۷۶۳۸۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تمجید سیمئونه از گریزمان

سرمربی اتلتیکومادرید به تمجید ‌از مهاجم فرانسوی تیمش پرداخت.

ایسنا: ‌به نقل از آس، اتلتیکومادرید شنبه شب در هفته‌ دوم لالیگا با یک گل رایووایکانو را شکست داد و نخستین پیروزی‌اش را در این رقابت‌ها جشن گرفت. دیگو پابلو سیمئونه پس از این دیدار گفت‌: بازی را خوب شروع نکردیم و خیلی دیر خود را پیدا کردیم.

در مقابل حریف نمایش خوبی داشت. در نیمه اول موقعیت‌های گل وجود نداشت تنها چند حمله از سوی ما بود. در نیمه دوم شروع بهتری داشتیم. پس از این که در دروازه‌ حریف را باز کردیم نتوانستیم در ضد حمله کاری کنیم و بازی مورد نظرمان را به نمایش بگذاریم. حریف با توجه به نمایش خوبش در دقایق پایانی مستحق نتیجه‌ بهتری بود.

تک گل اتلتیکو را آنتوان گریزمان به ثمر رساند. سرمربی آرژانتینی درباره مهاجم فرانسوی تیمش اظهار کرد: او نسبت به گذشته بهتر شده است و به دنبال این هستیم که دوباره به بهترین سطح خود بازگردد. او بازیکن تعیین کننده‌ای برای ماست.

زمانی که زمین را ترک کرد، تیم نتوانست در خط حمله خوب ظاهر شود با وجود این که بازیکنان زیادی در میدان حضور داشتند. با حضور گریزمان در زمین زمان زود می‌گذرد.

سرمربی اتلتیکومادرید دوباره به بازی اشاره کرد و گفت‌: پیروز شدیم. شروع فصل آسان نیست. در ‌۱۰ دقیقه پایانی حریف برتر از ما بود و ما خوب ظاهر نشدیم.

سیمئونه در پایان به لمار اشاره کرد و گفت‌: او بازیکن مهمی است به مرور زمان بهتر خواهد شد. زمانی که در محوطه جریمه حضور دارد بازیکن خیلی خطرناکی است. او در آینده برای تیم خیلی مفید خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج