دارد نیمکت نشینی های پشت سر هم او در استقلال باعث می شود او مثل جام جهانی، جام ملت های آسیا را هم از دست بدهد و به همین دلیل در تصمیمی احساسی او در پایان بازی با نفت مسجد سلیمان اعلام کرد از این تیم جدا خواهد شد.

حسینی اما خیلی زود متوجه تصمیم احساسی خود شد و زمانی که تیم از استادیوم راهی هتل شد، جلسه ای با وینفرد شفر برگزار کرد و در آن مشکلات ناشی از نیمکت نشینی خود را با سرمربی تیمش در میان گذاشت.

دروازه بان جوان استقلال فردای بازی با نفت مسجد سلیمان به همراه سایر ملی پوشان استقلال جدا از تیم به تهران سفر کرد و شفر هم برای استراحت چند روزه راهی امارات شده است.

با این شرایط حسینی در بازگشت از اردوی تیم ملی جلسه ای مهم با سرمربی تیمش برگزار خواهد کرد تا با برطرف شدن سوتفاهم او دوباره به تمرینات برگردد و تلاش کند جای ثابت خود را در ترکیب آبی ها پس بگیرد.

با این شرایط انتظار می رود امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال هم که در روزهای اخیر موضع تندی نسبت به جدایی حسینی گرفته است، در فضایی آرام تلاش کند که زمینه ادامه حضور این دروازه بان جوان در تیمش را فراهم کند تا استقلال این دروازه بان خوش آتیه را راحت از دست ندهد و او برای سال های آینده بتواند خیال کادرفنی را از حضور یک دروازه بان مطمئن راحت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • اس اس

      سید با غیرت جایی نمیره

    • esma

      واقعا دست مدیران استقلال درد نکنه که کمر به نابودی این تیم مردمی بسته اند....از اینکه رحمتی خوبه شکی نیست.واز اینکه مربی باید ارنج کنه هم درسته....اما مگه رحمتی چند سال دیگه خوبه؟؟باید به حسینی میدان بدن....جام جهانی رو ازش گرفتین...جام ملتها رو دیگه حرومش نکنین....تازه فتحی باید بعنوان مدیر عامل جو رو آروم کنه نه آتش بیار باشه...‌.حسینی حداقل تا ده سال آینده باید گلر اول استقلال باشه.....

    • بدون نام

      رحمتی پیره و جایی به جز استقلال نداره ولی این بیچاره در اوج جوانیه یه سال از عمر طلایش رو نیمکت بگذره به عشق کی ؟چرا زور میگید.

    • امرالله

      سید جان آینده ازآن توست بایست ومانندمرد بجنگ شک نکن نفراول ایران توهستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج